Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Kabel od kontrolki check engine

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrKonczyn

MrKonczyn
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TypeS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 14.12.2018

Witam, czy wie ktoś może jaki kabel i gdzie go namierzyc od kontrolki checkengine ? Sprawa jest tego typu że mam egr zaślepiony a to powoduje mila a to z kolei mocno flustruje przy wieczornej jeździe. Pytam bo może uda się bez wyjmowania licznika. Accord 6 gen f20b6
Pozdrawiam

Użytkownik MrKonczyn edytował ten post 07:29, 14.12.2018

  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:04, 14.12.2018

Wyjęcie licznika w tym aucie to 10 min roboty + 2min na wyjęcie odpowiedniej żarówki
Tam niema kabla. Jest kostka bodpieta do licznika (×3 ) a żarówka wpięta w płytkę licznika. Zeby wiedzieć który to kabel,(wątpię żeby ktoś wcześniej to robił ) musiał byś prześledzić ścieżki na płytce od żarówki do kostki ( w tym celu i tak licznik trzeba wyjąć) Więc wnioski zrobisz sam

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:19, 14.12.2018

  • 1

#3 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:25, 14.12.2018

Możesz pokombinować z przewodem nr 18 wtyczki A w ECU.


  • 1

#4 MrKonczyn

MrKonczyn
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TypeS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 23.12.2018

Wyjęcie licznika w tym aucie to 10 min roboty + 2min na wyjęcie odpowiedniej żarówki
Tam niema kabla. Jest kostka bodpieta do licznika (×3 ) a żarówka wpięta w płytkę licznika. Zeby wiedzieć który to kabel,(wątpię żeby ktoś wcześniej to robił ) musiał byś prześledzić ścieżki na płytce od żarówki do kostki ( w tym celu i tak licznik trzeba wyjąć) Więc wnioski zrobisz sam

 

faktycznie, cała operacja zajęła około 15 minut :)

dzięki za pomoc, temat rozwiązany 


  • 0

#5 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:44, 23.12.2018

Fajnie że się udało

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:45, 23.12.2018

  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:40, 23.12.2018

faktycznie, cała operacja zajęła około 15 minut :)
dzięki za pomoc, temat rozwiązany

Ale że jak? Wyjąłeś żarówkę?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq