Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zaspawane nakrętki na przednich piastach

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 00:22, 09.12.2018

Nie kupuje się części które brzmią 'japońsko'.
Yamato, Oyodo, Japan Line, Kashiyama (aczkolwiek klocki do zwykłej jazdy ok), Japanparts, Ashika, Kamoka, Dokuji bo to bardzo niska półka na jakościowa.
  • 0

#17 kapsel1891

kapsel1891
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Międzychód
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 09.12.2018

Spokojnie Panowie, temat sworzni przestudiowałem jeszcze przed zakupem auta. Na dół idą 555, a reszta pierdół CTR. 

Wczoraj zabrałem się za prawą stronę i udało mi się zdjąć całą zwrotnicę wraz z przegubem. Majster mechanik nie żałował elektrod, ale szlifierka swoje zrobiła. Dolny sworzeń miał uszkodzoną gumową osłonę i powoli się już zacierał - stąd skrzypienie. Przy okazji wymienię jeszcze końcówki drążków kierowniczych bo już też są wyrobione. Jutro muszę wybrać się po praskę śrubową bo bez tego to g... a nie robota. Najgorszy jest jednak brak czasu, ale i tak wolę zrobić to sam.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq