Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zbieżność opinie

VII zbieżność tył tour kombi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:16, 21.11.2018

Witam,

Panowie  poniżej skan z wykonanej zbieżności tylna oś poza skalą delikatnie, moje pytanie czy ruszać ponieważ tylna śruba regulacji stoi w tulei, nakrętka popuściła ale nie da rady poruszyć śrubą w tulei do ustawienia zbieżności.

Dodatkowo pytanie czy pozostałe parametry w normie np. pochylenie kół.

Wymieniłem przednie gałki kierownicze, stare miały obrobione śruby.

 

921c2ab01997c1ed.jpg

 

Pozdrawiam.


  • 0

#2 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:12, 30.11.2018

Zbieżność sumaryczna z tyłu powinna być około +16, oba koła po +8. Tragedii nie ma ale dobrze byłyby to zrobić.
  • 0

#3 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:45, 22.12.2018

Śruby wymienione, zbieżność zrobiona teraz moje pytanie poprzednio pochylenie kół z tyłu bylo na równym poziome z dwóch stron, teraz różnica duża między stronami, tak może być, co sądzicie o wynikach, coś jeszcze jest nie tak, przód dobre pochylenia. a3844fe2ddb73107b4ce58e2b3da978b.jpg

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:20, 24.12.2018

I jeszcze jedno pytanie czy może wpływać na pochylenie z tyłu kół to że opony mają inne zużycie bieżnika, ponieważ ostatnio rozciolem oponę i kupiłem nową która ma około 8 mm bieznika a druga opona z tylu okolo 6,5 mm

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1574 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 22:53, 24.12.2018

w VII gen tylna oś to standard że nie trzyma pochyleń, sprawdź dwie rzeczy:

1. czy wahacze na lewej stronie nie mają "miekich" gum w tulejach

2. na jakiejś płaskiej nawierzchni czy masz jednakową wysokość nadkola od podłoża, jeżeli jest równo to tylko camber cię ratuje,

ogólnie nie ma tragedii z tym pochyleniem, ale wiadomo że to nie ideał


  • 0

#6 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:17, 25.12.2018

Spoko a opony nic nie mają z tym wspólnego, dziwne przed wymianą śrub podobne wartości pochylenia a po wymianie śrub nagle duża różnica a w zawiasie nic nie ruszane

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik tomaszeknce edytował ten post 19:19, 25.12.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zbieżność, tył, tour, kombi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq