Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Instalacja BRC nie przełącza na gaz

VIII LPG BRC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rowerek0000

rowerek0000
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 07.01.2019

Cześć! 

Zwracam się do Was z pewną przypadłością jaka przystała w mojej Hondzie. Posiadam instalację BRC (Reduktor BRC Genius Max, kontroler BRC Sequent P&D) w Hondzie Accord VIII 2.0, 2010 rok.

Mianowicie instalacja gazowa chodziła bez problemów. Od czasu do czasu, ale bardzo sporadycznie zdarzało jej się szarpnąć. Jednak zawsze działała. Następnie przed zimą podjąłem się wymiany akumulatora na nowy, ponieważ stary miał już słabe napięcie i wiedziałem, że w końcu nie odpalę na nim auta. Wymieniłem akumulator na Boscha 45ah 400A. Po wymianie akumulatora instalacja nie przełącza się na gaz. W momencie kiedy silnik osiągnie temperaturę do przełączenia się, na wskaźniku pojawia się pomarańczowa dioda a następnie spadają obroty, tak jakby do silnika nie był dostarczany gaz. W konsekwencji samochód gaśnie (nie powraca samodzielnie na benzynę), a kontrolka od wskazania gazu zaczyna mrugać. 

 

Byłem z tą usterką u specjalisty od instalacji BRC, jednak nie potrafili powiedzieć co to jest. Zasilanie do komputera jest ok. Wszystkie kable są ok. Zaproponowali wymianę komputera, jednak z uwagi na leciwość instalacji (pochodzi z 2010 r.) wymiana będzie dość kosztowna. Sam trochę nie wiem co robić, ponieważ ciągle mam wrażenie, że jakiś sygnał zanika od zaworu otwierającego drogę gazu do silnika. Jednak średnio się znam na tym temacie a muszę podjąć jakieś kroki naprawcze. 

 

Może spotkał się ktoś z czymś podobnym, albo podzieli się kontaktem do zaufanego speca? Jestem z okolic Warszawy. 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7276 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 16:15, 07.01.2019

A sprawdzili czy na elektrozaworach pojawia się normalnie napięcie?

Może cewka się zjarała  - posłuchaj czy jest stuknięcie w momencie otwarcia zaworu.  Albo np kabel nie spadł.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:38, 07.01.2019

Sprawdzaj cewki, obie (pod maską i przy butli). Generalnie musisz dojść czy gaz dochodzi do wtryskiwaczy, jak nie to dlaczego. 

Co to za magicy od lpg że nie potrafili takiej usterki zdiagnozować.

 

Ja sprawdzałem czy elektrozawory działają drugim akumulatorem podczepiając do odpowiednich biegunów cewki i słuchając czy się otwiera. Może trzeba będzie zdiagnozować czy prąd dochodzi do cewki w momencie przełączenia na gaz. U mnie okazało się że przetarł się przewód pod autem.

 

Drugą sytuację miałem taką że przerwał się przewód od sygnału obrotów pod maską.


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 18:42, 07.01.2019

  • 0

#4 rowerek0000

rowerek0000
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 07.01.2019

Z butli gaz wychodzi, bo specjalista odkręcał tam zawór i sprawdzał. Natomiast do wtryskiwaczy chyba nie dochodzi. 

Wydaje mi się, że sam nie podołam, będzie trzeba szukać jakiegoś magika :( 

 

Energy gaz polska wcześniej próbował - tacy specjaliści :) 


  • 0

#5 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Lu
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:26, 07.01.2019

EGP i wszystko jasne. Jak chcesz to moge ci dac namiar na kogoś w warszawie.


  • 0

#6 Zawad

Zawad
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 01.06.2019


Może spotkał się ktoś z czymś podobnym, albo podzieli się kontaktem do zaufanego speca? Jestem z okolic Warszawy. 

Zobacz tu: http://www.lpg-brc.p...me=mazowieckie1 i najlepiej przedzwoń/podjedź:)


  • 0

#7 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 705 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:45, 01.06.2019

Jak nie ma gazu na listwie to na 100% elektrozawór przy reduktorze. Do BRC chyba 80 zł + wymiana.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, LPG, BRC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq