Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaki koszt powrotu z HID na zwykłe zarówki

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rooneyasd

rooneyasd
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:36, 09.12.2018

Witam,

Sprawa wygląda następująco. Samochód był na przeglądzie. Przegląd przeszedł ale gość stwierdził że ksenony zamontowane w tym samochodzie są nie zgodne z prawem ponieważ nie mam spryskiwaczy oraz wycieraczek? Samochód był kupiony od nowości w Niemczech. Instalacja jest zrobiona w Niemczech.

1. Czy może być tak że w Niemczech tak można jeździć, u nas nie? 

2. Jaki koszt oraz co trzeba zrobić aby wrócić do zwykłych zarówek h1? 

Przepraszam za "proste" pytania, ale samochody to kompletnie nie moja bajka. 

Podstawowe info:

Honda Accord 2.2 I-CTDI z 2008r. 

Zdjęcia:

 

Załączone pliki


  • 0

#2 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:20, 09.12.2018

Jeśli są xenony to ma być samopoziomowanie i spryski.

Wycieraczki to były w Ladach i starych volvo, widziałeś w którymś nowym aucie wycieraczki?

Do powrotu na h1 musisz sprawdzić ile brakuje ci instalacji. Zazwyczaj wystarczy kupić żarówki i gniazda do nich, które kupisz w każdym motoryzacyjnym.
  • 1

#3 rooneyasd

rooneyasd
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:33, 09.12.2018

Dzieki za podpowiedź. Czyli gniazda i same żarówki. 


  • 0

#4 calzone

calzone
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:śląskie
  • Paliwo:PB
Reputacja: 36
Super

Napisano 11:03, 09.12.2018

Zakup gniazd być może nie będzie konieczny, bo przeróbka "na ksenony" polega najczęściej na tym, że do istniejącego gniazda żarówki wpina się chińską przetwornicę, a do niej chiński żarnik. Wystarczy te ustrojstwa wywalić w pi...du i auto wróci do stanu fabrycznego.


  • 1

#5 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:38, 09.12.2018

Musisz to obejrzeć dokładnie, jak się nie znasz kompletnie to znajdź w internecie zdjęcie gniazda żarówki h1 i zobacz, może faktycznie jest tak jak pisze przedmowca. Ja w jednym ze swoich aut miałem poprostu uciete przewody i zarobione nowe, dlatego musiałem kupić kostki.
  • 0

#6 rooneyasd

rooneyasd
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:02, 13.12.2018

Dzięki panowie :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq