Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

emulator sondy lambda w II gen lpg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 porywatch

porywatch
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Stream
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Stream
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 30.05.2010

Witam.

Posiadam instalację II generacji (KME Bingo S) w accordzie V generacji. Czy potrzebny jest w takim układzie emulator sondy lambda. Widziałem coś takie u kolegi w civicu (instalacja też II generacji), który sobie chwali ten wynalazek, ja z kolei mam z instalacją lpg ciągle jakieś problemy (może nie jakieś dramatyczne, ale takie "problemiki" - głównie falujące od czasu do czasu obroty) i zastanawiam się czy takie emulatory rzeczywiście dają jakieś efekty. Zamówiłem sobie właśnie nowy parownik, który może być lekiem na moje kłopoty, niemniej jednak ten emulator ciągle chodzi mi po głowie.
Proszę bardziej doświadczonych kolegów o podzielenie się swoimi opiniami w tej kwestii.
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:16, 30.05.2010

Błąd ECU będzie występować jeżeli nie będzie właśnie emulatora sondy lambda.Lambda będzie źle odczytywać zawartość tlenu w spalinach i przesyłać błędne dane do ECU wtedy może świecić się kontrolka "check engine"(chyba,że gazownicy zrobili coś z żarówką),a emulator ma temu zapobiegać podsyłając dane zastępcze do ECU i wszystko gra.Przy braku emulatora-ECU pracuje cały czas w trybie serwisowym.

Zamówiłem sobie właśnie nowy parownik, który może być lekiem na moje kłopoty

Jeżeli miałeś już sporo km na starym reduktorze to dobrze zrobiłeś zamawiając nowy.Zapewne to przyczyni się do poprawy pracy silnika.
  • 0

#3 porywatch

porywatch
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Stream
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Stream
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:36, 31.05.2010

ECU nie zgłasza mi żadnego błedu dlatego właśnie zastanawiam się czy ten emulator przynosi jakieś efekty. Wiem, że lampeczka od check engine jest sprawna bo już kiedyś zapaliła się przy innej okazji (niezwiązanej z lpg) i po naprawie zgasła.
Dzięki za wypowiedź Glinuś.
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:07, 31.05.2010

KME Bingo S ma już wbudowany emulator sondy lambda, więc dlatego nie zapaliła Ci się lampka z błędem.
Instrukcja:
http://oldwww.kme.eu...-pl-1-4__A4.pdf
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:22, 31.05.2010

I wszystko jasne,nowy reduktor+dobre ustawienie i będziesz śmigać.
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:55, 31.05.2010

Bingo S4 jest mega proste w ustawieniu. ale fakt z falującymi obrotami trochę w civicu teściów powalczyłem ale ustawiłem i stoją sztywno jak c**j :mrgreen: :mrgreen: pozatym w lagunie mam ten sterownik i po 140 tyś na LPG tylko parownik zregenerowalem (Lovato RGE092) za 50 zł i dalej smiga i jest gitara :mrgreen: :mrgreen:
  • 0

#7 porywatch

porywatch
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Świecie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Stream
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Stream
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:09, 01.06.2010

Dziękuję za pomoc Panowie, nowy parownik już do mnie idzie ... no i "pomógł" dla wszystkich :)
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:39, 27.09.2010

panowie a przy instalacji z blosem czyli gdzie nie ma krokowego potrzebny jest ten emulator?
  • 0

#9 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 01.10.2010

Przepraszam że piszę w tym temacie ale mam identyczną instalację gazową i już mnie trafia ;/ Gaz założyłem 3 miesiące temu a już ze 20 razy byłem regulować go. Pierwszy miesiąc ok a później problem z wolnymi obrotami, a jak już było ok to dużo pali ;/ I tak jest do dziś. Tak więc mam pytanie ile porywatch, pali Ci gazu Twoja Honda :)? I czy jak nie uda mi się w końcu wyregulować tego gazu to czy można jakoś samemu to zrobić z Waszą pomocą :)? Pozdrawiam
  • 0

#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:50, 02.10.2010

Gaz założyłem 3 miesiące temu a już ze 20 razy byłem regulować go.


złóż reklamacje dal gazownika powiedz że niech odda Ci kasę albo wymieni na coś lepszego żeby jeździło mój kumpel tym sposobem jak założyli mu badziewie dostał w prezencie od gazownika bez dopłaty Prinsa ...
  • 0

#11 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 02.10.2010

Zobaczę jak teraz będzie. Gaz zakładałem w serwisie Fiata. Mój kolega mi polecił, ale już nigdy tam gazu nie założę. Teraz mi spalił niecałe 13 litrów w cyklu mieszanym. Jak mi w mieście nie spali powyżej 13 albo 13 z MAŁYM hakiem to może dam sobie już spokój, bo moc jest w sumie dobra :) Tylko niech mi zrobią żeby się szybciej na gaz przełączał bo rano np muszę troche na benzynie pojeździć żeby gaz wskoczył i przez to idzie mi troche benzyny :/
  • 0

#12 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:18, 03.10.2010

Silnik musi złapać temperaturę aby się przełączyc na gaz. Chodzi o stworzenie odpowiednich warunków dla reduktora w którym następuje odparowanie LPG ze stanu ciekłego do gazowego. Jak za wcześnie Ci się przełączy to w d**ę dostają sztywne jeszcze membrany i skracasz żywot całego reduktora. Nie ma bata,odpalasz na benzynie i musisz troche przejechać. Ja mam ustawione przełączanie przy temp. 30 stopni Celsjusza na silniku (a raczej jest to temp. płynu chłodzącego przepływającego przez reduktor) . Kolejny powód aby kupić kabelek i uniezależnić się od magika, który to zakładał i teraz sprzedaje Ci jakieś głodne kawałki jak chociażby ten o "obniżaniu mocy" żeby silnik mniej palił...
  • 0

#13 Muran

Muran
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Jarosław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 03.10.2010

Kabelek kupię ale kurde zapłaciłem za nową instalację i ma ona działać jak należy :/ Mam roczną gwarancję a instalację mam dopiero 3 miesiące i byłem tak w ... razy :/
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq