Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

sonda lambda R20A3

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:17, 07.01.2019

Panowie i Panie. Ostatnio podłączyłem elema w celu odczytu parametrów i okazało się że sonda lambda nr 1(regulacyjna) nie oscyluje napięcia, błędu nie wywala, po wypięciu wtyczki również. Zdemontowałem sonde w celu podłączenia jej pod miernik i po potraktowaniu jej spalanym gazem nie generuje żadnego napięcia. Wcześniej były dwa błędy wydajność katalizatora poniżej progu oraz uboga mieszanka(tylko na biegu jałowym). Druga sonda lambda działa dobrze, sprawdzona również palnikiem z miernikiem napięcia.


  • 0

#2 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:48, 07.01.2019

https://allegro.pl/o...onda-7751522007

Sprzedawca deklaruje że będzie działać jako regulacyjna. Czy wg was może działać? Może poprosić sprzedawce o pomiar rezystancji grzałki? 


  • 0

#3 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:42, 07.01.2019

Jeszcze Coś takiego znalazłem na alieexpress

https://pl.aliexpres...-ff2e40fb684e-7


  • 0

#4 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 518 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:59, 07.01.2019

Nie potrafie odpowiedziec na Twoje pytania.
Ale pamietaj przewodow od sondy lambda NIE wolno lutowac.

Moze ktos odezwie sie co jezdzi na sondzie zamienniku i moze polecic sprawdzony zamiennik.

Użytkownik iwan edytował ten post 19:25, 07.01.2019

  • 0

#5 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:29, 07.01.2019

Dzięki kolego. Mam cały zapas tulejek do łączenia przewodów sond lambda, ale nie chciałbym marnować kasy na zamienniki, które mogą nie działać. Ta z alieexpress wygląda jak oryginał.


Użytkownik gkill edytował ten post 17:31, 07.01.2019

  • 0

#6 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:03, 07.01.2019

Skoro nie chcesz marnować kasy na zamienniki to czemu nie szukasz oryginału?


  • 0

#7 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:00, 07.01.2019

Bo nie lubię przepłacać a niestety w przypadku sondy lambda tak właśnie jest.


  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:20, 07.01.2019

Tylko chodzi o to abys dwa razy nie kupował .
  • 0
                       

#9 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:37, 07.01.2019

No właśnie. Jeżeli nawet trafię że nie będzie działać to chociaż powinna działać jako diagnostyczna?


  • 0

#10 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:03, 09.01.2019

A może ktoś wkładał sonde od R18A2?


Jeszcze coś takiego znalazłem:
https://allegro.pl/o... ... d00be2ff62
wg opisu pasuje do R20A1, R20A2 w hondzie CRV a ja mam R20A3 i tak naprawdę to te same silniki, ta sama moc.


  • 0

#11 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:23, 09.01.2019

A nie lepiej zdobyć oryginalną używkę niż pakować się w jakiś zamiennik? Nie wiadomo czy taki zamiennik będzie przekazywał odpowiednie wartości


  • 0

#12 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2441 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:07, 09.01.2019

mam accorda który wart jest 5 000zł i kupiłem mu oryginalna sondę denso za 400zł, więc co jest za problem kupić oryginalną sondę do auta za 50 000zł?


Użytkownik Maxell edytował ten post 22:10, 09.01.2019

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#13 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:19, 09.01.2019

mam accorda który wart jest 5 000zł i kupiłem mu oryginalna sondę denso za 400zł, więc co jest za problem kupić oryginalną sondę do auta za 50 000zł?

 

Kwestia podejścia do tematu.. @gkill nie chce marnować kasy na zamienniki, ale wyszukuje oferty tylko zamienników - błędne koło :cwaniak:


  • 0

#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Administrator
  • 4829 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 77
Super

Napisano 06:48, 10.01.2019

450 zł nówka dedykowana denso w oryginale u mnie...


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#15 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 316 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:41, 24.01.2019

Panowie a może ktoś może wyjaśnić czemu po podłączeniu elm w programie torque po przekręceniu kluczyka w pozycje zapalenia wszystkich kontrolek program tylko wyświetla napięcie grzałki sondy lambda za katalizatorem. Być może sonda regulacyjna padła ale nie mam pewności bo żadnych błędów nie wywala a na odpalonym silniku tylko oscyluje napięcie na diagnostycznej a po wypięciu z gniazda sondy lambda regulacyjnej nic się nie zmienia i nadal nie wywala błędu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq