Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC czy STAG do k24

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 Piotr KR

Piotr KR
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:34, 17.01.2019

Witam ja właśnie założyłem instalację BRC sam jestem ciekawy jak to będzie działać.

Dawno temu w Civic miałem w Hance Tartarini na listwie Matrix ale to się posypało po 120 tyś.

W innej H. mam instalację Prins  z  lubryfiakacją  i ta nadal chodzi po 250tyś ;-) bez błędów i zaglądania jedyny koszt oprócz filtrów ( które samemu się wymienia) to spalona cewka za 60zł. Po za tym co ważne silnik wkręca się na obroty aż miło.

 

Co do BRC hmmm myślę że nie pociągnie tyle co Prins bo już takich dobrych instalacji się nie robi bo ma się to psuć :-) i tyle. więc biorę na to poprawkę.


  • 0

#17 emwrobel

emwrobel
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Cmolas
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:394000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 17.01.2019

Posiadam accord K24A3 z instalacją BRC z lubryfikacją, założona w 2007roku. Na samej instalacji przejechane 335k. Poprzedni właściciel podobno nie miewał problemu. Ja tyle co miałem, to padły mi 2wtryskiwacze, które kosztowały mnie jakieś 220zł/szt. Pojawił się również problem z wyskakującym CE o ubogiej mieszance. Gazownik od BRC do którego jeździłem nie mógł sobie poradzić z tym problemem, więc wziąłem sprawy w swoje ręce, zakupiłem interface do sequent 24, od tego samego sprzedawcy ściągnąłem program do obsługi. Za pomocą kolegi z forum podniosłem cała mapę o 7% i od tego czasu zero problemów. Nie miałem do czynienia wcześniej z żadną instalacją LPG, więc ciężko mi porównać, ale po doświadczeniach z BRC myślę, że jest godna uwagi :)


  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7151 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 10:37, 17.01.2019

Posiadam accord K24A3 z instalacją BRC z lubryfikacją, założona w 2007roku. Na samej instalacji przejechane 335k. Poprzedni właściciel podobno nie miewał problemu. Ja tyle co miałem, to padły mi 2wtryskiwacze, które kosztowały mnie jakieś 220zł/szt. Pojawił się również problem z wyskakującym CE o ubogiej mieszance. Gazownik od BRC do którego jeździłem nie mógł sobie poradzić z tym problemem, więc wziąłem sprawy w swoje ręce, zakupiłem interface do sequent 24, od tego samego sprzedawcy ściągnąłem program do obsługi. Za pomocą kolegi z forum podniosłem cała mapę o 7% i od tego czasu zero problemów. Nie miałem do czynienia wcześniej z żadną instalacją LPG, więc ciężko mi porównać, ale po doświadczeniach z BRC myślę, że jest godna uwagi :)

 

Zamiast tych 2 po 220zł masz 4 za 300 (barracuda)

Podnoszenie mapy na pałę jest delikatnie mówiąc słabe, chociaż po korektach trzeba było zobaczyć jak na wolnych i obrotach się zachowują.

Co prawda 2 suwaki nie dają za dużego pola do popisu ale zawsze lepiej zweryfikować co się ustawiło.

 

Kalibracji nie byłeś w stanie zrobić bo nie masz podpiętego MAP sensora - i tu jest wyższość innych instalacji nad BRC które mają go normalnie wpiętego.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#19 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:21, 17.01.2019

Jeśli chodzi o argument awarii w trasie, to w poprzednim Accordzie padł mi elektrozawór przy reduktorze (we Włoszech) i naprawa kosztowała mnie 10 Euro :-) Za + BRC trzeba podać trwałość wtryskiwaczy. Niestety jeśli chodzi o BRC SQ 32 to faktycznie nie ma na rynku ogólnodostępnego oprogramowania.


  • 1

#20 Broock

Broock
  • Klubowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:45, 17.01.2019

W passacie 1.8t  miałem BRC. Na gazie zrobiłem ok 80 tyś km i nic się nie działo, poza przyciskiem który czasami nie łączył oraz poszarpywaniem przy przełączaniu w zimie ( mocne szarpanie przy dużych mrozach).

w Hance mam STAGa na barracudach i nie widzę żadnych minusów, szarpanie w ogóle nie występuje nawet przy dużych mrozach, przeglądy na pewno mniej mnie kosztują niż przy BRC (choć może to kwestia innego warsztatu), a skoro koledzy mówią, że części są tańsze, serwis prostszy i można wspierać polska gospodarkę to nie zastanawiałbym się tylko brał STAGa.


Użytkownik Broock edytował ten post 15:45, 17.01.2019

  • 1

#21 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:19, 22.01.2019

Jeżeli znasz osoby które polecają Ci montaż BRC i miałeś z nimi pozytywne doświadczenia oraz wiesz, że zrobią to jak należy to powinieneś rozważyć jej montaż, ponieważ są do solidne instalacje tylko trzeba się do nich przyłożyć i oprócz prawidłowego montażu dobrze ją wystroić. Mam trochę wyrobioną swoją opinie na jej temat ponieważ sam jej użytkuję i sprawdza się super. 


  • 1

#22 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1147 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:03, 22.01.2019

Ale po co zakładać coś drogiego dobrego w którym sa drogie przeglądy, drogie czesci zamienne, wiekszośc zakłądów nie kompetentna, nie można nic zrobic samemu, wiekszosc instalacji jakie widziałem zalozone niechlujnie,

jak mozna miec tansza dobra instalacje, która bardzo duzo instalatorów umie dobrze zalozyc, sa duzo tansze czesci, serwisy co kawałek, mozna samemu sie nauczyc zakąłdac ustawiac wymieniac czesci serwisowac itp.

 

dla mnie to głupota żeby płacic za cos wiecej jak mozna miec równie dobre instalacje taniej i lepiej bo moge sam cos porobic, i chyba nigdy nie zrorumie tego ze co jakis czas ktos pyta o brc jak mamy tyle innych dobrych instalacji taniej i rownie dobrze.


  • 1

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#23 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1625 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 36
Super

Napisano 20:27, 22.01.2019

To oczywiste, że jak ktoś kto się zna zabierze się za instalacje to ogarnie to dobrze - nie ważne czy to prins, brc, stag czy inne... slasz bardzo trafnie to podsumował :ok

 

Mnie po prostu śmieszy, że w BRC nawet nie mozesz zmienić typu filtra fazy lotnej, bo będzie po gwarancji :-P Takie podejście producentów trochę zniechęca... 


  • 0

#24 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:12, 23.01.2019

Jakbym miał montować u siebie, to wybrałbym tylko i wyłącznie STAG albo Lpgtech  z wtryskami Barracuda 130. Reduktor wedle uznania byle do tej mocy.  Do tego warszatat który wystroi to na AFR.

 

 

Warsztaty wciskające BRC unikać jak ognia


  • 0

#25 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1147 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:54, 23.01.2019

Nie tylko stag bo jest i kme i lpgtech wszystkie są ok.
Nie ma sensu wkładać BRC w dzisiejszych czasach.
Najlepsze jest to że BRC to BRC i wszystko ich.
A my sobie wkładamy jak kto chce.
Komp lpgtech kme stag wtryski baraki yeti hana keihin reduktor kme acr magic filtr jeszcze inny węże jeszcze inne butla itd.
Można sobie skomponować co kto chce i co najlepsze .

Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:57, 23.01.2019

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#26 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:40, 19.02.2019

No właśnie BRC to BRC i wszystko jest z jednej fabryki. Ja mam odmienne zdanie z racji tego, że miałem już w swoim aucie instalacje, która tak na prawdę nie wiadomo czym była. Gazownik dobierał mi podzespoły od różnych producentów i nic kupy się nie trzymało. Nie wiem czy on nie miał o tym bladego pojęcia, czy to ejst zła droga montażu. W każdym bądź razie zraziłem się do tego typu instalacji bo miałem z nią ciągłe kłopoty. 


  • 0

#27 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1625 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 36
Super

Napisano 17:54, 19.02.2019

Skoro inni gazownicy potrafia zlozyc instalacje z roznych produktow i to dziala dobrze, tzn, ze ten gazownik nie podolal (czy to umiejetnosci strojenia, czy doboru odpowiednich podzespolow). Proste i logiczne ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#28 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 840 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:58, 19.02.2019

:pupa: a nie gaziarz


  • 0

#29 Kubix

Kubix
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:48, 28.02.2019

Możliwe mi to pozwoliło wyrobić własne zdanie i trzymam się kompletnych instalacji. A jeżeli chodzi o gazowników to tylko autoryzowane sieci 


  • 0

#30 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1147 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:39, 28.02.2019

Możliwe mi to pozwoliło wyrobić własne zdanie i trzymam się kompletnych instalacji. A jeżeli chodzi o gazowników to tylko autoryzowane sieci 

jestes z rzeszowa to moze kojarzysz.

chyba nie wiesz co mowisz, byłem w brc w rzeszowie koło manty to stwierdziłem że barany a nie gaziarze.

to samo tyczy sie zakłądu autoryzowanego na slocinie staga tez dupa i partacze  a nie gazowniki.

a np w niwiskach całkiem inna klasa gazowników i nawet nie wiem czy sa autoryzowanym zakładem.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq