Niestety zostało mi 20 kB na zdjęcia, więc nie mam ich jak załączyć.
Co do ustawiania zaworów - ustawiałem kiedyś w tym aucie, kiedy to jeszcze należał do mojego przyjaciela od którego właśnie ów pojazd nabyłem, mam szczelinomierz, znam wartości, wiem w jakich warunkach się tego dokonuje, wszystko zgodnie z instrukcją. Sprawdzane po 5 razy każdy zawór. Jak wszystko skręciłem - to matko- jak to wszystko klepało Pojechaliśmy wtedy do mechanika co z umiłowania zajmuje się Hondami i ma też warsztat i nam je ustawił i była cisza. Powiedział, że wymaga to pewnego doświadczenia. Zatem taka o to historia z ustawianiem zaworów A nie jestem trepem, bo dużo robię sam.
Co do mechanika od głowicy, źle się wyraziłem, on po prostu powiedział, że możemy zacząć wchodzić w koszty jakbyśmy naprawdę chcieli dojść do przyczyny i mogłaby być sytuacja taka, że finalnie będzie musiała zapaść decyzja czy rozbieramy czy nie. Tak w wielkim skrócie. Nie ważne.
Co ważne - ten klekot nie jest w okolicy cylindra z wypaloną świeca.
Filtr paliwa wymieniany rok temu ( mahle ). Co do przewodów paliwowych - nie były wymieniane.
Następnym razem - dla odmiany wleje jakiegoś V-powera, może coś to zmieni. Zobaczyć nie szkodzi. Z drugiej strony jakby paliwo było złej jakości wszystkie świece by były takie same.
V-max ma ok, przyspieszenie tez ok - jakieś 10s do setki. Ale ma takie jakieś odpały, że tak przyspiesza jakby czasem mu jakaś iskra wypadła ( subtelne odczucie, nic gwałtownego, przy przyspieszaniu np na 2 biegu rozpędzając się o te dodatkowe 20 - 30 km/h czuć ze dwa takie lekkie zwolnienia, naprawde lekkie )
Czy wg Ciebie zmieniać kopułkę w takim układzie?
Co bym teraz zrobił:
1. sprawdził ciśnienie na listwie ( nie wiem jak )
2. Sprawdził czy nie idzie jakieś lewe powietrze.
3. Sprawdził / wyczyścił jakoś te wtryski
4. Sprawdził zawory, nie sam, ale tak jak pisałem wcześniej - muszę ogarnąć spirale, bo zerwane 2 gwinty
P.S Dzięki za zaangażowanie
Użytkownik BikerDS edytował ten post 23:07, 09.02.2020