Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Honda Accord 6 1.8 LS, 136km

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamilekzmc

Kamilekzmc
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 01.12.2018

Witam. Piszę w sprawie hondy Accord VI 99r. 1.8 LS 136km. Mam problem z silnikiem, nie chodzi mi na 1 cylinder, (po wyciagnieciu swiecy 2 od prawej, samochod chodzi dalej tak samo), robiony byl kolektor ssacy wymieniane uszczelki, kopulka czyszczona. Swiece, kable, byly dopiero wymiemiane,zawory regulowane. mechanik patrzyl i wszystko dobrze, kompresja jest. Mechanik powiedzial mi ze na to wychodzi ze trzeba czepiac sie glowicy. Prosze o pomoc, moze ktos mial taka sytuacje
  • 0

#2 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:04, 01.12.2018

A jak wyglądają krzywki wałka rozrządu na tym cylindrze? (obejrzyj dokładnie krzywki bo one wycierają się z drugiej strony).

U mnie nie chodził na jeden cylinder ale tylko do okolo 1500 obr/min, powyżej tych obrotów było ok. Po zrzuceniu głowicy wyszło rozwalone gniazdo zaworowe i uszkodzony wałek rozrządu na tym jednym cylindrze co nie chodzil na wolnych (używany wałek rozrządu do F18b2 praktycznie nie do kupienia). Niestety mechanik może mieć racje


  • 0

Była gen. V teraz jest gen. VI


#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2509 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 26
Super

Napisano 21:22, 01.12.2018

Sprawdź kompresję na tym i innych cylindrach lub szczelność tym cylindrze w GMP
  • 0

#4 Kamilekzmc

Kamilekzmc
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 01.12.2018

16 i 15 na 1 tylko takze git
  • 0

#5 wtomasz

wtomasz
  • Klubowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CG8
  • KM:seria
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 03.12.2018

Jak mechanik wszystko posprawdzał rzetelnie - a wygląda na to, że tek. Kompresje masz. kable nowe, świece OK to sprawdź tylko wtryskiwacze i wiązkę z wtryskiwaczy. Jak to nic nie da to rzeczywiście problem z głowicą.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq