Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VII Tourer Brak ogrzewania tylnej szyby

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 18.11.2018

Hej teraz jak sie zaczyna robic troche chlodniej zauwazylem ze nie dziala mi ogrzewanie tylnej szyby. Sprawdzilem bezpieczniki pod maska oraz te pod kolumna kierownicy. Podmienilem takze przekazniki te pod maska. Guzik po wlaczeniu sie zapala, ogrzewanie lusterka dziala. Co jeszcze mozna sprawdzic zanim mnie cos trzasnie?


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:12, 18.11.2018

Walniety przewód w wiazce od klapy lub sama mata. Sprawdź czy jest zasilanie maty na początek a jak nie będzie to za każdy przewód z osobna trzeba poszarpać. Oczywiście mam na myśli przejście karoseria - klapa.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Ciapatyz edytował ten post 23:15, 18.11.2018

  • 0

#3 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 19.11.2018

Walniety przewód w wiazce od klapy lub sama mata. Sprawdź czy jest zasilanie maty na początek a jak nie będzie to za każdy przewód z osobna trzeba poszarpać. Oczywiście mam na myśli przejście karoseria - klapa.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

jak to sprawdzić tak chałupniczo? fakt ze w lato bawilem sie ta wizaka po lewj stronie bo przerwalo mi przewod do spryskiwacza ale kabli nie ruszalem


Użytkownik hondamen edytował ten post 22:51, 19.11.2018

  • 0

#4 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:34, 21.11.2018

Zdejmij plastiki z klapy. Odłącz matę i przyłóż kabelki do żarówki 21W. Przyda się druga osoba do włączenia ogrzewania. Jak nie zaświeci to musisz się wtedy dobrać jak najbliżej tej rurki co idą przewody i poszarpać za nie. Sprawdź też od razu pozostałe przewody. Jak są przełamane to urwą się bez używania większej siły.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#5 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 29.11.2018

thx


  • 0

#6 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:17, 03.12.2018

thx

Ogarnąłeś już problem?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 30.12.2018

Ogarnąłeś już problem?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

hej wlasnie dzis dopiero sie za to zabralem, sprawdzilem miernikiem napiecie na wtyczkach ogrzewania przy szybie jest 0,0 wiec zabralem sie za za bezpieczniki + przekazniki i dalej nic. NIe wiem jak spr te przekazniki jeden klika przy uruchamianiu ogrzewania ale to wszystko

Na domiar zlego przez to wyciaganie i podmiane przekaznikow wyskoczyl mi system check

 

PS: narazie zjAdlem izolacje z tych przewodowprzy zawiasach klapy. Czy one ide tylko jedna strona? prawa czy z lewej tez?


Użytkownik hondamen edytował ten post 16:17, 30.12.2018

  • 0

#8 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:20, 01.01.2019

hej wlasnie dzis dopiero sie za to zabralem, sprawdzilem miernikiem napiecie na wtyczkach ogrzewania przy szybie jest 0,0 wiec zabralem sie za za bezpieczniki + przekazniki i dalej nic. NIe wiem jak spr te przekazniki jeden klika przy uruchamianiu ogrzewania ale to wszystko
Na domiar zlego przez to wyciaganie i podmiane przekaznikow wyskoczyl mi system check

PS: narazie zjAdlem izolacje z tych przewodowprzy zawiasach klapy. Czy one ide tylko jedna strona? prawa czy z lewej tez?

Oczywiście mogę się mylić. Ale wina leży na tej części przewodów które są w ruchu. Czy idą jedną stroną czy dwoma to nie wiem - u mnie jak na razie wszystko ok.
Możesz jeszcze sprawdzić czego nie ma - zasilania czy masy. No ale dobrze też sprawdzić resztę przewodów bo po co 2 razy rozbierać

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:29, 06.01.2019

hej znalazlem przerwany czarno bialy przewod odpowiadajacy za ogrzewanie zlaczylem ale przepalil mi sie jeszcze bezpiecznik ten pod maska 20A kable zlaczylem bez. zamowilem bedzie dzialac


  • 0

#10 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:44, 07.01.2019

Moja rada. Kebelka nie lutuj/złaczaj w miejscu przerwania. Dobierz sobie ze 40 cm nowego kabelka o podobnej średnicy albo troche grubszy. Stary wytnij tak po ok 20 cm w każdą stronę od przerwania i wstaw nowy. Oczywiście może być tak że będziesz musiał wstawić np. 60 cm albo i 100 cm kabla ze względu na to że wstawkę dobrze jest ulokować tam gdzie później masz dobre miesce do lutowania.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 09.01.2019

jak narazie dodalem 10cm kabla zlaczylem zatejpowalem dzis przyszedl nowy 20A ale jeszcze nie mialem czasu spr. jutro dam znac


  • 0

#12 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 13.01.2019

ok zrobione !! co najlepsze uwalone byly kable po dwoch stronach (inzynierowie hondy przewiduja wszystko parami)po lewej jest szaro - czarny po prawej szary pekly pod podsufitka.


  • 0

#13 kapalus

kapalus
  • Klubowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Wrocław, Göteborg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type S, CM2
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 26.02.2019

U mnie identycznie, ale tylko po prawej stronie - przerwany byl szaro-bialy, tez na wysokosci podsufitki.


56a369af70273ed0med.jpg


Użytkownik kapalus edytował ten post 23:25, 26.02.2019

  • 0

#14 Statom

Statom
  • Administrator
  • 6952 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 62
Super

Napisano 23:29, 26.02.2019

Standardowe miejsce... u mnie tutaj ostatnio pękł wężyk od spryskiwacza tylnej szyby...

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq