Accord VIII 2.0 R20A3 PB + LPG (od 3 miesięcy) przebieg 224 000.
Honde kupiłem z polskiego salonu przy przebiegu 218 000 i generalnie do 150 000 była serwisowana w ASO.
Wiem, że tematów już na podobny temat było miliony, ale idzie ogłupieć ze skrajnych opinii.
Wczoraj zapaliła się sławna kontrolka "check oil engine'" dolałem 0,6 L czyli wychodzi na to, że spalił mi 0,6/7 na 5000 km.
Posiadam zlecenia napraw i serwisów z ASO i widzę, że od przebiegu 90 000 także dolewali pomiędzy wymianami oleju.
Mój styl jazdy jest raczej spokojny nie katuję silnika.
Od nowości zalany jest olej Castrol 5w30. I teraz mama dwa pytania :
- czy jest się czym martwić? ( tak, tak wiem i-Vtec lubi łykać,a w książce jest napisane ,że może łykać 1L na 1000, ale mimo wszystko...)
- czy zmienić mu olej na 5w40 ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:39, 02.12.2018
#2
Napisano 23:35, 02.12.2018
Pali Ci ok 1l na 10tys km czyli od wymiany do wymiany potrzebujesz 1 litra. To żadne spalanie. Zapomnij o temacie i ciesz się jazdą (nie zapominaj o dolewaniu).
#3
Napisano 07:27, 03.12.2018
#4
Napisano 09:30, 03.12.2018
Zmień Castrola na inną markę, tak jak napisał vova777, do puli dorzuciłbym jeszcze Valvoline MaxLife. 1l na 10k km to praktycznie żadne spalanie przy tym przebiegu.
#5
Napisano 12:28, 03.12.2018
A co powiecie żeby zmienić z 5w30 na gęstszy 5w40 powiedzmy valvoline? Może wtedy będzie mniej spalał oleju?
#6
Napisano 12:53, 03.12.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#7
Napisano 13:03, 03.12.2018
Temat rzeka, opisany już ze 100 razy, nie tylko na tym forum. Najlepiej zostań przy 5w30, ale zmień producenta. Zalewanie 5W40 na okres zimowy to słaba opcja. Potem zacznij szukać przyczyny ubytków.
#8
Napisano 14:37, 03.12.2018
Zgodnie z instrukcją do -20 stopni celcjusz możesz nawet 10w30 lub 10w40 zalać.
#9
Napisano 16:22, 03.12.2018
Pali Ci ok 1l na 10tys km czyli od wymiany do wymiany potrzebujesz 1 litra. To żadne spalanie. Zapomnij o temacie i ciesz się jazdą (nie zapominaj o dolewaniu).
Proponuję aby admini zamknęli ten wątek zanim się rozkręci bo jest już megawątek olejowy. A konkluzja tego konkretnego wątku w cytowanej wypowiediz powyżej.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 16:37, 03.12.2018
Proponuje zamknac ten temat, watkow olejowych na forum jest juz za duzo. Dalsza czesc kontynuujcie w dziale olejowym...
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych