XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:13, 16.12.2018
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#18
Napisano 09:01, 30.01.2019
A w sedanie VIII to które konkretnie wahacze przerobić na regulowane by konty ustawić?
#19
Napisano 10:13, 30.01.2019
Pogadaj z kolegą owsikk, zna się, doradzi
http://www.accordklu...r/70967-owsikk/
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#20
Napisano 10:19, 30.01.2019
Dzięki, mam spory negatyw ale opon nie bierze a chciałbym sam te wahacze przerobić bo na pewno będzie dużo taniej a nie jest to skomplikowane, dodatkowo pomoc z forum. Nakrętki rzymskie mam już upatrzone.
#21
Napisano 09:12, 07.02.2019
A da się przy dużym negatywie zbieżnością wyregulować by nie ścinało opon?
#22
Napisano 09:21, 07.02.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#23
Napisano 12:30, 22.03.2019
Cześć,
podczepię się pod temat bo również mnie dopadł problem ścinania opon. Zanim je wymienię to muszę rozwiązać problem zawieszenia.
Rozeznawałem temat i wiem że podnosząc dupę koła zaczynają się prostować.
Wiem że cambery rozwiązałyby problem ale niestety nikt tutaj chyba nie ogarnia jeszcze 8gen tylko 7 - w sensie że zrobił i wie na 100% że działa.
Rozwiązanie które znalazłem to podkładki poliuretanowe miedzy mocowanie amortyzatora a sam amor. Aktualnie firma nie robi do acco ale jakby byli chetni to pomyślą (konieczność wykonania formy) Pytanko:
Czy ktoś jest w stanie podać mi wysokość od gleby do rantu nadkola w acco 8 gen tourer - w którym koła stoją w tolerancji ?
#24
Napisano 13:07, 22.03.2019
Cambery nie rozwiążą sprawy do końca przy wiekowym zawieszeniu. Regulacja camberem powoduje "przemieszczanie się całego zawieszenia" - mniejsza sztywność. Jeżeli ma się szczęście to uda się wszczelić w zakres. Jeżeli nie, to trzeba regulować zbieżność. Dodatkowo dochodzi kwestia regulacji przodu gdyż jest to układ zależny.
#25
Napisano 13:53, 22.03.2019
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#26
Napisano 21:56, 22.03.2019
Cześć,
podczepię się pod temat bo również mnie dopadł problem ścinania opon. Zanim je wymienię to muszę rozwiązać problem zawieszenia.
Rozeznawałem temat i wiem że podnosząc dupę koła zaczynają się prostować.
Wiem że cambery rozwiązałyby problem ale niestety nikt tutaj chyba nie ogarnia jeszcze 8gen tylko 7 - w sensie że zrobił i wie na 100% że działa.
Rozwiązanie które znalazłem to podkładki poliuretanowe miedzy mocowanie amortyzatora a sam amor. Aktualnie firma nie robi do acco ale jakby byli chetni to pomyślą (konieczność wykonania formy) Pytanko:
Czy ktoś jest w stanie podać mi wysokość od gleby do rantu nadkola w acco 8 gen tourer - w którym koła stoją w tolerancji ?
Tego szukasz?
https://allegro.pl/o...8-12-7068980295
#27
Napisano 20:29, 25.03.2019
Tego szukasz?
No właśnie sam już głupi jestem bo zarówno od zaufanej osoby (co na geometrii zęby zjadła) oraz nawet w ASO mówią mi, że wystarczy tylko 1 z tych wahaczy zmienić (ten -> 52355-ta0-j00). W ASO nie maja regulowanego tylko dłuższy (ponoć jest jakiś serwisowy na tą przypadłość) ale też tylko 1 z 3. Dodatkowo ewentualna wymiana sprężyn (na dłuższe) oraz amorów na nowe. Wszystko super tylko się z tego robi $$$. Doświadczalnie sprawdziłem że nie ma potrzeby regulować tego kąta tylko podnieść auto do góry a tym samym koła się prostują. Mój problem pojawił się po zapodaniu zbiorniczka lpg 75l.
W związku z powyższym na razie odpuszczam temat regulacji a skupiam się na podniesieniu zadka.
Ponawiam prośbę o podanie wysokości accorda 8 który nie tnie opon z tyłu.
#28
Napisano 20:54, 25.03.2019
Zęby może zjedli, ale co z tego.
Pewnie w VIII jest podobnie jak w VII.
Na własne oczy widziałem jak mi zmniejszali kąt na camberach a zbieżność spierniczała. Zresztą podeszli do tego wyrażnie na mój rozkaz, twierdząc od początku, że się nie da ruszyś kątów aby zbieżność się nie zmieniła.
Co do cięcia opon to wyraźnie stwierdzili , że jest to wina zbieżności a nie kątów.
Zresztą rozmawiałem z kolegą spotkanym u Wolka, który w sedanie miał kąty ponad 2° i mu opon nie cięło.
Teraz mam ustawione tak aby się wszystko jako tako w granicach trzymało i skompletowany zestaw tulei, sworzni i śrub do regulacji zbieżności.
#29
Napisano 21:33, 25.03.2019
no właśnie w 8 inaczej jest. Dodatkowo ja mam zbieżność ok tylko te kąty - bliżej 3° niż 2°...
Użytkownik MarekB edytował ten post 21:37, 25.03.2019
#30
Napisano 21:51, 25.03.2019
No fakt , ale zasada działania podobna tylko konstrukcja prostsza. Wydaje mi się , że ruszenie kąta rozwali zbieżność w zależności od stanu tulei i sworznia wahacza górnego.
Zresztą jak zaczniesz działać to się okaże. Może będziesz miał szczęście.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych