Witam ! kupiłem tydzień temu honde accord 2.4 type s . i wydaje mi się że silnik jak działa na luzie to chodzi troszke nierówno . jak moge sprawdzić czy wszystko z silnikiem jest ok wydałem cały hajs jaki miałem i może łapie jakąś paranoje już
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:34, 26.11.2018
#2
Napisano 15:55, 26.11.2018
Witam, trochę więcej informacji trzeba LPG/PB, przebieg itp.
#3
Napisano 16:33, 26.11.2018
Wysłane z ALE-L21
#4
Napisano 17:32, 26.11.2018
przebieg to 165 tyś to jest lpg firmy BRC . na gazie słychać te zawory i wiem że są do regulacji ale na samej benzynie też coś nieruwno ale to tak tylko troszkę . kupiłem to auto ze wzgledu na niezawdny silnik i teraz jestem w kropce wszystko bo poza tym fajnie . no jeszcze pare stów mam ale nie wiem ile by kosztowała ta regulacja i gdzie ją zrobić czy w ASO czy kogoś szukać .
#5
Napisano 18:30, 26.11.2018
Później serwis olejowo-płynowo-filtrowy.
#6
Napisano 20:16, 26.11.2018
ok dzięki zrobię te regulacje zaworów i wtedy jak nie pomorze to się odezwę
#7
Napisano 21:25, 26.11.2018
Do świec jeszcze warto zajrzeć bo tam różne 'kwiatki' potrafią być, najlepiej odrazu do 2.4 irydowe NGK lub Denso dać.
#8
Napisano 21:40, 26.11.2018
Pkt. 1 regulacja zaworów na LPG co max 20tys km.
Później serwis olejowo-płynowo-filtrowy.
To jest nadgorliwość. W d14z6 na początku robiłem regulacje też co 20 tyś km ale za każdym razem były w normie i tak dwie ostatnie zrobiłem po 40 tyś km i też były w normie, także 20 tyś to przegięcie. W R20A3 mam zamiar sprawdzić zawory poraz pierwszy po 30 tyś km i następnie po 40 tyś km i jeżeli będą ok to przyjmę właśnie 40 tyś km na interwał regulacji zaworów, tylko za każdym razem odpowiednio dobrze ją zrobić.
Użytkownik gkill edytował ten post 21:40, 26.11.2018
#9
Napisano 23:15, 26.11.2018
Wydechowe po 20tys km na lpg już dawno są poza tolerancja. Możesz regulować co ile chcesz ale oby nikt nie kierował się Twoim "przeświadczeniem".
#10
Napisano 07:14, 27.11.2018
Przerobiłem zawory w K serii na LPG ponad 100 razy. W R serii pewnie ponad 50 razy. Po drodze dziesiątki F, mniej J czy H, B też na lpg.
Wydechowe po 20tys km na lpg już dawno są poza tolerancja. Możesz regulować co ile chcesz ale oby nikt nie kierował się Twoim "przeświadczeniem".
W tych starych generacjach(f, j, h, b) też robiłeś co 20 tyś km?
#11
Napisano 07:57, 27.11.2018
A co w tym dziwnego? U jednego nie będzie za dużo do robienia a u innego wszystkie do roboty. Lepiej co 20 tyś sprawdzić niż później głowice robić.W tych starych generacjach(f, j, h, b) też robiłeś co 20 tyś km?
Wysłane z ALE-L21
#12
Napisano 08:25, 27.11.2018
To ja już wiem że u mnie będą po 40 tyś w normie.
#13
Napisano 08:29, 27.11.2018
Moje byle f22b5 przejechalo ponad 105 tys bez regualcji luzu jak sprzedalem koledze a on nie wiedzial ze trzeba to robic.
Potym zrobil regulacje i jezdzi dalej.
W moim k24 po 15tys nie bylo co robic.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#14
Napisano 10:04, 27.11.2018
Miałem f20b3 i tam po 12 tys już było co ruszać.Najwazniejsze to chyba lpg idealnie ustawione.
Moje byle f22b5 przejechalo ponad 105 tys bez regualcji luzu jak sprzedalem koledze a on nie wiedzial ze trzeba to robic.
Potym zrobil regulacje i jezdzi dalej.
W moim k24 po 15tys nie bylo co robic.
Mam f22b8 i po 15 tys nic nie było do roboty.
Konieczność regulacji zależy od danego silnika więc pisanie ze co 20 tyś to przesada jest trochę na wyrost. Lepiej zaglądnąć co 20 i nie mieć za dużo do roboty niż po 40 mieć wszystkie podparte.
Wysłane z ALE-L21
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, silnik
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych