Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Ciężko chodzi kierownica

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziemniak88

Ziemniak88
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ES
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 22.01.2019

Witam  wszystkich

 

W moim accordzie od jakiegoś dłuższego czasu ciężko chodzi kierownica już nie pamiętam od kiedy dokładnie w zbiorniczku jest max płynu wspomagania nic nie ubywa maglownica jest sucha brak wycieków i nie widzę żeby coś się lało.

Jedynie co zauważyłem to trochę wytarty pasek klinowy  (ten co napędza pompe wspomagania) i poprzecierany widoczne są jakby nacięcia jak by coś obcierało i czasami piszczy. Znacie kogoś w Warszawie lub okolicach kto się zna i mógłby na to zerknąć? Dzięki za pomoc


  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 866 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS Type-R, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 21
Super

Napisano 22:59, 22.01.2019

Cześć

Jak masz problemy z oporną kierownicą a pompa śmiga i nie hałasuje to szybko na warsztat i sprawdzaj dolne sworznie. Poszukaj w necie, jest o tym pełno informacji. Może Wołek Ci pomoże. Zapytaj go.

Pozdrawiam


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ahondas</a></p>

#3 Ziemniak88

Ziemniak88
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ES
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:46, 22.01.2019

Cześć

Jak masz problemy z oporną kierownicą a pompa śmiga i nie hałasuje to szybko na warsztat i sprawdzaj dolne sworznie. Poszukaj w necie, jest o tym pełno informacji. Może Wołek Ci pomoże. Zapytaj go.

Pozdrawiam

Sworznie nówki sztuki 555


  • 0

#4 gons

gons
  • Forumowicz
  • 555 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 01:38, 24.01.2019

Jak nówki sztuki, to zorientuj się, czy skręcali je na opuszczonym aucie, czy na podniesionym. Jak na podniesionym, to mogły zostać w ten sposób uszkodzone i kończą powoli żywot = wymiana na nowe. nowy pasek i odpowietrzenie układu powinno dać lepszy efekt wspomagania, ale jak sworznie klękają, to lepiej natychmiast je wymienić, bo reklamować raczej nie ma sensu (spychologia warsztat/producent).
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7323 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 67
Super

Napisano 07:31, 24.01.2019

Jak nówki sztuki, to zorientuj się, czy skręcali je na opuszczonym aucie, czy na podniesionym. Jak na podniesionym, to mogły zostać w ten sposób uszkodzone i kończą powoli żywot = wymiana na nowe. nowy pasek i odpowietrzenie układu powinno dać lepszy efekt wspomagania, ale jak sworznie klękają, to lepiej natychmiast je wymienić, bo reklamować raczej nie ma sensu (spychologia warsztat/producent).

A po co dolne sworznie skręcać na opuszczonym aucie?

Górny wahacz czy zawias to rozumiem, ale sworzeń wchodzi w gniazdo i nawet na podniesionym jak siądzie to czasem trzeba młotkiem wybijać więc nie ma prawa się poruszyć na stożku. 

To nie gumy górnego wahacza które się skręcą i w urwą w przyspieszonym tempie. 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#6 gons

gons
  • Forumowicz
  • 555 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 08:39, 24.01.2019

górny sworzeń na pewno na podniesionym się skręca, bo tak podaje ESM, a o dolnym w sumie nie jest nic napisane ;) może coś mi się porypało z tym dolnym  :diabelmruga: (ale mam wrażenie, że gdzieś czytałem, żeby skręcać go na opuszczonym  :diabeljezyk: ). tak, czy siak ... lepiej niech sprawdzi te sworznie i je wykluczy :D


  • 0

#7 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 710 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:24, 24.01.2019

W VI genie kierownica i sprzęgło pracują dosyć ciężko nawet jak są sprawne.


  • 0

#8 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 891 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 12:06, 24.01.2019

sworznie można skrecać jak komu wygodnie, tak dolne jak i górne, trzpień sworznia wchodzi w gniazdo wahacza (dla dolnego)/ zwrotnicy (dla górnego) i nie da się go inaczej zamontować, nakrętką się go jedynie zaciska w gnieździe, w przypadku górnego sworznia najważniejsza sprawa to poprawnie wprasować go w wahacz, "na kołach" obowiązkowo tuleje się dokręca

sprawdź na poczatek dolne sworznie, 555 ma ostatnio jakieś problemy z jakością, możliwe że podróbki są temu winne tzn. może sprzedawane sa chińczyki jako 555... ale to moje domysły... 


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7323 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 67
Super

Napisano 14:07, 24.01.2019

Górny się skręca na opuszczonym bo bez dociśnięcia stożka nie zablokuje się on w gnieździe i po prostu nakrętka się będzie obracać razem z trzpieniem sworznia.

Dla pracy zawieszenia nie ma to żadnego znaczenia. 

Dolny wpada w gniazdo i się klinuje pod wagą zwrotnicy.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#10 Ziemniak88

Ziemniak88
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ES
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 24.01.2019

Czyli co mam zrobić ? Bo zaczyna mieć dosyć tego samochodu albo sprzedam i nigdy więcej hondy
  • 0

#11 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1414 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:51, 24.01.2019

Sprawdź sworznie ta metoda
W Warszawie masz naszych forumowych speców
  • 0

#12 wtomasz

wtomasz
  • Klubowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 26.01.2019

Obecnie praktycznie każda stacja diagnostyczna dla swoich klientów ma możliwość przeglądu stanu technicznego auta w okresie miedzy przeglądami. Podjedź na swoją stację i niech wezmą Ci auto na trzepaczki i zobaczysz co się dzieje z furą. No chyba, że nie da się nią za bardzo jeździć to nie było tematu - czytaj zostaje sprawdzenie jak an filmiku wyżej.


  • 0

#13 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 471 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:13, 26.01.2019

A ja bym sprawdził na podniesionym. Złapać za koło (NIE kierownicą) i skręcić w jedną i w drugą stronę do oporu. W ten sposób będzie wyraźnie czuć czy są jakieś opory.
Jak są, to do sprawdzenia maglownica, krzyżak i sworznie.
Jak na poniesionym koła skręca się bez oporu to warto zbadać układ wspomagania
Na stacji diagnostycznej ja bym nie polegał. Oni nie potrafią sprawdzać zawieszenia Hondy. Juz gdzieś na forum pisałem że kolega civiciem pojechał, powiedzieli ze tylko jeden sworzeń do wymiany. Jak przyjechał do mnie na wymianę, okazało się ze tylko jeden dobry, a reszta w agonalnym stanie!!!

Użytkownik vova777 edytował ten post 14:20, 26.01.2019

  • 0

#14 Ziemniak88

Ziemniak88
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:ES
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:34, 26.01.2019

Samochodem da się jeździć bez problemu,ale kierownicą chodzi nie tak jak powinna jest jakby sztywna trzeba trochę więcej siły włożyć żeby skręcić zresztą jak jedzie się na wprost to też czuje, że coś jest nie tak może gdzieś po prostu podjechać żeby ktoś to zobaczył
  • 0

#15 gons

gons
  • Forumowicz
  • 555 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:06, 26.01.2019

podjedź do kogoś z forum, to rozwieje Twoje wątpliwości ;) (Seth, Wolek) bo może to tylko Twoje wrażenie ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq