Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Silnik z 2004 do 2007 2,2 i-ctdi - Da sie?

VII Zmiana silnika N22A1

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 16.11.2018

Witam

 

Posiadam accord z 2007r w kombi z zepsutym silnikiem obecnie. Chciałbym zmienić silnik, znalazłem ładny o tym samym nr N22A1 ale jak pojechałem go oglądnąć okazało sie że nie do końca jest taki sam, Mój ma egr podciśnieniowy a tamten sterowany elek. i w innym miejscu. Moje pytanie jest czy przekładał już może ktoś coś takiego i czy goły słupek jest taki sam w obydwu samochodach? 

Zastanawia mnie taka opcja Czy gdybym przełożył cały silnik razem z nową wiązką i komputerem czy by to chodziło?

Badz badz zaślepić samego egra w nowym silniku

Badz opcja 3 przełożyć niepasujące elementy z starego silnika do nowego co wydaje sie najrozsądniejszą opcja.

Dodam że silnik moge kupić cały kompletny z osprzętem jak na foto, pozatym mój accord ma dpf a silnik od nowego nie miał.

Na  zdjęciach silnik wyciągniety to ten który chce kupić

Załączone pliki


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#2 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:52, 16.11.2018

Co jest zepsute w Twoim silniku?

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 16.11.2018

Co jest zepsute w Twoim silniku?

Wysłane z mojego Mi Note 3 przy użyciu Tapatalka

zawór albo dziura w tłoku, nie chodzi drugi cylinder, pracuje tylko na 3 i terkocze, w spalinach czuć rope, brak kompresi na jednym cylindrze, 2 mechaników stwierdziło że sie nie opłaci naprawiać, Na wakacjach zmieniony rozrząd a na nowym oleju mam przejechane ok 3km.


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#4 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:23, 16.11.2018

słupek na pewno jest taki sam.

I faktycznie słukek nowy a reszta twoja. Wtedy całą wiązkę i kompa zostawiasz swoją.

Duży przebieg miałeś? Twój rozrząd jak nowy tez podejdzie :)

Nie da rady przez gniazdo świecy zarowej wejsć kamerką i zobaczyć co się stało?


  • 0

#5 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:26, 16.11.2018

Pewnikiem coś poszło nie tak przy wymianie rozrządu. Sprawdzałeś wtrysk na drugim cylindrze? Do wymiany rozrządu są one wyjmowane i jest co spaprać.


  • 0

#6 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 16.11.2018

Jak bym miał taką kamerke to by spr, ale nie mam, W wtrysku był uszkodzony zaworek bo to było pierwsze co dałałem do spr i regeneracji(350plnów w powietrze poszło) |Co do rozrządu to nie wiem czy to jego wina Od wymiany mam nakrecone ponad 8tys, chyba że napinacz był jaki felerny, Dobrze wiedzieć że na 100słupek pasuje, ale tak czytam różne żeczy i piszą ze od 2005 cos pozmieniali w silniku wieć nie wiem czy wymieniać na ten z przed lifta, Mam weekend na dumanie.


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#7 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:48, 16.11.2018

Ale niefart. Rozrząd kupiłeś OEM, czy coś innego?


  • 0

#8 tomala0024

tomala0024
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Tuplice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 16.11.2018

Kiedyś robiłem taki zabieg tyle że na odwrót przedliftowy silnik wsadzony do polifta właśnie chyba był przekładany EGR w każdym bądź razie fura latała,a przy okazji mam taki poliftowy na części po panewce o dziwo po przebiegu 100 tys km gdybyś coś rzeźbił 😁
  • 0

#9 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 16.11.2018

oryginał, wg jakieś pechowe to auto kupiłem mam go od wiosny i juz ponad 5tys w niego włożyłem, crvkę ma żona prawie 4 lata też diesla i jedyne co to turbo na samym początku i alternator w połowie tego roku, Trochę sie na tym aucie zawiodłem no ale co zrobić


Kiedyś robiłem taki zabieg tyle że na odwrót przedliftowy silnik wsadzony do polifta właśnie chyba był przekładany EGR w każdym bądź razie fura latała,a przy okazji mam taki poliftowy na części po panewce o dziwo po przebiegu 100 tys km gdybyś coś rzeźbił

No ja też chce wsadzić silnik przed liftowy do polifta, No i opinia krązy że te silniki potrafia zrobić 700 tys a jak widać u cienie 100k a na moim blacie w chwili obecnej 146 i silnik leży wiec chyba nie do końca sa te silniki takie zajefane.


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#10 tomala0024

tomala0024
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Tuplice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:16, 16.11.2018

Pomyłka przekładałem tak jak i Ty chcesz i się udało używany kupiłem za ok 2 tys zł,takie są właśnie diesle ciągle coś tam się sypie ,sprzedaj gniota i kup pb
  • 0

#11 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 16.11.2018

Pomyłka przekładałem tak jak i Ty chcesz i się udało używany kupiłem za ok 2 tys zł,takie są właśnie diesle ciągle coś tam się sypie ,sprzedaj gniota i kup pb

taki jest plan ale najpierw muszę go zrobi i nie na sztukę bo nie chciał bym żeby mi ktoś za tydz przyjechał i mówił że upchnąłem mu  paścia, Silnik który jest na foto z całym osprzętem oprócz sprzegła jest za 2500, Problem jest z mechanikami bo nikt nie chce sie zabrać za przekładke wczesniej jak po nowym roku, Ale co zrobić Może sie znajdzie w końcu ktoś.


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#12 tomala0024

tomala0024
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Tuplice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:47, 16.11.2018

Umów mechanika nie trzeba nie wiadomo jakiego szpeca elektryka zostaje,z zakupem wstrzymaj się z tydzień potem zaproponuj 2 tys te silniki zbytnio się nie sprzedają poza tym jest ich pełno . powodzenia
  • 0

#13 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:25, 17.11.2018

Nie wiwm co trzeba zrobic, zeby motor diesla zajechac przed 150tys km💪 moze wolek, tu osoba z forum Ci to ogarnie. Zagadaj. Jak piszesZ ze wtrysk ma jakis ubytek,to moze on uszkodzil motor. Lipa. Moze lepiej sprzedaj auto jako uszkodzone. Lepiej na tym wyjdziesz. Lub rozbieraj na czesci
  • 0

#14 hekatek

hekatek
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:RSR - Frysztak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:02, 17.11.2018

Nie wiwm co trzeba zrobic, zeby motor diesla zajechac przed 150tys km moze wolek, tu osoba z forum Ci to ogarnie. Zagadaj. Jak piszesZ ze wtrysk ma jakis ubytek,to moze on uszkodzil motor. Lipa. Moze lepiej sprzedaj auto jako uszkodzone. Lepiej na tym wyjdziesz. Lub rozbieraj na czesci

Ceny takich aut to 16-25tys zł to ile mi ktoś za uszkodzonego da 13tys? a sporo włożyłem w to auto Co do przebiegu to że jest taki na liczniku to jakie jest prawdopodobieństwo że to faktyczny stan, ja robie 50tys rocznie wiec o wszystkie czesci jakie wymieniam kupuje z górnej półki żeby samochód nie stanął mi gdzieś za granicą Szczęście w nieszczęściu że zepsół sie akurat 2km od domu.


  • 0

N22A1/N22A2 Accord kombi07/CRV 05

F20Z1


#15 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:13, 18.11.2018

Wolek na dieslach się kompletnie nie zna. 

To zdjęcia silnika który jest w aucie to twój obecny silnik który ma rzekomo 150 tyś??? mocno bym z tym przebiegiem polemizował patrząc na stan wszystkiego.

Znam dwa przypadki zabitych n22, w każdym z tych aut turbina pobierała spore ilości oleju, następne poobracane panewki... tutaj niektórym też się łańcuchy zrywały w n22. 

 

Skoro wymieniałeś rozrząd to było wymienione wszystko zgodnie ze sztuką? czy tylko np kpl.góry.?

Sam kupowałeś rozrząd?

przypomnę tylko że na kpl samego rozrządu składa się 5 płóz-prowadnic/ dwa łańcuchy/dwa napinacze hydrauliczne, a o śrubach,podkładkach,uszczelkach czy frezowaniu gniazd już wspominać nie będę. 

 

Widzisz pechowo trafiłeś, sam napisałeś że z żony crv problemów większych nie ma, kupisz bp to zaraz też rozrząd będziesz robił, albo dolewał oleju cały czas i inne konsekwencje jak wypalone zawory przez brak regulacji zaworów itd.

 

Moje zdanie jak kolegów wyżej, sprzedaj z uszkodzonym silnikiem, rozrząd czy resztę gratów sobie ktoś przełoży.

Tak kupisz używanego kota w worku, z przebiegiem 500 tyś,do tego twoje koszty za przekładki itd itd,a finalnie możliwe że pochodzi dwa dni i będziesz w tym samym punkcie co jesteś teraz!


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zmiana silnika, N22A1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq