XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana silnika z K24A3 na K24A4, brak mocy
#1
Napisano 18:10, 30.10.2018
#2
Napisano 18:19, 30.10.2018
moje :gd1-l13a1 cvt
Re6-N22b4 At
#3
Napisano 18:25, 30.10.2018
#4
Napisano 18:56, 30.10.2018
#5
Napisano 19:46, 30.10.2018
Z tego co sie orientuje to k24A4 ma ecovtec, tzn. jedna krzywka na wydechu i dwie na walku ssacym, jednym slowem nie pojedzie to jak k24A3.
#6
Napisano 20:24, 30.10.2018
#7
Napisano 21:09, 30.10.2018
Poszukaj, wszystkie detale sa w necie. Jesli juz to walki z podporami i dzwigienkami, powinny pasowac plug&play, stopien sprezania to juz gorzej, nie jestem pewnien tloki czy glowica...
#8
Napisano 21:20, 30.10.2018
Myślę że Ralfi powinien się tu wypowiedzieć, wydaje mi się że byłby w stanie pomóc
#9
Napisano 08:04, 31.10.2018
#10
Napisano 17:23, 02.11.2018
Odpowiedź dla następnych próbujących robić podobny szczep. Głowice w tych silnikach różnią się ilością krzywek na wałkach. K24A4 ma 2 krzywki na stronie ssącej i 1 krzywkę na stronie wydechowej. Natomiast K24A3 ma po 3 krzywki na stronie ssącej i wydechowej. Po prostu VTEC w K24A4 jest dużo uboższy. Niestetyów nie wystarczy przełożyć samego zespołu koników, wałków i półpanewek ponieważ w głowicy K24A4 brakuje miejsca na sprężynki odbijające koniki zaworowe, które są w głowicy K24A3. Trzeba przełożyć całą głowice. Jutro wkładam głowice z K24A3, dam znać jak wszystko się powiedzie i postaram się dodać zdjęcia pokazujące różnice. Swoją drogą głowica która ściągnąłem z K24A4 jest w idealnym stanie, wygląda jak nowa, sprzedawca twierdził że silnik ma 90000km.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, K24A3 K24A4, brak mocy
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych