Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

NIerówna praca silnika

VIII silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 cavalier34

cavalier34
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.5
  • Wersja:ES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:C
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 26.11.2018

Witam ! kupiłem tydzień temu honde accord 2.4 type s . i wydaje mi się że silnik jak działa na luzie to chodzi troszke nierówno . jak moge sprawdzić czy wszystko z silnikiem jest ok ?? wydałem cały hajs jaki miałem i może łapie jakąś paranoje już  :)


  • 0

#2 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 198 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:55, 26.11.2018

Witam, trochę więcej informacji trzeba LPG/PB, przebieg itp.


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7277 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 16:33, 26.11.2018

Czyli na podstawowy serwis typu olej, filtry czy regulacja zaworów już brakło? Zwłaszcza na tą ostatnią pozycję?

Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 cavalier34

cavalier34
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.5
  • Wersja:ES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:C
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 26.11.2018

przebieg to 165 tyś to jest lpg firmy BRC . na gazie słychać te zawory i wiem że są do regulacji ale na samej benzynie też coś nieruwno ale to tak tylko troszkę . kupiłem to auto ze wzgledu na niezawdny silnik i teraz jestem w kropce wszystko bo poza tym fajnie . no jeszcze pare stów mam ale nie wiem ile by kosztowała ta regulacja i gdzie ją zrobić czy w ASO czy kogoś szukać .


  • 0

#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2653 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:30, 26.11.2018

Pkt. 1 regulacja zaworów na LPG co max 20tys km.
Później serwis olejowo-płynowo-filtrowy.
  • 0

#6 cavalier34

cavalier34
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.5
  • Wersja:ES
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:C
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 26.11.2018

ok dzięki :) zrobię te regulacje zaworów i wtedy jak nie pomorze to się odezwę


  • 0

#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2653 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:25, 26.11.2018

Pomorze to jest na północy Polski
Do świec jeszcze warto zajrzeć bo tam różne 'kwiatki' potrafią być, najlepiej odrazu do 2.4 irydowe NGK lub Denso dać.
  • 0

#8 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:40, 26.11.2018

Pkt. 1 regulacja zaworów na LPG co max 20tys km.
Później serwis olejowo-płynowo-filtrowy.

To jest nadgorliwość. W d14z6 na początku robiłem regulacje też co 20 tyś km ale za każdym razem były w normie i tak dwie ostatnie zrobiłem po 40 tyś km i też były w normie, także 20 tyś to przegięcie. W R20A3 mam zamiar sprawdzić zawory poraz pierwszy po 30 tyś km i następnie po 40 tyś km i jeżeli będą ok to przyjmę właśnie 40 tyś km na interwał regulacji zaworów, tylko za każdym razem odpowiednio dobrze ją zrobić.


Użytkownik gkill edytował ten post 21:40, 26.11.2018

  • 0

#9 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2653 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:15, 26.11.2018

Przerobiłem zawory w K serii na LPG ponad 100 razy. W R serii pewnie ponad 50 razy. Po drodze dziesiątki F, mniej J czy H, B też na lpg.


Wydechowe po 20tys km na lpg już dawno są poza tolerancja. Możesz regulować co ile chcesz ale oby nikt nie kierował się Twoim "przeświadczeniem".
  • 0

#10 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:14, 27.11.2018

Przerobiłem zawory w K serii na LPG ponad 100 razy. W R serii pewnie ponad 50 razy. Po drodze dziesiątki F, mniej J czy H, B też na lpg.


Wydechowe po 20tys km na lpg już dawno są poza tolerancja. Możesz regulować co ile chcesz ale oby nikt nie kierował się Twoim "przeświadczeniem".

W tych starych generacjach(f, j, h, b) też robiłeś co 20 tyś km?


  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7277 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 07:57, 27.11.2018

W tych starych generacjach(f, j, h, b) też robiłeś co 20 tyś km?

A co w tym dziwnego? U jednego nie będzie za dużo do robienia a u innego wszystkie do roboty. Lepiej co 20 tyś sprawdzić niż później głowice robić.

Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#12 gkill

gkill
  • Klubowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:25, 27.11.2018

To ja już wiem że u mnie będą po 40 tyś w normie.


  • 0

#13 slasz129

slasz129
  • Klubowicz
  • 1168 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:29, 27.11.2018

Najwazniejsze to chyba lpg idealnie ustawione.
Moje byle f22b5 przejechalo ponad 105 tys bez regualcji luzu jak sprzedalem koledze a on nie wiedzial ze trzeba to robic.
Potym zrobil regulacje i jezdzi dalej.
W moim k24 po 15tys nie bylo co robic.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7277 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 10:04, 27.11.2018

Najwazniejsze to chyba lpg idealnie ustawione.
Moje byle f22b5 przejechalo ponad 105 tys bez regualcji luzu jak sprzedalem koledze a on nie wiedzial ze trzeba to robic.
Potym zrobil regulacje i jezdzi dalej.
W moim k24 po 15tys nie bylo co robic.

Miałem f20b3 i tam po 12 tys już było co ruszać.
Mam f22b8 i po 15 tys nic nie było do roboty.
Konieczność regulacji zależy od danego silnika więc pisanie ze co 20 tyś to przesada jest trochę na wyrost. Lepiej zaglądnąć co 20 i nie mieć za dużo do roboty niż po 40 mieć wszystkie podparte.

Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq