Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Poprawa fabryki w 2.2 I-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzybsky

Grzybsky
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:UK/NI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 18.11.2018

Witam ponownie,

Wszak stara miłość do Hanki nierdzewieje także po sprzedaży swojego byłego Accorda, po około rocznej przerwie okazyjnie wróciłem w posiadanie Hondy Accord tym razem 2.2 i-ctdi z 2004r.
Tutaj pytanie do was, mam problem ze spalinami w kabinie, tutaj na pierwszy ogień pójdą podkładki miedziane pod wtryskami, jeżeli nie pomoże to wymiana kolektora. Tak przy okazji naszło mnie czy jest jeszcze coś co warto poprawić w Hance? Nie chodzi mi remont całej jednostki, wszak to auto tymczasowe na jakieś 2 lata, tylko jakieś drobne sprawy które przy okazji wyżej wymienionych napraw które mnie czekają warto byłoby wykonać.

Pozdrawiam serdecznie.
  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2433 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 26
Super

Napisano 16:51, 18.11.2018

Krótszy pasek wielorowkowy plus wywalenie rolki i wymiana łożyska w napinaczu paska. Temat na forum jest.
Możesz jeszcze rozebrać hamulce, wyczyścić i nasmarować, sprawdzić stan uszczelnień 'przeciwpyłowych'.

Cała reszta to wg objawów
  • 0

#3 kamilwwl92

kamilwwl92
  • Klubowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 19:05, 18.11.2018

Jak coś to mam tanio kolektor wydechowy z polifta w bdb stanie :)


  • 0

#4 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1311 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 19:48, 18.11.2018

Spaliny w aucie to nic innego jak popękany kolektor. Tutaj spotkać można żeliwne/stalowe. 

Nie słyszałem jeszcze o przedmuchach spalin przez podkładki wtrysków w n22, także szkoda twojego czasu na wyciąganie wtrysków, bo tutaj to ruletka, potrafią się solidnie zapiec, lub wyjąć dosłownie ręką.

 

O krótszej rolce Ci już napisano, do tego nowe łożysko od rolki napinającej pasek PK. 

Do tego kontrola alternatora, bo on też lubi hałasować. 

Ważną jak i kosztowną kwestią będzie rozrząd, czy nie hałasuje.

Do tego skutki uboczne diesla czyli czyszczenie IMRC/MAF oraz MAP sensora, oraz czyszczenie EGR czy kolektora dolotowego. 

Warto przed zimą sprawdzić akumulator, sprawdzić oporność świec żarowych,filtr paliwa OEM/BOSCH itd.

Wszystko znajdziesz na forum.

 

Tylko na pierwszym miejscu zacznij od swojego bezpieczeństwa, czyli hamulce,opony, zawieszenie, potem "pierdoły"


Użytkownik ślepak edytował ten post 19:51, 18.11.2018

  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#5 Grzybsky

Grzybsky
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:UK/NI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:43, 19.11.2018

A co można z tymi uszczelnieniem przeciwpyłowym? Na forum nie widziałem żadnego tematu o tym.
  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2433 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 26
Super

Napisano 23:35, 19.11.2018

Sprawdzić stan gumek tłoczka przód/tył i gumek sworzni pływających tył (plus nowy smar na sworznie)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq