Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja Stag - problem

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:19, 19.12.2018

U mnie w czasie jazdy w Hondzie jest tak głośno że prawie jakbym dieslem jechał a w Primerze P12 cisza.
  • 0

#17 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:12, 19.12.2018

Sebek81 No tyle w tym , w miarę dobrego że nie masz z nią kłopotów i 2.0 bo fakt to jedyna jednostka na H.popychaczach... Ale takich znam baaardzo niewielu. Co do głośności niezgadzań się z tobą zarówno w P11 czy 12 było o wiele głośniej! Nie musiałem patrzeć na obrotomierz by usłyszeć ze jest już co najmniej 2.5k/rpm! W Acco często się łapie ze mam ponad 4,5k/rpm. Jest o niebo cischsza kultura pracy!!
Co do wtrysków zarówno w Acco i Crv mam na barakach pojedynczo i jest cisza w każdym zakresie rpm.
  • 0

#18 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:13, 20.12.2018

Ok,zgadzam się Acco VIII jest cichsza od P12,zresztą jest też nowsza modelowo, tylko chodzi mi o to, iż teraz jadąc na lpg gdzie moje wtryski są bardzo głośne, ciszej jest w mojej P12 dlatego muszę coś z tym zrobić bo tak nie może być.
Wydaje mi się że 1.8 w P12 też jest na hydraulicznych popychaczach bo też miałem ją w lpg i nie były zawory regulowane.
  • 0

#19 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:47, 20.12.2018

Jesteś w błędzie! Napisałem ze tylko 2.0! 1.8 i 1.6 jest regulowany na płytkach!
A tu tak jak napisałem Ci wcześniej po 1. Parownik masz stanowczo za mały! Gazmena wystrzelił bym w kosmos za taki sprzęt! I wtryski i tak głośne, pracują za x2. Pewnie sporo wydłużają czasy w wysokim zakresie i latają na pełnym otwarciu. Narazie można się ratować poniesieniem ciśnienia na redku...Wywal referendum i wtryski i będzie po problemie!
Pzd.
  • 0

#20 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:22, 20.12.2018

Ok dzięki za podpowiedź, a nic nie stanie się dla silnika jak jeszcze troche pojeżdże bo jeszcze niewiem kiedy będę umówiony na wymianę.Wracając do 1.8 może i są regulowane,ale miałem 4 lata P12 z tym silnikiem, cały czas na lpg i żadnej regulacji nie było przez ten czas i żadnych problemów z zaworami też nie było a przejechałem z 60 tyś na lpg.Pozdrawiam.
  • 0

#21 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:32, 20.12.2018

Nie stanie, ale nie latał bym na wysokich rpm!
Co do Qg1.8 mało przelataleś. Mój przelatał 210k bez regolacji. W tym moje 60k z 1 regulacją bo potem wyjarało głowice. Miałem stek papierów, faktur na „najmniejszą śrubkę” Ale ani jednej z regulacje- gość był nieświadomy!? Po remoncie góry latała dalej pod kontrola jeszcze z 50k. I zero poboru oil. Ale to było pierwsze Qg, luźniejsze jednostki po połowie 01r to prawie szroty.
Pzd.
  • 0

#22 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 16:34, 20.12.2018

Ok dzięki za podpowiedź, a nic nie stanie się dla silnika jak jeszcze troche pojeżdże bo jeszcze niewiem kiedy będę umówiony na wymianę.Wracając do 1.8 może i są regulowane,ale miałem 4 lata P12 z tym silnikiem, cały czas na lpg i żadnej regulacji nie było przez ten czas i żadnych problemów z zaworami też nie było a przejechałem z 60 tyś na lpg.Pozdrawiam.

Najlepiej byłoby podpiąć się pod Obd np elmem za 20 zł i sprawdzić jak wyglądają korekty przy spokojniejszej jeździe i Afr przy bucie. Jak check nie wyskakuje to dopóki sonda steruje mieszanką to będzie ok ale w OL jedzie z mapy także może być bardzo różnie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq