XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Klepie wiem wiem było już ale nie znalazłem wyjaśnienia
#1
Napisano 18:31, 18.11.2018
Po dłuższych zastanowieniach i z faktu iż mam wpakowane w auto około 6 tys złotych na przełomie 4 lat posiadania ,i braku alternatyw na inne auto postanowiłem jeździć acco aż się rozsypie albo silnik wyjdzie bokiem brak rdzy i ekonomia LPG i niezawodność będę trzymal i dbał jak tylko mogę ,ale do sedna od jakiegoś czasu klepie mi w silniku na ciepłym w przedziale 2k _3k RPM na zimnym tego nie ma byłem u 4 magików i każdy gada co innego jeden ze panewka drugi że zawory trzeci że luźny tłok a czwarty że tak ma być że tak chodzą te silniki kiedyś tak nie chodził teraz pytanie czy zawory cichną na zimnym ? Czy z przekręcona panewka auto miało by normalna moc ? Czy z luźnym tłokiem chodziło by normalnie Bo samochód jeździ normalnie osiągi normalne
#2
Napisano 23:16, 18.11.2018
ciężko stwierdzić ... te stukanie jest podczas jazdy, czy na postoju? masz możliwość nagrania tego klepania? w sumie za wiele to nie da, ale może ktoś już to przerabiał najlepiej podjedź do porządnego mechsa od Hond, nawet te 100-200km, bo diagnoza na oko, czy ucho to proszenie się o niepotrzebne wydatki (a skoro LPG Ci działa, to kwestia zarezerwowania czasu u tego dobrego mechanika i tak taniej wyjdzie ).
#3
Napisano 23:45, 18.11.2018
Przerabiałem już jedno klepanie w samochodzie (innym niż honda). Miałem do wyboru albo robić albo wymienić na inny silnik. Poszło w zrobienie.
Po rozebraniu mechanik nie stwierdził nic szczególnego i wymieniane były najważniejsze miejsca (również elementy osprzętu).
Sporo wówczas mnie to kosztowało, po zrobieniu wiedziałem za to co było wymienione. Stukanie miałem jakby ktoś łyżką uderzał po silniku,
im szybciej tym szybsze było klepanie.I podczas jazdy i na postoju było to samo.
#4
Napisano 07:02, 19.11.2018
#5
Napisano 07:37, 19.11.2018
u mnie w podobnym przedziale dzwoni sprzęgło (Valeo) zawory klepią przy zimnym silniku jak już
#6
Napisano 07:38, 19.11.2018
Sprzęgło mam nowe komplet Valeo tzn roczne nie wiem czy jeździć najwyżej kopyto wystawi i wstawię nowy słupek czy szukać przyczyny na zimnym cisza po 2 minutach klepie podczas jazdy nie słychać
Użytkownik Przemo12 edytował ten post 07:40, 19.11.2018
#7
Napisano 09:11, 19.11.2018
klepie czy dzwoni, jakbyś śrutu nawrzucał do środka?
#8
Napisano 09:37, 19.11.2018
#9
Napisano 10:01, 19.11.2018
#10
Napisano 10:28, 19.11.2018
#12
Napisano 00:46, 20.11.2018
przemo, jak nie wiesz jak były zawory wyregulowane, to ja bym na Twoim miejscu zaczął od tego
#13
Napisano 19:23, 20.11.2018
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje...
#14
Napisano 02:06, 21.11.2018
Mam wrażenie, że kiedyś słyszałem, że jakiś spec takie rzeczy gdzie co się dzieje w silniku obsłuchiwał stetoskopem. O dziwniejszych pomysłach typu patyk może nie będę się rozpisywał
Może być tak, że zrobisz remont silnika a winne będzie sprzęgło czy nawet alternator, któryś pasek.
#15
Napisano 20:21, 22.11.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , wczoraj, 13:25 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych