Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord ICTDI dymi na czarno

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 mic1225

mic1225
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:G
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 02.01.2019

Witam.

 

Od lata borykam się z problemem dymienia mojego Accorda. Auto pali normalnie, silnik pracuje równo, jednak po przekroczeniu 2.5 tys obrotów zostawiam za sobą ogromną czarną chmurę. Przy odpalaniu przydymia na biało, jednak tylko z rana. 

Wymieniałem filtry, EGR jednak żadnych efektów.

 

Może ktoś z was borykał się już z takim problemem? 


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:32, 02.01.2019

Wtryski. Skoro filtry wymienione i egr to zostaje ta opcja
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:40, 02.01.2019

Wtryski , turbo , pompa bez sprawdzenia nikt nie jest w stanie na odległość tego stwierdzić to może być wszystko . Nie zauważyłeś nadmiernego zużycia oleju ?


  • 0

#4 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:10, 02.01.2019

Jeszcze może być nieszczelnosć w dolocie. I od tego bym zaczął.


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#5 mic1225

mic1225
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:G
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 03.01.2019

Prawdę mówiąc to tak, sporo oliwy muszę dolewać między wymianami. Nie wiem czy będzie to jakims wyznacznikiem, jednak samochód nawet po mocnym przegazowaniu na postoju nie dymi, a w jeździe już owszem.
  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:58, 03.01.2019

jak bierze olej to kompresji w cylindrach może nie mieć i dlatego też może dymić na czarno


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 triksi

triksi
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Biłgoraj
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:46, 03.01.2019

Tak jak kolega ralfi2000 sugeruje Należy zacząć od filtra powietrza oraz sprawdzenia układu dolotowego. Np. pęknięty lub odpięty wąż. Może też być pęknięty intercooler. Dalej trzeba sprawdzić turbinę, czy nie wyrzuca ona oleju w układ dolotowy i daje odpowiednie ciśnienie. Ile oleju dolewasz między wymianami ? To są rzeczy najprostrze i od nich trzeba zacząć


  • 0

#8 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:07, 03.01.2019

,,sporo oliwy muszę dolewać między wymianami,,
,,jednak samochód nawet po mocnym przegazowaniu na postoju nie dymi, a w jeździe już owszem.,,

To juz jakis trop. Auto dymic moze paliwem lub olejem silnikowym.
Opcja optymistyczna zapieczone pierscienie tlokowe.


Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:54, 03.01.2019

Turbo do regeneracji(spalanie oleju), a do tego osobnym tematem są lejące wtryski//nieszczelność w układzie dolotowy wraz z IC(dymienie na czarno)

 

 

Zdejmij dolną rurę od IC, podejrzewam sporą ilość oleju w samym IC, do tego samemu lub na warsztacie zrobić test przelewowy wtrysków.

Godzina roboty i będzie wszystko jasne, szkoda czasu na gdybanie i wymienianie niepotrzebnych rzeczy, zaczyna się od podstaw jak napisałem wyżej.

Nie spotkałem się jeszcze z zapieczonymi pierścieniami w N22. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#10 mic1225

mic1225
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:G
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 04.01.2019

W lato jak juz zaczynalem badac sprawe czyscilem IC I oleju wylecialo odrobine. Sorawdzilem uklad i raczej lewego powietrza nie ciagnie. Wiec teraz musze sprawdzić wtryski, chociaż pewnie i regeneracja turbo mnie czeka, bo jednak oleju sporo dolewam.
  • 0

#11 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:52, 04.01.2019

Układ nie ma być raczej szczelny tylko na pewno szczelny. Nie chodzi o "ciągnięcie" lewego powietrza tylko jego uciekanie z dolotu ze względu na nieszczelność. Tam jest ciśnienie i nawet mała dziurka powoduje spory niedobór powietrza w stosunku do paliwa i w konsekwencji dymienie na czarno. Nie słychać jakichś szumów przy obciążeniu?

Użytkownik Wojto edytował ten post 15:54, 04.01.2019

  • 0

#12 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:31, 04.01.2019

Ciśnienie w kolektorze jak i ciśnienie jakie dmucha turbo sprawdzi głupim elm za kilka PLN.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#13 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:35, 04.01.2019

Wtryskiwacze do sprawdzenia

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:37, 06.03.2019

Co wyszło?

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#15 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:31, 07.03.2019

Po co napisać, ważne że działa. Logować się na forum już potrzeby niema.

Ostatnio: 12:23, 11.01.2019

 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq