Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord VIII 2.0 brak ogrzewania

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 macios1182

macios1182
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:08, 04.01.2019

Witam , od pewnego czasu brak dobrego ogrzewania w Accord VIII 2.0 CU1 , z lewej strony leci chłodne powietrze a z prawej troszkę cieplejsze , wszystkie klapy i silniczki sterujące działają , termostat nowy... Co może być przyczyną i jak się odpowietrza układ w tym silniku ?
  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:57, 04.01.2019

Jeśli silnik łapie odpowiednią temperaturę to termostat nie jest przyczyną (jego nowość jest bez znaczenia).

Oczywiście nasuwa się (to co i Tobie) zapowietrzony lub za mało płynu w układzie.
Wg mnie powinien odpowietrzać się automatycznie (małe ubytki) przy normalnej pracy silnika - konieczny odpowiedni stan w zbiorniczku wyrównawczym.
Większe ubytki uzupełniamy dolewając do chłodnicy i są już małe.

Pytanie - dlaczego tak się dzieje ? (dotyczy ilości płynu lub zapowietrzenia)
Tu przyczyn może być kilka : od nieszczelności po padniętą uszczelkę (odpukać to ostatnie).
Znajdziesz przyczynę to i ogrzewanie wróci.

Jednak gdy weźmiemy pod uwagę różnice w intensywności pomiędzy stronami (jeśli są zauważalne) to poprzednie raczej odpada,
a przyczyna leży wewnątrz samochodu i tu trzeba jej szukać.

Dlaczego zmieniałeś termostat ?

[edit] Tu coś może znajdziesz : http://www.accordklu.../63210-nawiewy/

Użytkownik piasek101 edytował ten post 21:00, 04.01.2019

  • 0

#3 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:53, 04.01.2019

W niektórych autach za taki stan rzeczy odpowiada zamulona nagrzewnica.


  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:41, 05.01.2019

Krótsza droga od nagrzewnicy do "kratek" wentylacyjnych jest właśnie strona pasażera<prawa>

Silniczki i klapy wykluczam skoro już je sprawdzałeś.

 

Zlać cały płyn chłodniczy. Przepłukać za pomocą węzy i podgrzanej wody destylowanej z octem solidnie nagrzewnice w dwóch kierunkach pod porządnym ciśnieniem.

Następnie zalać świeży płyn chłodniczy i odpowietrzyć. Masz auto używane, nigdy nie wiesz czy wcześniej ktoś w jakiejś sytuacji awaryjnej nie dolał jakiejś "kranówki" do układu chłodzenia.  Warto to zrobić na samym początku, a dopiero potem rozbierać pół deski i inne historie. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq