Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Klepie wiem wiem było już ale nie znalazłem wyjaśnienia

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 18.11.2018

Witam Accord vi 99 rok 400 tys przebiegu 1.8 LPG
Po dłuższych zastanowieniach i z faktu iż mam wpakowane w auto około 6 tys złotych na przełomie 4 lat posiadania ,i braku alternatyw na inne auto postanowiłem jeździć acco aż się rozsypie albo silnik wyjdzie bokiem brak rdzy i ekonomia LPG i niezawodność będę trzymal i dbał jak tylko mogę ,ale do sedna od jakiegoś czasu klepie mi w silniku na ciepłym w przedziale 2k _3k RPM na zimnym tego nie ma byłem u 4 magików i każdy gada co innego jeden ze panewka drugi że zawory trzeci że luźny tłok a czwarty że tak ma być że tak chodzą te silniki kiedyś tak nie chodził teraz pytanie czy zawory cichną na zimnym ? Czy z przekręcona panewka auto miało by normalna moc ? Czy z luźnym tłokiem chodziło by normalnie ?? Bo samochód jeździ normalnie osiągi normalne
  • 0

#2 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:16, 18.11.2018

ciężko stwierdzić ... te stukanie jest podczas jazdy, czy na postoju? masz możliwość nagrania tego klepania? w sumie za wiele to nie da, ale może ktoś już to przerabiał ;) najlepiej podjedź do porządnego mechsa od Hond, nawet te 100-200km, bo diagnoza na oko, czy ucho to proszenie się o niepotrzebne wydatki (a skoro LPG Ci działa, to kwestia zarezerwowania czasu u tego dobrego mechanika :D i tak taniej wyjdzie ).


  • 0

#3 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:45, 18.11.2018

Przerabiałem już jedno klepanie w samochodzie (innym niż honda). Miałem do wyboru albo robić albo wymienić na inny silnik. Poszło w zrobienie.
Po rozebraniu mechanik nie stwierdził nic szczególnego i wymieniane były najważniejsze miejsca (również elementy osprzętu).

Sporo wówczas mnie to kosztowało, po zrobieniu wiedziałem za to co było wymienione. Stukanie miałem jakby ktoś łyżką uderzał po silniku,
im szybciej tym szybsze było klepanie.I podczas jazdy i na postoju było to samo.


  • 0

#4 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:02, 19.11.2018

Teraz po nocnych przymrozkach nie klepie ,klepie w przedziale średnich obrotów ,hmmm w okolicach Gdańska nie słyszałem od dobrym magiku od hond,auto jeździ normalnie jak mu depne to tego tak nie słychać ,czy zawory mogą klepać ciepłe a na zimnym nie ?? Spalanie oleju mam w normie
  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 07:37, 19.11.2018

u mnie w podobnym przedziale dzwoni sprzęgło (Valeo) :D zawory klepią przy zimnym silniku jak już ;)


  • 0

#6 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 19.11.2018

Teraz po nocnych przymrozkach nie klepie ,klepie w przedziale średnich obrotów ,hmmm w okolicach Gdańska nie słyszałem od dobrym magiku od hond,auto jeździ normalnie jak mu depne to tego tak nie słychać ,czy zawory mogą klepać ciepłe a na zimnym nie ?? Spalanie oleju mam w normie
Sprzęgło mam nowe komplet Valeo tzn roczne nie wiem czy jeździć najwyżej kopyto wystawi i wstawię nowy słupek czy szukać przyczyny na zimnym cisza po 2 minutach klepie podczas jazdy nie słychać

Użytkownik Przemo12 edytował ten post 07:40, 19.11.2018

  • 0

#7 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 300 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:euroR
  • KM:190?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:11, 19.11.2018

klepie czy dzwoni, jakbyś śrutu nawrzucał do środka? 


  • 0

#8 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 19.11.2018

Klepie terkocze tak bym to nazwał ,i tylko na ciepłym na zimnym mniej
  • 0

#9 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 10:01, 19.11.2018

Skoro jednym z podejrzeń są zawory to zrzuć pokrywę i zobacz (albo zleć komuś).
  • 0

#10 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 19.11.2018

No i tak myślę że poświęcę parę złotych na ponowna regulację zaworów ,choć ostatnia była 8 tys temu robiona przez hmmm takiego sobie mechanika
  • 0

#11 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:01, 19.11.2018

Daj filmik, bo takie pisanie o niczym i wrozenie z gwiazd
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#12 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:46, 20.11.2018

przemo, jak nie wiesz jak były zawory wyregulowane, to ja bym na Twoim miejscu zaczął od tego


  • 0

#13 Kicia

Kicia
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 20.11.2018

Ja swoją Honde serwisuje w Premium Serwis Dąbrowski Lebkowski w pierwoszynie koło Gdyni. Chłopaki specjalizują się w Japończykach, wiele razy mi pomogli. Z czystym sumieniem polecam.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
  • 0

wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje...


#14 Janeks

Janeks
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:06, 21.11.2018

Mam wrażenie, że kiedyś słyszałem, że jakiś spec takie rzeczy gdzie co się dzieje w silniku obsłuchiwał stetoskopem. O dziwniejszych pomysłach typu patyk może nie będę się rozpisywał :)

Może być tak, że zrobisz remont silnika a winne będzie sprzęgło czy nawet alternator, któryś pasek.


  • 0

#15 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 22.11.2018

No ja jestem z okolic Kościerzyny i u nas sami spece od vieśwagenow ,
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq