Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC czy STAG do k24

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 132 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:01, 09.01.2019

Panowie potrzebuję rady jaki zestaw wybrać do swojego accorda. Serwis ALMA we Wrocławiu polecany na pewnym forum proponuje mi takie zestaw:

Sterownik firmy LPG-Tech DUO lub STAG Q-BOX + reduktor AC R01 250 + wtryskiwacze BARRACUDA

Ssący jest ściągany, cena za całość to 3200 zł. Dosyć drogo ale mieści się w widełkach jakie można wyczytać tutaj. Jest duża szansa że zrobią to solidnie.

Natomiast chłopaki ode mnie z miasta "Eko Alma" którzy serwisowali mi kiedyś Prelude z LPG (byłem zadowolony) do silnika 2.4 polecają tylko i wyłącznie Sequent 32 OBD marki BRC w cenie 2900 zł. Także ściągają kolektor, za dopłatą mogą dołożyć emulator.

 

Z tego co wyczytałem na forum BRC będzie droższy w użytkowaniu i bardziej kłopotliwy. Mam za to ich na miejscu, na żadne serwisy nie będę musiał się wybierać do Wrocławia.

Co byście wybrali i doradzili? 

 

 


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#2 kratom

kratom
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:35, 09.01.2019

Hej. To, że masz na miejscu to plus ale co zrobisz, jeśli będziesz w okresie wakacyjnym nad morzem, w górach, nad jeziorem czy w Zgorzelcu i przyjdzie czas na przegląd instalacji albo zacznie piszczeć przełącznik zgaszający jakś awarię ? Ja, mając Twoje widełki wybierałbym serwis, który ma ogólnopolską gwarancję więc serwisujesz w każdym innym autoryzowanym serwisie bez straty owej gwarancji. Sprawdź czy Twoje serwisy też z kimś współpracują. Z tego co się orientowałem to STAG ma ich chyba ponad 100 porozrzucanych po całym kraju. Oczywiście, jeśli to Ciebie nie interesuje i masz pozytywne doświadczenia to jedna i druga opcja dobra.


  • 0

Pozdrawiam.
Tomek


#3 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:47, 09.01.2019

Ja proponuje prins vsi 2. Instalka sama sie dopasowuje do silnika nie trzeba robic map itp. Poczytaj o niej ja mam i jest spoko. Jest mozna powiedziec bezobslugowa. Ale nie kazdy zaklad ja zalozy bo soft kosztuje troche kasy.

Użytkownik Paciu edytował ten post 21:48, 09.01.2019

  • 0

#4 kratom

kratom
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 09.01.2019

Instalka sama sie dopasowuje do silnika 

 

A to znaczy, że wtryskiwacz się oprze o coś i będzie mu wygodnie ? A reduktor schorni się za jakąś osłoną i nie pochlapie go woda ? ;)

 

A już tak na serio, to dobrego montażysty sama elektronika nie zastąpi. Przynajmniej takie jest moje zdanie.


  • 0

Pozdrawiam.
Tomek


#5 RaDul28

RaDul28
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Typ S
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:15, 10.01.2019

Witam. Kolego nie polecam BRC ponieważ jest jeden moim zdaniem spory minus. BRC może obsłużyć tylko serwis z autoryzacją nie mówię tu o wymianie filtrów ale o regulacji instalacji przy pomocy kompa. program który posiadaja nie jest ogolnodostępny tak jak w przypadku np: KME. 

Ja bedę zakładał w swoim K24 właśnie KME na sterowniku SKY MAX. Jest to najnowsza platforma z mnóstwem opcji no i posiada dwurdzeniowy procesor co sprawia że komputer jest bardzo szybki. Do tego pójdzie reduktor KME Gold GTS. Wtryski YETI PLUS montowane pojedynczo bardzo wydajne. Do tych wtrysków pójdzie listwa produkcji Auto Dakar. Jest sztywna robina pod konkretne auto i z tego co mówił Arek - właściciel wytrzyma do 8 barów. 

Zdecydowałem sie na KME dlatego że w VI genie miałe Diego g3 z reduktorem silver i wtryskami Hana zielonymi i do tej pory to smiga no oprócz wtrusków które wymieniłem w zeszłym roku bo miały już nalatane 150 tyś km i sie już rozjeżdżała mapa. 

Auto Dakar zrobiło już kilka Hond wiec nie mam obaw że coś pójdzie nie tak cena po znajomości wiec nie podam ale nie jest wyższa od BRC. 

Auta które zostały zrobione przez Auto Dakar można zobaczyć na facebooku.


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7091 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 11:51, 10.01.2019

BRC - nie


Z Oławy nie masz daleko, nie przesadzaj.

Jedź do almy bo pojawisz się tam na kolejny serwis a nie będziesz się bujał z poprawkami.

 

jest jeszcze http://v-gaz.pl/ ale tobie nie po drodze


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 Luke555

Luke555
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:33, 10.01.2019

Ja mogę Ci polecić Supral na Kochanowskiego we Wrocławiu, zakładają STAGa. Robili mi dwie instalacje do 1,8 T a teraz jeżdżę do nich na serwis instalacji w accordzie i jestem zawsze bardzo zadowolony. 

Pozdrawiam,


  • 1

#8 k.dygnos

k.dygnos
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 11.01.2019

Mam zestaw staga od ponad roku i jestem mega zadowolony. Qbox plus + reduktor ac czerwony + baracuda.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Sined

Sined
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zgorzelec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive full + TypeS zewn.
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 11.01.2019

Mam już w chyba .... 6-tym aucie staga... łączny przebieg na lpg ok 500k - brak uwag. Tanie, proste serwisowanie, moim zdaniem nie warto inwestować w prinsa i inne cuda - stag daje rade i jest najłatwiejszy i najtańszy w serwisie późniejszym, są też wersje na OBD więc też mapy idą na auto.


  • 0

#10 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 861 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS Type-R, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 21
Super

Napisano 23:28, 11.01.2019

Ilekroć "siadam" do BRC to zawsze muszę sobie przypominać jak to dziadostwo obsługiwać. Moim zdaniem STAG jest intuicyjny, prostszy w obsłudze no i Polski. A znajdź kogoś ogarniętego w BRC. Tak jak koledzy wyżej piszą. A decyzja należy do Ciebie.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ahondas</a></p>

#11 rafal86

rafal86
  • Klubowicz
  • 132 postów
  • Skąd:DOA
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+ reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:21, 12.01.2019

dzieki za opinie, sporo osób poleca staga ale i brc ma swoich zwolenników. Na poniedziałek jestem umówiony na rozmowę z gazownikiem to o wszystko wypytam. 


  • 0

Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9


http://www.accordklu...lack-mugen-k24/


#12 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 379 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:50, 12.01.2019

dzieki za opinie, sporo osób poleca staga ale i brc ma swoich zwolenników. Na poniedziałek jestem umówiony na rozmowę z gazownikiem to o wszystko wypytam. 

Montuj STAGa, huk z BRC bo jak zamontujesz to będziesz skazany tylko na ich serwis gdyż te sterowniki są po blokowane. A po gwarancji ceny podzespołów kosmiczne... Więc jeszcze raz radzę się zastanowić na wyborze marki......


  • 0

#13 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1625 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 36
Super

Napisano 15:58, 12.01.2019

Tez mysle, ze stag bedzie lepszym wyjsciem. Nie mialem do czynienia z BRC, ale slyszalem, ze dosyc trudny dla laikow.. a staga mozna samemu ogarnac w miare mozliwosci :-)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7091 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 62
Super

Napisano 18:51, 12.01.2019

Tez mysle, ze stag bedzie lepszym wyjsciem. Nie mialem do czynienia z BRC, ale slyszalem, ze dosyc trudny dla laikow.. a staga mozna samemu ogarnac w miare mozliwosci :-)

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Oj, jest. 
Sam do BRC podchodziłem kilkanaście razy zanim się zabrałem na poważnie a i to z instrukcją. 

Staga instrukcję przeczytasz ze 2 razy i wiesz co robić.
Tech tak samo.

 

Co do cen komponentów to wymieniałem właśnie wtryski z BRC na Barracudę. 

Wtrysk BRC 220zł sztuka jakoś. 

Komplet Barracud wychodzi 290zł.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#15 Przemo603

Przemo603
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:54, 12.01.2019

No to ja dodam coś od siebie... Do swojego acco pewno bym nie założył teraz instalacji BRC, ale,

instalację BRC Sequent 24 zakładałem jakieś 11 lat temu do mojego poprzedniego auta Audi A4 B5 (owszem prosty silnik i dobrze znoszący instalacje lpg) razem ze mną zakładali znajomi do Astry II, Megane Coupe, i Nissana chyba Almera. Ja Audi jeździłem 9 lat i zrobiłem na tej instalacji jakieś 130 tys km - przez ten czas wymiałem tylko filtry, raczej systematycznie co 10k ale zdarzyło się i po 30k wymienić. W tym czasie miałem tylko jedna awarię - uszkodzeniu uległ włącznik w kabinie, zakupiłem nowy oryginalny za 70zł. Od 2 lat tym autem jeździ mój kumpel i zrobił jakieś 40k i nie ma żadnych problemów z instalacją. Więc w tym momencie instalacja ma 11 lat ok 170k przejechane i kompletnie nic nie było w niej ruszane. znajomi którzy zakładali ze mną instalacje do wyżej wymienionych aut tez wiem że nie narzekali na instalację.

Brak możliwości regulacji bo sterownik zablokowany? to akurat dla mnie nie problem bo nie mam zamiaru tam zaglądać i cokolwiek sam grzebać, najważniejsze żeby było bezawaryjne i bezproblemowe.

Początki firmy BRC sięgają lat 60-tych a Stag chyba koncówka lat 90-tych?

Gwarancja na BRC tez jest ogólnokrajowa z tego co wiem 2letnia bez limitu km i z tym chyba tez nie ma dużego problemu?

A to, że co drugi warsztat u nas jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Stag to chwali swoje...

Co ciekawe we czwartek jestem umówiony na wymianę moich wtryskiwaczy na ACW03... zobaczymy ile to wytrzyma.

Aktualnie mam wtryskiwacze magic jet, które maja już 110 tyś, jeden był wymieniany reszta ori.


Użytkownik Przemo603 edytował ten post 18:56, 12.01.2019

  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq