Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Recenzja radia Seicane Android

VII Seicane Android

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nando

Nando
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 18.01.2019

Seicane opcja Android 8.1 z wysyłką z Wielkiej Brytanii. Koszt 913zł z przesyłką. Radio zamontowane w Honda Accord Executive kombi 2004
 
Specyfikacja niezgodna z opisem, teoretycznie niezgodna na korzyść kupującego chociaż w szybkości działania różnicy na plus nie widać.
 
Procesor
Deklarowany Quad-core 1.6GHz T3 K2001M
Rzeczywisty Eight-Core 624MHZ – 1872MHz
 
Pamięć ROM
Deklarowane 16GB
Rzeczywista 10,3GB (jeśli się nie mylę to odpowiednik „katalogowego” 12GB)
 
Pamięc RAM
Deklarowane 1GB
Rzeczywiste 860MB (czyli się zgadza)
 
GPU
Deklarowane  Mali-600MP4 Quad-core GPU 
Rzeczywisty Mali-T820
 
Montaż: góra standardowo 3 wkręty, boki - zatrzaski (trzeba przełożyć blaszki z oryginalnego radia bo w chińczyku są same plastykowe mocowania), dół – zatrzaski (podobnie blaszki do przełożenia, zatrzaski są montowane na śrubkach i mają czy możliwe pozycje do wyboru, maksymalnie zewnętrzne pasują do fabrycznych otworów więc nie trzeba rzeźbić)
Daszek od fabrycznej nawigacji mimo zapewnienia majfrenda przed zakupem - nie pasuje.
Pod radiem szczelikna na środku jak w większości chińczyków.
 
Funkcjonalność:
 
Temperatura zewnętrzna nie jest pokazana pod licznikami, zamiast niej są kreseczki “---“
 
Temperatura wyświetlana na radiu jest zawyżona o około 3 stopnie
 
Klimatronik w porównaniu do oryginału niefunkcjonalny:
Gaszę samochód z opcją auto na 21stopni – po ponownym uruchomieniu auto jest wyłączone, wiatraki wieją z losową prędkością, klima włączona.
Klikam auto – włącza się obieg zamknięty, klima włączona i zaczyna grzać - zazwyczaj, bo jeśli temperatura nie jest dużo niższa od zadanej to czasem chłodzi: przykładowo  9 stopni na dworze, samochód stoi tak 8 godzin. Po odpaleniu czekam z zupełnie wyłączonym ogrzewaniem/klimatyzacją aż silnik złapie temperaturę – włączam klimatronik na auto na 21 stopni (tyle było ustawione gdy gasiłem samochód) i zonk – zamiast grzać chłodzi. Podniesienie na chwilę temperatury na powiedzmy 27stopni zaczyna grzać, wówczas gdy znów się ustawi 20 to nadal grzeje pełną mocą.
Ustawienie dual i 2 różnych temperatur to już klima zupełnie się gubi – na przykład zamiast grzać obie strefy, tyle że do różnych temperatur to chłodzi na maxa.
Gdy juz uda się jak tako ustawić aby temperature była taka jak ustawiona na klimatroniku to kontroler chyba ma problem z utrzymaniem tej temeratury – raz dogrzewa, potem chłodzi, wiatraki co chwilę zmieniają prędkości i kierunek nadmuchu.
 
Radio: nie ma regulacji wzmocnienia sygnału wyjściowego – efekt jest taki (po montażu do fabrycznego systemu PSS), że na minimalnej głośności tj. 1 dźwięk w głośnikach odpowiada około 10 w fabrycznym radiu. Dodatkowo przez to, że fabryczny wzmacniacz wzmacnia już wysoki sygnał przy bardzo cichym sygnale (na przykład chwila ciszy w utworze) lub po naciśnięciu pauzy w głośnikach słychać szum i to głośny. Pisałem w tej sprawie do chińczyka – najpierw mnie zwodził, że jest taka opcja w opcjach, potem zaproponował abym jechał do serwisu samochodowego i oni mi zwrócą 20$. I niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę bo nie mam zamiaru jechać bo za 80zł nikt nawet nie będzie chciał tego dotknąć – aby głośność była prawidłowa zostaje mi wywalenie wzmacniacza fabrycznego i podłączenie tylko 4 głośników, opcja druga to podpięcie się do wzmacniacza fabrycznego z wyjścia RCA a nie kostki ISO ale wówczas możliwość regulacji w zakresie przód/tył bo będzie to zwykłe stereo? Generalnie ten problem dyskwalifikuje radio w moich oczach bo używanie wysokiego napięcia na wejściu do wzmacniacza może spalić wzmacniacz.
 
Soft w radiu działa wolno, po uruchomieniu dodatkowych aplikacji już bardzo wolno (dla przykładu Goodle maps na telefonie uruchamia mi się w 3-4 sek, na radiu 20-30 sekund). Przypuszam że to kwestia ilości RAM.
 
Nie działa Split screen chociaż Android 8.1 powinien go obsługiwać.
 
Regularnie używam Spotify (w dużej mierze to skłoniło mnie do zakupu radia) ale aplikacja nie działa prawidłowo. Uruchomienie muzyki i sterowanie ok. Ale w momencie gdy wyjedzie się do pulpitu (przyciskiem domek) lub otworzy menadżera działających aplikacji (kwadracik u góry ekranu) to android zabija aplikację spotify. Gorsze jest to, że aby wygasić ekran trzeba wyjść do pulpitu. Więc aby słuchać Spotify w nocy trzeba jechać z ekranem świecącym w oczy.
 
Nie działa regulacja „navigation mixing volume” – powinno to działać tak, że gdy jest komunikat z nawigacji to muzyka przez chwilę gra ciszej i tę głośność można regulować. Tu działa to zero-jedynkowo – jeśli na skali od 0 do 20 ustalimy cokolwiek poniżej 20 to muzyka jest całkowicie wyciszana. Gdy ustawimy 20 to muzyka gra jak grała, a nawigacja mówi w tle.
 
Zamienione oznaczenia pokręteł od temperatury D po prawej, a P po lewej – może to być związane, że przesyłka z Anglii.
 
Brak możliwości usunięcia oryginalnych widgetów. W tym jest jeden mega irytujący – a w zasadzie skrót do klimatronika. Wygląda jakby była pod innymi ikonami, w praktyce ona jest na samym wierzchu. Przechodzi między różnymi ekranami i aplikacjami i cały czas jest w tym samym miejscu i ma priorytet. Jeśli akurat jest na przycisku pauza to zamiast pauzy otworzy się panel klimy.
 
Odbiornik radiowy jest marnej jakości – na oryginalnym radiu gdy ustawiłem RMF i jeździłem po centrum Krakowa czy nawet trasę, to radio grało cały czas płynnie w razie potrzeby tylko zmieniając częstotliwość i tego nie słyszałem. Chińczyk - jeżdżąc po mieście gra raz głośniej, raz ciszej, potrafi zmienić częstotliwość – a antena jest ta sama i na pewno dobrze podłączona.
 
Mikrofon do rozmów jest kiepski (podobno słabo słychać) a nie da się podłączyć zewnętrznego. Chociaż może ja jestem przewrażliwiony bo długo jeździłem kia ceed z fabrycznym zestawem głośnomówiącym który lepiej działał niż mikrofon w telefonie. Gdy kolega jadący identycznym samochodem podczas rozmowy włączał kierunkowskaz to nieraz sprawdzałem czy to ja przypadkiem nie zapomniałem wyłączyć.
 
RDS działa.
Symbole otwartych drzwi działają.
 
Bluetooth paruje się z telefonem bez najmniejszych problemów – automatycznie podłącza się do zapamiętanego telefonu. 
 
Wifi działa ale nie wznawia automatycznie – muszę kliknąć ikonkę aby radio zaczęło szukać sieci.
 
Filmy działają ale trzeba w menu wyłączyć opcję handbreak bo inaczej radio krzyczy, że w czasie jazdy nie wolno oglądać TV.
 
Podświetlenie przycisków bardzo jasne (przyciski przedniej szyby oraz obiegu zamkniętego nie są podświetlane osobnymi diodami albo te diody nie działają bo są dużo ciemniejsze) włącza się po włączeniu świateł. Dodatkowo „auto” „dual” i „obieg zamknięty” teoretycznie mają 2 kolory podświetlenia – taki jak wszystkie i żółty który ma sygnalizować czy przycisk jest włączony – w praktyce trzeba się dobrze przyjrzeć aby zobaczyć różnice.
 
Muzyka z telefony po bluetooth i sterowanie działa.
 
Kamera cofania – działa i przełącza się po około 2 sek po wrzócenia wstecznego. Radio ma doprowadzony do odpowiedniego kabla sygnał ze wstecznego.
 
Wyświetlacz wygląda naprawdę ładnie zwłaczsza na filmach
 
 
Ogólnie z radia jestem niezadowolony mimo, że nie było drogie w stosunku do innych. Ale ma za mało pamięci, żeby działać płynnie i w moich oczach dyskwalifikuje je brak możliwości podłączenia do fabrycznego systemu PSS mimo, że przed zakupem chińczyk zapewniał, że będzie dzałać i podłączenie jest plug&play. Daję kilka dni chińczykom na ewentulną łatke do softu z możliwością ściszenia, a jak nie naprawią jej albo powiedzą, że nie da się tego załatwić softwarowo to zwracam radio.
 
Generalnie nie polecam
 

  • 0

#2 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:21, 18.01.2019

    Ja mam Asottu 8core z 2GB ramu i też szału z prędkością działania nie ma, Generalnie jakość tego urządzenia jest na poziomie chińskiego tabletu z Biedronki. Najbardziej mi szkoda OEM klimatronika, bo też na Asottu nie działa prawidłowo klimatyzacja. Jakbym wiedział czym to się je wcześniej to wziąłbym daszek.


  • 0

#3 silverkin

silverkin
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:1
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 18.01.2019

    Ja mam Asottu 8core z 2GB ramu i też szału z prędkością działania nie ma, Generalnie jakość tego urządzenia jest na poziomie chińskiego tabletu z Biedronki. Najbardziej mi szkoda OEM klimatronika, bo też na Asottu nie działa prawidłowo klimatyzacja. Jakbym wiedział czym to się je wcześniej to wziąłbym daszek.

Daszek? Mógłbyś uściślić?


  • 0

#4 pieniek19x91

pieniek19x91
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Mazowsze
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:33, 19.01.2019

Pewnie o takie coś się rozchodzi

https://www.google.c...=n-fTn_c3i90xkM
  • 1

#5 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:45, 19.01.2019

Pewnie o takie coś się rozchodzi

https://www.google.c...=n-fTn_c3i90xkM

Dokładnie coś podobnego,ale w max okrojonej wersji,czyli radio zostaje seryjne. Jest na Ali cos takiego za około 320USD, ale na androidzie 4.4 i 1GB ram.


  • 0

#6 pieniek19x91

pieniek19x91
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Mazowsze
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 19.01.2019

Ja to bym szukał coś z 2gb ram i prockiem z 8 rdzeni bo te słabsze mogą być wolne zwłaszcza gdy użyje się więcej aplikacji na raz. Taki daszek ciekawy jest
  • 0

#7 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:22, 20.01.2019

Niestety z daszków na androidzie do VII jest słaby wybór.


  • 0

#8 listekcr

listekcr
  • Klubowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Bolesławiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 10.02.2019

POwiem tak.... Ja ogolnie jestem zadowolony z tego urzadzenia. Po prostu nie do konca wspolpracuje z moja honda z OEM navi.
Mam wersje 2gb 8rdzeni i smiga to bardzo ladnie, muzyka nie rwie nawet jak mam otworzona navigacje w tle. Ale trzeba troche posiedziec przy tym, zaktualizowac firmware pogrzebac w ustawieniach etc. Bo male chinskie raczki nie do konca sie spisuja w kwestii ustawien :)
Daszki tez szukalem ale oczywiscie pod model Accorda z OEM navi nic nie ma :) takze rezygnacja totalna :)
  • 0

#9 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:56, 11.02.2019


  • 0

#10 komandoskiel

komandoskiel
  • Klubowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Niemcy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 16.02.2019

i jak odczucia po kilku dniach?


  • 0

#11 Blachonix

Blachonix
  • Klubowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 (cmfort+++)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:23, 16.02.2019

Warto zwrócić uwagę na pokrętła. Pokrętło pasażera uruchamia tryb dual, w tym wypadku jest to pokrętło kierowcy więc lipa. Zwróćcie uwagę na to w swoich radiach.
D- reguluje obie strony
P- reguluje stronę pasażera (tylko!) i załącza DUAL
Tak to powinno wyglądać.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Seicane, Android

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq