Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Piasta, łozysko przód - jakie polecacie?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 danekkk

danekkk
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:wielkopolska
  • Silnik:3.5
  • Wersja:po swapie na silnik 3.5 V6 od Acury TSX
  • KM:285
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:16, 21.01.2019

Chciałbym wymienić, bo czekam za dostawą nowych tarcz, a sprawdziłem bicie samej piasty i jest na prawym kole powyżej 0,03 - czyli do wymiany (tarcza miała 0,08)

A nie chcę skończyć jak poprzednio, gdzie mechanik wymienił stare tarcze bo biły, założył nowe bez sprawdzenia bicia samej piasty i po kilku kilometrach jest to samo znów biją.

Kupiłem więc urządzenie do sprawdzania bicia tarcz na Allllee.. za 100 zł i teraz sam sobie sprawdzam.

 

Jakie polecacie piasty na przód?

Zbyt dużego wyboru nie ma, znalazłem tylko Optimal i Mapco. No i oryginał w serwisie.

Przy okazji wypadałoby też zmienić przednie łożyska. Tylko też pytanie: na jakie? 

 

Daniel


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:11, 21.01.2019

Jak jest to FAG

Widzę na profilu że tam masz inny silnik - zwrotnice zostały te same?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Ciapatyz edytował ten post 21:17, 21.01.2019

  • 0

#3 danekkk

danekkk
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:wielkopolska
  • Silnik:3.5
  • Wersja:po swapie na silnik 3.5 V6 od Acury TSX
  • KM:285
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 21.01.2019

Łożysko FAGa jest

 

Kompletny silnik+skrzynia przełożone razem ze sankami i zwrotnicami.

Także obecnie wszystko z przodu jest od Acury TSX ale po numerach OEM wychodzi, że jest to samo co w europejskim Accordzie

https://www.oemacura...is--front-brake

piasta tu i tu ma te same numery: 44600-TA0-A00

łożysko to samo co w europejczyku: 44300-TA0-A61

 

a piasty znalazłem tylko w https://www.autoczes...riteria[100]=VA

ceny nie są powalające, bo Optimal - 151 zł, a Mapco - 240 zł

 

Trochę zmodyfikowałem przedni układ hamulcowy -  pierwotnie był zacisk jednotłoczkowy 57 mm (2552 mm²),

obecnie zaciski są dwutłoczkowe od Acury MDX 2014r,  z 2 tłokami, 2x50,8 mm (4054 mm²)  

Tarcze od Nissana 350Z - 324mmx30mm

 

Hamuje to naprawdę dobrze. Gdyby nie te bicie.

A jest co hamować - fabrycznie TSX 3.5 v6 ma ok. 285KM, ale zmieniłem kolektor dolotowy i przepustnice od Acury ZDX 3.7 i to dało dodatkowe 10KM - potwierdzone na hamowni.

Zaskoczone gęby gebelsów na autobanach w swoich Audi i BMW - bezcenne. 

Brakuje czasami tylko napędu na cztery łapy. Ale tego już nie da się zaadoptować np. od Legenda. A szkoda bo napęd SH-AWD jest rewelacyjny:

 

Daniel


  • 0

#4 danekkk

danekkk
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:wielkopolska
  • Silnik:3.5
  • Wersja:po swapie na silnik 3.5 V6 od Acury TSX
  • KM:285
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 21.01.2019

Gdyby była Acura TLX kombi, to już bym ją miał 

 

Sentyment do Hondy trzyma mnie mocno, choć już nie jeden raz były zapędy do Audi S6 Avant albo RS6

Na razie się nie poddaje. Choć jak to zawsze bywa - do każdych koni człowiek się przyzwyczaja. Zaczynałem w 2000roku od Civica "żabci" 90-konnego, a obecnie 300KM nie robi wrażenia.

Choć gdybym miał SH-AWD w kombi Hondy, to może bym już nie szukał.

Bo jakoś kombi mi się najlepiej jeździ. Miałem różne Accody w sedanie, ale od czasów Acco VII zakochałem się w Tourer`ach

Wg. mnie prowadzą się lepiej od sedanów.

A jazda suwami typu CR-V czy nawet Acurą MDX 2017 którą też mam jakoś mi nie leży. Jeżdżę w ostateczności tylko z rodziną na urlopy. 


  • 0

#5 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 694 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:29, 22.01.2019

Na przód łożyska NTN polecam.


  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#6 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1858 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 82
Super

Napisano 21:34, 24.01.2019

NTN/SNR.

 

Polecam drugą opcję, bo wychodzi korzystniej finansowo, a w środku jest NTN Japan, także pierwszy montaż.

 

Numer SNR:

R174.97

 

 

Kiedy będzie temat o Accordzie?:P  :diabelgrin:


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#7 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:55, 25.01.2019

Jak wyżej tylko NTN, KOYO, one idą na 1 montaż. Zakładaj temat o Twoim CW3:)

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik remi_11 edytował ten post 18:57, 25.01.2019

  • 0

#8 Noe

Noe
  • Klubowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:46, 14.02.2019

Czy ktoś może się podzielić informacją, czy założył u siebie do auta piastę z łożyskiem SNR-NTN na któreś koło tylnej osi i jak długo już z nią jeździ?
Ja w swojej CL7 w czerwcu 2017 wymieniłem piastę w prawym tylnym kole na SNR- NTN i tym tygodniu będę wymieniał poraz kolejny tą samą, po przejechaniu 50 tys km..
Czy te zamienniki tyle wytrzymują? Czy coś jest nie tak, że ta piasta padła..?

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 1858 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 82
Super

Napisano 10:40, 14.02.2019

Swoją SNR/NTN wymieniałem ponad 2 lata temu. Koło 70 tyś zrobione. Prawy tył. Dalej cisza.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#10 SIR

SIR
  • Klubowicz
  • 38 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 10.03.2019

a wrzucał ktoś na tył piasty SKF VKBA 7540? cena  poniżej 300 PLN

 

Solidna firma wyspecjalizowana w produkcji łożysk.


Użytkownik SIR edytował ten post 18:59, 10.03.2019

  • 0

pozdrawiam

-Grzegorz-

 


#11 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1266 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:03, 10.03.2019

Piasty są ok, najczęściej uszkadza je dostajaca się do środka woda.

Czy ktoś może się podzielić informacją, czy założył u siebie do auta piastę z łożyskiem SNR-NTN na któreś koło tylnej osi i jak długo już z nią jeździ?
Ja w swojej CL7 w czerwcu 2017 wymieniłem piastę w prawym tylnym kole na SNR- NTN i tym tygodniu będę wymieniał poraz kolejny tą samą, po przejechaniu 50 tys km..
Czy te zamienniki tyle wytrzymują? Czy coś jest nie tak, że ta piasta padła..?

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#12 Noe

Noe
  • Klubowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:23, 11.03.2019

Zauważyłem właśnie to przy wymianie. Było dużo rdzy i mokro w tym gnieździe. Wyczyscilem wszystko dokładnie, zwłaszcza to miejsce pod oring. Gniazdo od czujnika też wyczyscilem, posmarowalem jeszcze sam czujnik, żeby lepiej doszczelnilo i zobaczymy.

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq