Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Górny przedni wahacz - pytanie od laika

VI CG8

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 darkaav

darkaav
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • SkÄ…d:Wybudowanie MichaÅ‚owo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 16.01.2019

Witam.
Nadszedł niestety moment na wymianę górnego prawego wahacza. Zakupu już dokonałem ale po rozpakowaniu coś mnie uderzyło mocno w oczy...
 
Z jednej strony łapy tuleja jest mocniej wciśnięta a z drugiej mniej. Czy to tak ma być czy to niechlujstwo producenta i należy ustawić te tuleje na równo?
 
 
 
Nie wiem co o tym myśleć...
 
 
bcc410b6e6b3e3d4med.jpg
 
58a7b9921e50d056med.jpg
 
c16c064802a9f581med.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • 0

#2 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:22, 16.01.2019

popatrz jak wygląda na aucie ten co masz zamontowany. Na pierwszy rzut oka faktycznie dziwnie to wygląda ale może tak ma być.


  • 0

#3 darkaav

darkaav
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • SkÄ…d:Wybudowanie MichaÅ‚owo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 16.01.2019

Ok, będę dzisiaj demontował to podpatrzę.

Niepokoi mnie, że w razie nie spasowania postoi dłużej w garażu :(


  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:15, 16.01.2019

Jakiej firmy kupiłeś?
  • 0

#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:53, 16.01.2019

W razie niespasowania ustaw tuleje tak jak sÄ… w starym.
  • 0

#6 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 16.01.2019

to zdejmij koło nim rozkręcisz pół zawiasu i popatrz (albo kierą pokręć na maksa w jedną i drugą może będzie widać). Wolałbym się tydzień przekulać niż być bez auta i części szukać. Jak to jest nie ok i to wyszło z fabryki to na złom się nadaje - jeszcze się okaże że tuleje ze zużytych kondonów są i zaraz się rozlecą. Jak mi się towar nie podoba wizualnie to nie kupuję nie używam. Pozatym kolego w google wystarczy wpisać accord wahacz górny kliknąć grafika i masz tony zdjęć wahaczy. Żaden nie wygląda tak jak to co kupiłeś (ani nowe ani używki). Oddaj to w cholerę i kup normalny żeby nie było że Ci sworzeń puścił - same tuleje co najwyżej będą tłuc mało prawdopodobne żeby się urwały.

 

Przykładowa fota z googla (hasło accord 6 gen wahacz):

 

wahacz-przod-honda-accord-9803-le-gorny-


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 18:43, 16.01.2019

  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:38, 16.01.2019

źle wprasowana tuleja na 100%


  • 0

#8 darkaav

darkaav
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • SkÄ…d:Wybudowanie MichaÅ‚owo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 17.01.2019

hm... to Yamato, różne opinie o nich chodzą, ale faktycznie lepiej oddam. Stary wahacz ma tuleje równo po obu stronach.


  • 0

#9 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • SkÄ…d:OstroÅ‚Ä™ka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:48, 17.01.2019

Kup wahacz firmy CTR. Ja brałem taki do 8 gen i wszystko było ok.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 09:49, 17.01.2019

  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:33, 17.01.2019

Delphi też daje radÄ™. 
Yamato oddaj jak nie chcesz za pół roku robić kolejny raz.


  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:38, 17.01.2019

CTR jest fajny ale w 6 genie jeden patent trzeba zrobić żeby włożyć go.

zeszlifowac tuleje od wewnątrz na 47 mm długości bo jakiś patafil zrobił tuleje 50 mm..

ten myk zgłaszałem juz do importera pokazując co i jak

pisali do CTR'a ale dalej są z za długą tuleją ;)

i fakt faktem są mega trwałe jak są poprawnie zamontowane a nie na pałe


  • 0

#12 darkaav

darkaav
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • SkÄ…d:Wybudowanie MichaÅ‚owo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 17.01.2019

Uff.. szczescie,że wymienilem na Delphi. Jutro bede mial :) tego szlifowania CTR to wolałbym nie ćwiczyć :) Zdjalem jednak ten stary (dzieki tutorialowi szybko poszlo) i faktycznie pomimo tego, że jak byl zamontowany to wydawało sie ze tuleje są równo powciskane na obydwu ramionach to jednak o kilka mm się roznią. Zobaczymy ten Delphi jak juz przyjdzie. Dzięki za pomoc.
  • 0

#13 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • SkÄ…d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 23:10, 17.01.2019

szlifowanie uniknąć bo??? jakis argument konkretny czy cos ?


  • 0

#14 darkaav

darkaav
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • SkÄ…d:Wybudowanie MichaÅ‚owo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:14, 18.01.2019

Nie lubię poprawiać tego co fabryczne a i trochę strach, że coś mógłbym zawalić, np zeszlifować za bardzo :), różnie bywa.

A można gdzieś same tuleje CTR znaleźć?


  • 0

#15 luki-m16v

luki-m16v
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Murowana GoÅ›lina
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 18.01.2019

No powinno to być symetrycznie , inaczej wyprzedzenie sworznia zwrotnicy będzie poza normami , chyba ze ten którego kupiłeś jest tak ustawiony ze ma tak być znaczy Żr producent zrobił tak wahacz ze te tuleje musza tak być ustawione . Należy porównać ze starym i będzie wiadomo .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, CG8

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq