Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Po wymianie silnika odcięcie przy 5.5tyś obr.

V

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 03.12.2018

Jak w temacie po zmianie silnika z f18a3 na f23a7, odcinke mam przy 5.5 tys obr czy to na luzie czy podczas jazdy, auto jeździ na kompie od f18 czyli bez vteca, czyszczona przepustnica wszystkie uszczelki nowe od kolektorów, aparat z f18, egr zaslepiony, zawory ustawione, olej jest, układ dolotowy szczelny, rozrząd sprawdzony, przewody wn ok, świece nowe.

Wiem że zaraz dostanę liścia za jeżdżenie f23a7 na kompie od f18 ale wiem że przyczyna nie leży po stronie ECU ewidentnie coś jest jeszcze nie dopracowane przezemnie ale już nie mam pomysłu co, także liczę na wasze doświadczenie :)
  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:57, 03.12.2018

A check się nie świeci? Prędkościomierz działa? A może na aparacie z f18 kąt zapłonu jest kijowy. Z takimi rzeźbami zawsze są problemy.


  • 0

#3 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • SkÄ…d:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:27, 04.12.2018

Nasze doswiadczenie mowi ze masz checka z bledem ktory mozesz tylko Ty odczytac :D a wtryski zalozyles chociaz z 2.3? Bo zaraz bedzie powazniejsza awaria.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#4 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 04.12.2018

Check się nie świeci,prędkościomierz działa obr też, wtryski przełożyłem od 2.3 mimo że 1.8 ma te same :) hm spróbuję jeszcze pokombinować z zapłonem bo zauważyłem że czasami odpala normalnie a czasami odpali i chodzi tak przez 5 sek jak by nie palił na wszystkie gary a nawet gaśnie i dam znać w ciągu dnia czy jest jakiś postęp

Użytkownik Hojeczka edytował ten post 21:39, 04.12.2018

  • 0

#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:43, 04.12.2018

Gościu.... To co odwalasz to jakaś totalna prowizorka....

Jak chcesz żeby silnik posiadający vteca zadziałał na kompie bez niego bez żadnych problemów? Jak chcesz żeby zakrecil do max rpm skoro dawki paliw są masakrycznie inne... Komp z f20 leci na granicy checka korekt przy F22, bez vteca, a ty chcesz żeby komp f18 2 pełni obsluzyl f23....

Po drugie, skoro masz losowo poprawna pracę a czasami nie do końca to masz jakiś problem elektryczny, więc szukaj po kablach....

Po trzecie wtryski nie sÄ… te same :)

Po czwarte zrób to jak należy ze strojeniem choćby na gotowej mapie żeby dojechać na strojenie bo spalisz piec szybciej niż zdążysz zauważyć bo brakuje Ci w chooooj paliwa

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 05.12.2018

Komp p28 będzie pasować wtyczkami itd p&p? Instalacje mam pod obd1, ewentualnie jakie inne kompy będą obsługiwać f23?
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:13, 05.12.2018

tak, bÄ™dzie pasowaÅ‚. Tylko kup od razu przerobiony, bÄ™dzie Å‚atwiej 


  • 0

#8 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 11.12.2018

Cześć mam już p28 z modami :
VTEC od 4,800 obr
Odcinka 7,500 obr
Shift light 6000 obr
Mapa F23

Niestety coś dalej nie hula, odcina Mi przy 6tys może 5,800, i koniec, czuć że lepiej się zbiera i chciałby więcej, check się nie pali, przewód od VTEC doprowadzony do kompa i zrobiony baypass między pinem od vteca a czujnikiem ciśnienia ( robi się tak jeśli zawór nie posiada czujnika ciśnienia oleju dla vtec), a i przy okazji zmienione są przewody wn z powodu przebicia
  • 0

#9 Hojeczka

Hojeczka
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Gdynia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 16.12.2018

Cześć już wszystko działa mam jeden Problem, mianowicie gdy samochód odstoi z dzień to jak odpalam to chodzi jak by nie na wszystkie gary(czasem gaśnie) ale po 5 sek jest okej, jeśli np jest mało paliwa zaczyna się świecić rezerwa to po 8 godzinnym odstaniu auta już ciężko odpalić, a jeśli np pojadę do sklepu wracam po 20 min odpala od pół obrotu i chodzi tak jak powinien, powiedzcie mi czy regulator ciśnienia paliwa na listwe może upuszczac paliwo z listwy? , wtryski wymienione, układ szczelny paliwowy jak i dolotowy wężyk wszystkie okej
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq