Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Drżenie auta przy 120/h

VIII drgania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:56, 15.03.2019

Masz rację ale ja z tymi zamiennikami to nie wieżę i zakupie jednak zamienniki.


  • 0

#17 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 15:44, 15.03.2019

Pieniądze wyrzucone w błoto, zobaczysz ;)
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#18 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1188 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 16:25, 15.03.2019

Bujda......Owszem mechanicznie i elektrycznie to dzieło sztuki ale blacharsko to syf. Jak będę u siebie wymieniał przeguby to zastosuje drivershaft parts i być może metelli to dam znać jak się spisują.

Mechanicznie to raczej przereklamowane stwierdzenie z zamierzchłych czasów.. Jak każda marka ma swoje przypadłości mechaniczne, i wydaje mi się że niestety ma ich całkiem sporo.   


  • 0

#19 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 15.03.2019

To proszę podajcie jakich producentów przeguby zamontowaliście i okazało się że to zły produkt?

A co powiecie na regenerację?


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4996 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:15, 15.03.2019

Nie ma dobrych ,które si3 sprawdziły
  • 0
                       

#21 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 15.03.2019

A ktoś stosował drivershaft parts lub febest parts?


  • 0

#22 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 19.03.2019

Panowie u mnie jest luz na wieloklinie pomiędzy wałkiem pośrednim a przegubem tak jak na tym filmie:

Czy ktoś rozwiązał ten problem?

Czy wystarczy wymienić wałek pośredni?

Czy wałek pośredni należy wymienić razem z przegubem?


  • 0

#23 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1188 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 21:29, 19.03.2019

Chyba wszyscy mamy taki luz :)
  • 0

#24 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:44, 19.03.2019

Rozebralem prawy przegub wewnetrzny i nie ma wrzerow.
  • 0

#25 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:02, 20.03.2019

Prawy przegub wewnętrzny ma spory luz góra dół na krzyżaku, tak ze 3 razy większy od przegubu po lewej stronie. To może on jest do wymiany? Jak to cholerstwo zdiagnozować po rozebraniu skoro wżerów brak?


  • 0

#26 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1152 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano wczoraj, 22:28

A ktoś stosował drivershaft parts lub febest parts?

Ja wymieniałem u klienta  w Volvo bo cała buda chodziła .Tutaj masz relacje z tego

https://www.youtube.com/watch?v=fXgiUwBQnNI&list=UU6VWrzXtzMeVHakbyu7MW_Q&index=44

 

Było trochę kłopotu z nimi 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post wczoraj, 22:29

  • 0

#27 SIR

SIR
  • Klubowicz
  • 33 postów
  • Skąd:WWA
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 00:19

A ktoś stosował drivershaft parts lub febest parts?

 

ja zamontowałem driveshaft parts i nie polecam. Poleciały po około 3 000 km. Montowałem w Volvo V70.

 

juz lepiej wziąć OEM i dać do regeneracji.


Użytkownik SIR edytował ten post dziś, 00:19

  • 0

#28 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano dziś, 07:09

To może Pascal? Znajomy mechanik poleca, mówi że bardzo dobre.


Użytkownik gkill edytował ten post dziś, 07:39

  • 0

#29 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1152 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano dziś, 07:46

ja zamontowałem driveshaft parts i nie polecam. Poleciały po około 3 000 km. Montowałem w Volvo V70.

 

juz lepiej wziąć OEM i dać do regeneracji.

W zamontowanym Volvo V50 do obecnej chwili  bez problemów.Już trochę nakręcił kilometrów.Mam pod kontrolą auto i za każdym razem przy obsłudze sprawdzam obie strony.Jak wspomniałem jest ok


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, drgania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq