Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC czy STAG do k24

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#31 kratom

kratom
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:03, 27.03.2019

No właśnie BRC to BRC i wszystko jest z jednej fabryki. 

 

STAG to też jedna fabryka: sterowniki, reduktory, wtryskiwacze, przewody elektryczne, wszystko robione na miejscu w Polsce. Elektrozaowy i wlewy paliwa tylko od tomasetto.


  • 0

Pozdrawiam.
Tomek


#32 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:44, 01.04.2019

jestes z rzeszowa to moze kojarzysz.

chyba nie wiesz co mowisz, byłem w brc w rzeszowie koło manty to stwierdziłem że barany a nie gaziarze.

to samo tyczy sie zakłądu autoryzowanego na slocinie staga tez dupa i partacze  a nie gazowniki.

a np w niwiskach całkiem inna klasa gazowników i nawet nie wiem czy sa autoryzowanym zakładem.

 

Jesteś pierwszą osobą od której słyszę taką opinie bo akurat u nas w Rzeszowie serwis BRC ma wiele pozytywnych opinii. A robiłeś coś u nich czy tylko po rozmowie to wywnioskowałeś ?


  • 0

#33 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1196 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 16:54, 01.04.2019

byłem rozmawiałem maja srednia wiedze jak dziala komp i samochod, szczerze nie polecam, widzialem ich instalke w aucie to zalozone strasznie niechlujnie.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#34 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 06.04.2019

Witajcie, mogę Wam powiedzieć, że ja też założyłem instalację lpg około 4 mc temu. Też jest to brc. Jak do tej pory, nie mam żadnych problemów. Ogólnie prze montażem długo szukałem i szperałem w necie, podpytywałem kolegów. Wyboru nie żałuję. Co do wyboru, to moim zdaniem jak coś się sprawdza to trzeba w to iść.


  • 0

#35 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:24, 11.04.2019

Każdy zachwala to co ma. Ja sobie również chwalę brc jednak trzeba rzeczywiście oddać komuś kto się na tym zna i dobrze zamontuje. Jak nie mamy zaufanego montera to ciężko z tematem.


  • 0

#36 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:05, 21.04.2019

Każdy zachwala to co ma. Ja sobie również chwalę brc jednak trzeba rzeczywiście oddać komuś kto się na tym zna i dobrze zamontuje. Jak nie mamy zaufanego montera to ciężko z tematem.

Zgadza się, na szczęście jest coraz więcej monterów, którzy znają się na temacie tej instalacji.


  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7413 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 11:46, 21.04.2019

Zgadza się, na szczęście jest coraz więcej monterów, którzy znają się na temacie tej instalacji.

Proszę nie polecaj w każdym możliwym temacie brc bo niestety ale nie jest tak jak piszesz. Niestety ale jakość montazystow wcale się nie poprawia a nawet powiedziałbym że pogarsza bo tną koszty i skracają czas potrzebny do zamontowania. A jak masz czasu mniej niż potrzebujesz do poprawnego montażu to niestety ale nie da się zrobić poprawnie.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#38 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:51, 23.04.2019

Z tego co mi wiadomo to montaż BRC wykonują warsztaty mające ich autoryzacje i chyba jakiś certyfikat, więc teoretycznie nie powinno się trafić na fuszerkę. Mam trochę doświadczenia w instalacjach bo miałem w kilku autach i powiem wam, że marka instalacji to nie wszystko z Landi miałem sporo problemów, żeby zaczęło jeździć jak należy. 


  • 0

#39 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 23.04.2019

Pare konkretów z mojej strony : Pełną instalację BRC Seq24 z dobranymi mocniejszymi wtryskami i reduktorem założyłem w sierpniu 2015 i do tej pory 85 tyś km przejechane. Żadnego przeglądu nie robiłem w miejscu gdzie była instalacja. Filtr zmieniam sam pod blokiem : fazy ciekłej co 10tyś a lotnej 15-20 tyś km. Średnio co 40 tyś km muszę podjechać na regulację gazu bo wyskakuje kontrolka Check engine i błąd w OBD zbyt bogatej mieszanki. Koszt regulacji gazu to 50 zł. I drodzy Panowie poza tym tylko leję na znanych stacjach i śmigam a o średnia jedna z najniższych podanych w temacie spalania. Ciężko nie polecić BRC Seq24 bo poprzednio zrobiłem 90 tyś w Golf IV i nawet bez żadnej regulacji a jedynie po takim przebiegu wymiana membran w parowniku za 80 zł zestaw - na biurku u mnie w domu :)


  • 0

#40 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 869 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS Type-R, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 21
Super

Napisano 21:02, 23.04.2019

Zgodzę się, że BRC to dobra instalacja (trwałość, niezawodność), ale software mają do dupy. Nie ma ono nic związanego z intuicyjnością i jeszcze wymaga dodatkowych cukierków (MAP) jeśli chcesz sam to wystroić. Wolę STAG. Moja opinia.

Pozdrawiam.


  • 1
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ahondas</a></p>

#41 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 913 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:04, 23.04.2019

cpu

no to nie masz się czym chwalić, skoro ci wyskakuje błąd zbyt bogatej mieszanki, to znaczy że mocno ci się rozjeżdża, błąd wyskakuje gdy korekta przekracza 20% - to bardzo dużo, albo cos nie tak z silnikiem albo coś nie tak z instalką, myślę że zdajesz sobie sprawę z faktu że nie robi się to z dnia na dzień, a skoro tak - to znaczy że co najmniej połowę przebiegu jeździsz z źle wyregulowaną instalacją, dobrze że w tę stronę ci to leci, gdyby było w drugą (tzn. błąd zbyt ugogiej mieszanki) to już miałbyś głowice do naprawy


  • 0

#42 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1437 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:29, 23.04.2019

Warto wspomnieć że stag to nasz Polski wyrób. U siebie mam stag'a i jak do tej pory po 7 latach i 100tys km wszystko działało ok.
  • 0

#43 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7413 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 69
Super

Napisano 06:22, 24.04.2019

Pare konkretów z mojej strony : Pełną instalację BRC Seq24 z dobranymi mocniejszymi wtryskami i reduktorem założyłem w sierpniu 2015 i do tej pory 85 tyś km przejechane. Żadnego przeglądu nie robiłem w miejscu gdzie była instalacja. Filtr zmieniam sam pod blokiem : fazy ciekłej co 10tyś a lotnej 15-20 tyś km. Średnio co 40 tyś km muszę podjechać na regulację gazu bo wyskakuje kontrolka Check engine i błąd w OBD zbyt bogatej mieszanki. Koszt regulacji gazu to 50 zł. I drodzy Panowie poza tym tylko leję na znanych stacjach i śmigam a o średnia jedna z najniższych podanych w temacie spalania. Ciężko nie polecić BRC Seq24 bo poprzednio zrobiłem 90 tyś w Golf IV i nawet bez żadnej regulacji a jedynie po takim przebiegu wymiana membran w parowniku za 80 zł zestaw - na biurku u mnie w domu :)

Na pewno filtr fazy ciekłej co 10 a lotnej co 20? 
Może zaczniesz robić odwrotnie albo oba razem po 10 tyś i zobaczysz czy będzie wyskakiwał dalej CE?


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#44 BadElephant

BadElephant
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 24.04.2019

BRC, Stad, Landirenzo czy jeszcze co innego nie jest aż tak istotne jak osoba która to będzie zakładała i tutaj należy głównie szukać co mamy w okolicy, może się okazać że mamy przykładowo partaczy od brc ale speców od staga, i wtedy moim zdaniem wybór jest prosty 


  • 0

#45 rafalsar

rafalsar
  • Klubowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 24.04.2019

Też mam STAGA w lipcu będzie 3 lata. Jak na razie 75 k km i nic się nie dzieje. Zobaczymy co będzie dalej. :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq