Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spadajace Obroty

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 21.11.2018

Witam mam nastepujący problem,zaznaczam ze powyżej 100km lub przy pałowaniu spadaja obroty do 200 i puzniej juz normalnie i nieraz tak jak by za małe obroty trzymał powiedzmy 600 i to jest tylko na rozgrzanym silniku, zawory regulowane 500 km temu,jakieś sugestje?,nie ma tego za każdym razem jak go najdzie.


  • 0

#2 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:34, 21.11.2018

zawór wolnych obrotów może 


  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:20, 21.11.2018

Iacv
Przepustnica
Kable, świece,
Luźna świeca
Brak kompresji
.
.
.
.
Mam wymieniać dalej?


Szukajka się kłania bo wałkowane milion razy.

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#4 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 22.11.2018

Swiece przewody kopółka nowe,kompresja jest to co narazie moze zaczać od przepustnicy i Iacv tylko trzeba by nowe uszczelki pod przepustnice i pod ten zawór;>


  • 0

#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:45, 22.11.2018

lpg nie ma?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 22.11.2018

Jest


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:29, 22.11.2018

Na benzynie tak samo?

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#8 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:35, 22.11.2018

zakręć zawór w butli w bagażniku i pojeździj na samej PB


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#9 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 25.11.2018

Hmm Jest sens odłaczać zawór? jezdziłem wczoraj na bp i spadaja mniej bo mniej ale np trzyma 600 obrotów na wolnych na rozgrzanym właczam klime i spadaja do 500 aż czuć na aucie że za małe obroty a nieraz jest normalnie i nic sie nie dzieje trzyma powiedzmy 700/800 na rozgrzanym,bo na gazie np to potrafia spaść do 200 i puzniej wraca na 600 i to jak np bym mu przyjebał do 6 tyś i wysprzeglił to spadna do 200 na gazie albo nawet nieraz i zgaśnie a jak przyjebie do 6 tys i bd redukował biegami do mniej niż 100 i wysprzegłe to jest normalnie czyli tak jak by przy wiekszej mocy to sie dzieje


Użytkownik Artur9934 edytował ten post 09:32, 25.11.2018

  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:38, 25.11.2018

Nie odłączyć tylko zakręcić zawór w butli.
Tak, jest sens.

Ile ma najechane reduktor LPG?

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#11 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:43, 25.11.2018

zawór w butli zakręca się po to, aby całkowicie wyeliminować dopływ gazu do silnika poprzez uszkodzone lub nieszczelne części instalacji lpg, więc po zakręceniu butli należało by jeszcze wyjeździć cały gaz z instalacji.


Użytkownik Maxell edytował ten post 09:45, 25.11.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#12 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:44, 25.11.2018

Hmm to jutro odłacze cieżko powiedzieć bo to była przekładka z innego auta;s


  • 0

#13 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:28, 25.11.2018

To wyjezdze i zakrece i zobaczymy co myslisz że może reduktor gdzieś puszcza?,tylko dziwne że i na benzynie spadaja mniej bo mniej ale spadaja;s


Użytkownik Artur9934 edytował ten post 14:38, 25.11.2018

  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:13, 25.11.2018

Dokładnie o to chodzi.

Wysłane z ALE-L21
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq