Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check engine po raz setny [ROZWIĄZANY]

VII szapranie check engine falowanie obrotów LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 spooky14

spooky14
  • Klubowicz
  • 87 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:00, 04.06.2019

Odkopuje temat.

Powodem check engine i ubogiej mieszanki na pierwszym cylindrze był padnięty reduktor LPG. Został wymieniony na nowy, gazownik wystroił. Mapy Pb i LPG idealnie się pokrywają.

A i jakby jeszcze komuś przygasał  przy przełączaniu na gaz na zimnym silniku - dolejcie płynu chłodzącego do zbiorniczka. (ja tak miałem, gazownik wiedział od razu przez telefon w czym problem)


  • 0

#17 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2681 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:52, 04.06.2019

Strojenie na mapy przy strojeniu na korekty czy na AFR to jak mówienie że się skończyło szkołę. Ty podstawową a ktoś inny MIT.
  • 0

#18 spooky14

spooky14
  • Klubowicz
  • 87 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:24, 04.06.2019

Gazownik pokazał mi tylko wykres z programu typu AC Gas Synchro. Nie wiem jak stroił. Auto jeździ zauważalnie lepiej, spalanie też w normie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szapranie, check engine, falowanie obrotów, LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq