Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja Stag - problem

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:28, 18.12.2018

Witam wszystkich forumowiczów, mam świeżo założoną instalację firmy AC Stag do silnika 2.0 (sterownik AC Stag-4, reduktor AC R02).Problem polega na głośnej pracy wtryskiwaczy AC W01 oraz na odczuwalnej straty mocy podczas jazdy na lpg. Listwa wtryskowa była już raz wymieniona, przez około 60 kilometrów było wszystko ok, wtryski pracowały cicho, jednak po tym przebiegu problem znów powrócił.Zawory są wyregulowane, świece wymienione, nie zapala się kontrolka check. Spalanie w trybie mieszanym 8,3l lpg/100 km. Dodam jeszcze że w VII generacji, silnik także 2.0 posiadam też instalację Stag (AC Qbox, AC R01, AC W02) która była zakładana u tego samego gazownika ponad 3 lata temu i niema z autem najmniejszych problemów, niema żadnej różnicy między benzyną a gazem.Proszę o podpowiedź może ktoś z Państwa miał podobny problem. 


  • 0

#2 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:39, 18.12.2018

Głośne wtryskiwacze powiada kolega,do gazownika niech ustawi mapy i ciśnienie na reduktorze,zapłaciłeś więc ma wszystko grać


  • 0

#3 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:41, 18.12.2018

Na regulacji byłem już ze 3 razy i dalej to samo :(


  • 0

#4 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:09, 18.12.2018

Głośne wtryskiwacze powiada kolega,do gazownika niech ustawi mapy i ciśnienie na reduktorze,zapłaciłeś więc ma wszystko grać

 

 

Jasne.....

 

Wtryski ACW01/02/03 klepią i nic się z tym nie zrobi. Są trochę cichsze od Medów ale klepią.

Nie wiem co to w ogóle za pomysł na montaż listwy do tego silnika, skoro można wsadzić  ciche, szybkie i trwałe  Barracudy...... W twoim aucie powinny być: wersja bida edition - minimalnie ACW02 lub 03 a najlepiej Barracuda. Odczucie słabszego auta na LPG mogą powodować wtryski lub źle wystrojona instalacja.

Wrzuć jakieś zdjęcia spod maski  !!!!!


Użytkownik yunior81 edytował ten post 14:15, 18.12.2018

  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:55, 18.12.2018

A jakie średnicę dysz i jakie ciśnienia reduktora?

Ja do staruszka w V gen bałbym się wrzucić AC w01 ze względu na czasy otwarcia / zamknięcia. AC w02 to takie minimum.
Sam wrzucam w tej chwili barracudy (jak kurier przywiezie to nawet dzisiaj) bo w03 za wielkie a listwy już nie chciałem pakować.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:05, 18.12.2018

Barracudy to nie jest też szczyt techniki ac w03 jest szybszy i precyzyjniejszy a że sobie klepie to jest norma ja mam w swojej hani ac w03  pojedyncze i są schowane pod plastikiem a jak chcesz ciche wtryski to zakładaj magic jet fx jest cicho ale czesto się zacierają. A i jeszcze jedno ostatnio barracudy dość często padają nawet na gwarancji.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#7 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:56, 18.12.2018

Żeby była jasność ACW02 i 03 to są te same wtryski. Pierwsze są w listwie, drugie pojedyncze.

 

 

Barracudy to nie jest też szczyt techniki ac w03 jest szybszy i precyzyjniejszy a że sobie klepie to jest norma ja mam w swojej hani ac w03  pojedyncze i są schowane pod plastikiem a jak chcesz ciche wtryski to zakładaj magic jet fx jest cicho ale czesto się zacierają. A i jeszcze jedno ostatnio barracudy dość często padają nawet na gwarancji.

 

Zdecydowanie Barracuda. Jęsli ktos szuka szczytu techniki to tylko i wyłącznie Keihin a nie klepiące AC. Jedyny ich plus dla oszczednych jest taki, że są rozbieralne.


  • 0

#8 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:19, 18.12.2018

W primerze P12 mam instalacje Brc i jest lepszy komfort niż w Hondzie która jest kilka razy droższa także chyba czas na wymianę wtrysków na jakieś cichsze.

Użytkownik Sebek81 edytował ten post 18:20, 18.12.2018

  • 0

#9 jendrek.pzl

jendrek.pzl
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Chełm Piaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:10, 19.12.2018

Jasne.....

 

Wtryski ACW01/02/03 klepią i nic się z tym nie zrobi. Są trochę cichsze od Medów ale klepią.

Nie wiem co to w ogóle za pomysł na montaż listwy do tego silnika, skoro można wsadzić  ciche, szybkie i trwałe  Barracudy...... W twoim aucie powinny być: wersja bida edition - minimalnie ACW02 lub 03 a najlepiej Barracuda. Odczucie słabszego auta na LPG mogą powodować wtryski lub źle wystrojona instalacja.

Wrzuć jakieś zdjęcia spod mask

Chcesz mi powiedzieć że ciśnienie na reduktorze nie ma znaczenia ?


  • 0

#10 yunior81

yunior81
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Silnik:1,4
  • Wersja:S
  • KM:100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:50, 19.12.2018

Chcesz mi powiedzieć że ciśnienie na reduktorze nie ma znaczenia ?

 

Tak, w tym przypadku to nie ma znaczenia bo klepią wtryski - taka ich budowa/konstrukcja.

 

A tak w ogóle to wróżymy z fusów, kolega powinien wrzucić zdjęcia spod maski........ to tak na początek.


Użytkownik yunior81 edytował ten post 11:50, 19.12.2018

  • -1

#11 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:25, 19.12.2018

Ogólnie problem polega na słabych podzespołach instalacji, a wtryskiwacze staga są dosyć głośne. w VII miałeś lepszą instalacje


  • 0

#12 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:00, 19.12.2018

W primerze P12 mam instalacje Brc i jest lepszy komfort niż w Hondzie która jest kilka razy droższa także chyba czas na wymianę wtrysków na jakieś cichsze.

Co do twojego parownika to AC R02 to wielka pomyłka!! Gazownik pacan!- jak można wsadzić parownik który jakoś!, wyrabia do 120kucy. To pytam gdzie zapas do 156??!! Nic dziwnego ze nap...x2 głośniej! I są do D...
Pomijając fakt że osprzęt Staga nadaje się do D...
Ciekawe jak masz pod maską??
I o czym ty mówisz? Jaki komfort w P12(Brc to już pominę wielkim łukiem!!)
Jeździłem przez lata Nismo i ta marka skończyła się na P11.144. Dalej to żenada konstrukcji, plastików, i gówna francuskiego pod Japan banderą!! Regulacja zaworów masakra!! Wyleczyłem się z P12 i innych szybciej niż zachorowałem!! Dlatego przesiadłem się na Hondy Acco i Crv. Wysoko zawsze robię na lpg ale na innych sterach! A jeśli „musiał” bym na Stagu to napewno nie na jego osprzęcie. Pzd.
Ps. Wywal wtryski i redek!!(pojedynczo baraki i KME silver S6 lub Magic III)

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 14:04, 19.12.2018

  • 0

#13 Sebek81

Sebek81
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Kowalów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:10, 19.12.2018

Wracając do tematu P12 to POLIFT którą posiadam 6 lat, na instalacji BRC SQ24 przejechane około 170 tyś km, w tym osobiście przeze mnie około 80 tyś, do tej pory żadnych problemów z instalacją, tylko wymiana filtrów. Fakt jest trochę plastiku, który nie trzeszczy, ale wielkością prawie identyczna z Accordem VIII, za to dużo większa i wygodniejsza od Accorda VII.Silnik 2.0 140 koni oczywiście ten sam, który miałem w P11, do tego skrzynia CVT 6-cio biegowa.Autko jest naprawdę tanie w zakupie i za tą cenę oferuje dużą przestrzeń oraz dobre wyposażenie i co ważne nie posiada grama rdzy jak to w Hondach bywa.Wiadomo ma mniejszą moc niż Honda ale za tą cenę jak dla mnie jest to bardzo dobry model i bezawaryjny.P.S. w P12 nie regulowałem jeszcze zaworów bo same regulują się.


Moja instalacja w Accordzie VIII

Załączone pliki


Użytkownik Sebek81 edytował ten post 16:21, 19.12.2018

  • 0

#14 rafalsar

rafalsar
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Rypin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:14, 19.12.2018

Ja u siebie mam cały komplet Staga przejechane 65 tyś i na razie tylko wymiana filtrów. Wtryski cykają ale jak stoję i jest otwarta maska to je trochę słychać. Jak jestem w samochodzie to ich nie słychać. Moje wtryski to ac w03 - pojedyncze.


  • 0

#15 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:30, 19.12.2018

Stag ma jak najbardziej dobre sterowniki acw03 nie jest wcale głośny pod warunkiem że nie dotyka do żadnego elementu i obudowy a jego zaleta jest dobra termika duża szybkość i możliwość rozebrania.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq