Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Błąd ABS + VSA + wykrzyknik

VIII Błąd ABS VSA Wykrzyknik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#46 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1631 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 76
Super

Napisano 20:51, 18.12.2018

No sam pisałeś że po choince na desce spinacz do ręki i jest błąd 71.


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#47 pawelski

pawelski
  • Klubowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:57, 18.12.2018

71 wychodzi z migania ABS natomiast na wyświetlaczu kompa cały czas jest status DTC No...

Wysłane z SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Księga ulicy mówi jasno - kto raz miał Hondę ten nie kupi Golfa :-)


#48 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1631 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 76
Super

Napisano 21:03, 18.12.2018

No to wiadomo że błędy odczytane z ECU spinaczem będą ważniejsze.... :diabelgrin:


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#49 pawelski

pawelski
  • Klubowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:19, 18.12.2018

No to wiadomo że błędy odczytane z ECU spinaczem będą ważniejsze.... :diabelgrin:

Zobaczę jak to będzie przez kilka następnych dni, mam gwarancję rozruchową na 30 dni plus paragon. Tylko pytanie czy jak tak zostanie to czy będzie mi się chciało znów demontować, odsyłać i czekać czy to co przyjdzie na coś się nada. Wyjątkowo upierdliwy temat się trafił.

Wysłane z SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Księga ulicy mówi jasno - kto raz miał Hondę ten nie kupi Golfa :-)


#50 majko

majko
  • Klubowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:08, 19.12.2018

Rozwiązanie problemu u mnie:

 

W serwisie stwierdzono błąd 52-01 (zablokowanie silnika elektrozaworu w pompie abs). Okazało się że najlepiej jest mieć pompę o identycznym numerze jak u siebie w samochodzie bo z pompami o podobnym numerze mogą wystąpić problemy ze sterownikiem. Ilość takowych w internecie w moim przypadku wyniosła 1 sztukę i kosztowała 1000 zł. 

Zdecydowałem się na regenerację pompy w Eltronic Rumia. Wymienili silnik elektrozaworu oraz jego przekaźnik w pompie ABS. Dają 2 lata gwarancji. Ja zawiozłem auto do nich, to z robocizną w jeden dzień załatwiony temat 800 zł. Można też do nich wysłać pompę, wtedy koszt regeneracji wynosi 500 zł, a wysyłka w dwie strony na koszt klienta.

Jeszcze z tego co znalazłem to regeneracjami pomp abs zajmuje się ZM Serwis nad Łodzią w Ozorkowie.

U mnie jak na razie wszystko działa ok, zauważyłem że teraz jak VSA się załącza to przyhamowuje mnie delikatnie, a wcześniej wręcz przyhamowywało auto bardzo ostro.


  • 0

#51 pawelski

pawelski
  • Klubowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:27, 19.12.2018

Widzę, że masz 8 gen a ja 7. W moim przypadku jest pompa Nissin NK11, której Rapid Auto Elektronika we Wrocławiu się nie podjął naprawy a ZM Serwis stwierdził, że jest trwale uszkodzona, pisałem o tym wcześniej. Serwisu w Rumi nie pytałem.

Wysłane z SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Księga ulicy mówi jasno - kto raz miał Hondę ten nie kupi Golfa :-)


#52 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:19, 02.01.2019

Po swapie silnika na 2.4 miałem taki sam błąd ABS 71 i tryb awaryjny, problemem okazała się pompa którą kupiłem wcześniej. Była od kombi stąd ten błąd, po zmianie na taką z sedana problem znikł. U Ciebie ewidentnie pompa jeszcze raz do wymiany
  • 0

#53 pawelski

pawelski
  • Klubowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:52, 02.01.2019

Po swapie silnika na 2.4 miałem taki sam błąd ABS 71 i tryb awaryjny, problemem okazała się pompa którą kupiłem wcześniej. Była od kombi stąd ten błąd, po zmianie na taką z sedana problem znikł. U Ciebie ewidentnie pompa jeszcze raz do wymiany

Pytałem gościa czy będzie pasować, podałem wszelkie możliwe dane i zonk.... Póki co nie mam czasu się tym zająć, jak się zaświeci reset stacyjką i spokój na kilkanaście/dziesiąt minut. Może się ktoś z kombi pomieni

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

 

Stan na dzień 05.02.2019 - w zeszłym tygodniu kupiłem drugą pompę, według opisu wszystko wskazywało na to ,że powinna być OK. Do VII gen polifta z silnikiem 2.0, wersja sedan. Niestety okazało się, że nie pasuje: inne mocowanie, kształt, rozstaw przewodów hamulcowych i mniejsze gniazdo na wtyczkę. Mam nauczkę, żeby prosić o dokładne zdjęcia poza tym gość mówi, że rodzajów pomp w VII było kilka jak nie kilkanaście. Rzekomo najtrudniej trafić właśnie taką do poliftowego sedana 2.0 z ABS i VSA. Póki co jeżdżę na tej  z kombi sypiącej błędem, po mieście idzie przeżyć. Gorzej poza miastem, powyżej 100-110 km po resecie stacyjką przy próbie przyspieszania miga trójkąt i brak reakcji na gaz. Pomaga zwolnienie do 60-70 km/h lub kilka razy mocniejsze wciśnięcie hamulca. No i za kilka chwil znów to samo także auto na tą chwilę typowo miejskie. Przeglądam ogłoszenia ale bieda, mam nadzieję, że może Wołek pomoże.


Użytkownik pawelski edytował ten post 09:07, 05.02.2019

  • 0

Księga ulicy mówi jasno - kto raz miał Hondę ten nie kupi Golfa :-)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Błąd, ABS, VSA, Wykrzyknik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq