Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Landi Renzo Omegas - oznaki kończącej się instalacji

VIII Landi Renzo Omegas MED

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dwupack

dwupack
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Krk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:28, 15.01.2019

Cześć, w mojej Hani mam instalację Landi Renzo Omegas i ostatnio mam problemy z przełączaniem się na LPG przy rozgrzewaniu autka. Gdy jest zimo, poniżej 0st C, przy automatycznym przełączeniu na gaz świeci zaczyna mrugać check engine, autko szarpie, komputer zaczyna pokazywać wypadanie zapłonów - nie da się jechać i trzeba przełączyć na benzynę. Jeżeli nagrzeje autko do normalnej temperatury pracy i przełączę na gaz ręcznie, to problem nie występuje. 

Autko ma na gazie przejechane 110 tyś km, LPG było serwisowane regularnie, wymiana filtrów w terminie. Gdzie zacząć szukać problemu? Z tego co wyczytałem do tej pory, mogą się kończyć wtryskiwacze (u mnie są MEDy), a ich wymiana do tanich nie należy. 


  • 0

#2 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:14, 15.01.2019

Nie wiem czy sam zakładałeś Landi czy już kupiłeś ale ogólni eta instalacja jest do kitu a znalezienie fachowca od niej graniczy z cudem w naszym kraju.

Jak chcesz tanio, wymień wtryski na nowe i fitry, może w tysiaku się zamkniesz. Najrozsądniejszym wyjściem byłoby wywalenie Landi i wsadzenie czegoś polskiego a co za tym idzie duuużo trwalszego  - koszty niewiele większe nniż same wtryski i filtry z Landi.


  • 0

#3 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 11:14, 16.01.2019

chyba tez bym tak zrobił, masz już papiery na LPG więc możesz obciąć koszty montując używany sprzęt, elektronikę staga czy techa kupisz za połowę rynkowej ceny (roczna czy dwuletnia z przebiegiem około 10 - 20 kkm często na forum LPG się pojawia za bardzo dobre pieniadze), wtryski kup nowe - polska barracuda jest bardzo dobra, pojedyncze 115 do twojego silnika wystarczą, w galerii znajdziesz jak je zamontować, no i ewentualnie reduktor jak zaistnieje potrzeba wymiany, jak dobrze poszukasz to zamkniesz się w kwocie podobnej do samych wtrysków do landi, a dzięki temu z serwisem problemów nie bedzie żadnych bo każdy zakład ci to ogarnie, a jak "liźniesz" tematu to sam dasz radę - soft jest darmowy


  • 0

#4 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:03, 16.01.2019

Na lpg-forum jest temat o zmianie MED-ów na Barracudy https://lpg-forum.pl...czy-t67344.html

Warto się zastanowić, czy zmieniać całą instalację, czy nie. Bo jednak komputer z wiązką, wtryskiwacze, reduktor, przewody w+g - to trochę będzie kosztować.

Może jednak warto podjechać do dobrego gazownika w okolicy i niech dokładnie sprawdzi, co układowi dolega. Wcale nie muszą być walnięte wtryskiwacze, bo oryginalne MED-y wytrzymują dużo więcej niż przejechane 110 tys. km. Oczywiście, przy regularnym serwisowaniu.

 

I jeszcze trochę o LR i zmianie wtryskiwaczy i problemach z wypadaniem zapłonów:

https://lpg-forum.pl...-t28616-75.html

https://lpg-forum.pl...lpg-t71280.html

https://lpg-forum.pl...uda-t43497.html


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#5 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:06, 16.01.2019

Panowie nie przesadzajcie z tymi kosztami wymiany instalacji. Jesli cały nowy przód instalacji tj.: nowy sterownik, nowy reduktor, nowe wtryski, nowe węże wodne, nowe opaski etc. będzie kosztował ok 1300 zł. to jaki jest sens wymieniać same wtryski Landi, skoro wiemy ile kosztują lub zakładać używane graty ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Landi Renzo Omegas MED

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq