Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

VIII - wymiana sprzęgła w Warszawie lub okolicy

VIII sprzęgło

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 01.11.2018

Witajcie,

 

mam nastukane 115k km i kończy mi się sprzęgło, bo jak ruszam to czasem mocno wyje, a od wczoraj coś stuka przy ruszaniu jakby dwie pokrywki od garnka o siebie uderzały (z okolicy prawej przedniej strony) i nie znam się, ale wydaje mi się, że to chyba koniec sprzęgła. Jako że obecnie mam sporo innych wydatków to chciałbym to załatwić możliwie jak najtaniej, choćby to miało wystarczyć tylko na pół roku. Możecie polecić jakieś sensowne i przede wszystkim tanie rozwiazanie tego problemu? Gdzie to można zrobić w Warszawie lub bliskiej okolicy? Z góry wielkie dzięki za pomoc, pozdrawiam


  • 0

#2 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:09, 01.11.2018

Przebieg 115 tkm dla HA to dowód, ze sprzęt został dopiero solidnie dotarty :cyklop: . Temat wymiany sprzęgła normalnie może się pojawić grubo po ok. 200 tkm -  w tej sytuacji jest to stanowczo za wcześnie :duch: - chyba że spowodowała to nie do końca odpowiednia technika jazdy. W zespole sprzęgła potrafi hałasować "słynna" tulejka wałka sprzęgłowego. Przypadłość ta dotyczy zarówno VII jak i VIII gen. (przynajmniej w moim przypadku). Jej wartość to ok.20,- PLN ale koszt jej wymiany (demontaż sprzęgła) jest już poważny  :cwaniak: Ja z tym jeżdżę - zakładając, że "ten typ tak ma". Hałas z przodu z prawej strony może mieć inną przyczynę :artysta:


  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#3 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0