Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Słaby docisk ramienia wycieraczki

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:31, 25.10.2018

Super! Dzięki pablo. Teraz gdy jest ten mały tutorial ogarnę to jak należy :dziura  . Nie byłem pewny jak się za to zabrać i czy w ogóle ta sprężynka jest zdejmowalna.

Z ciekawości jak moje druciarstwo dziś wygląda walnąłem fotkę, dla potomnych.

f1400507dc18e416gen.jpg


  • 0

#17 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Klubowicz
  • 897 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:07, 26.10.2018

Punkcik należy się dla Grzegorza. A więc tak:

- zdejmujemy ramię (ściągacz nie powinien być potrzebny, sposób Erica https://youtu.be/JwfT5Njnzhg?t=52 )

- zdejmujemy sprężynę i łącznik w kształcie "C"

- spryskujemy olejem penetrującym oś dzięki której można odchylać ramię

- spryskane ramię trzeba "rozchodzić", część ramiona osadzona na ośce jest z aluminium i utlenia się w miejscu nita (osi) łączącej dwie części ramienia

- zmywamy olej porządnie. Nigdzie nie ma prawa być tłuste i żadnych smarów! Ma być sucho!

- łącznik "C" ściskamy maksymalnie o 1 mm i polecam to zrobić tylko w ramieniu wycieraczki kierowcy. Inaczej będzie hard core założyć sprężynę

- ramiona demontować pojedynczo żeby łatwiej było ustalić pozycję

- nakrętkę dokręcić z niedużą siłą - gwint drobnozwojowy!

 

Nie giąć żadnych ramion! Nic nie smarować! Wyciera się również otwór w którym siedzi sprężyna.

co chodzi o ściśniecie łącznika "C" ja bym tego nie robił bo to jest pójście na łatwiznę i łącznik "C" ma znaczenie przy odchylaniu wycieraczki aby nie obcierał o konstrukcje ramienia (wiem ze tam troche luzu jest) jak i docisku, wg. mnie najlepiej jest skrócić sprężynę o 2-3mm (inaczej mówiąc podgiąć oczka).


  • 0

#18 spooky14

spooky14
  • Klubowicz
  • 87 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:30, 14.07.2019

Nie wiem jak to wygląda w przypadku VI gen, ale ja u siebie w VII miałem bardzo podobny przypadek. Na środku przy powrocie zostawała plama (jeździłem na bezszkieletowych) i w końcu doszedłem ze z jednej strony wycieraczkę mocniej dociska plastik który ma za zadanie trzymać pozycję pióra szkieletowego...

 

Odkręciłem ten plastik i plamy już nie ma bo pióro jest dociskane tylko w jednym miejscu.

 

DZIĘKI!

Kupiłem wycieraczki DENSO hybrydowe i plama była ogromna po jednej stronie, przy powrocie. Odkręciłem ten plastik i pióro ściąga wodę jak w fabryce :D


  • 0

#19 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3439 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 14:00, 14.07.2019

Daj fotkę o który plastik chodzi
  • 0

#20 spooky14

spooky14
  • Klubowicz
  • 87 postów
  • Skąd:RFN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:06, 14.07.2019

tHA4lq7.png

yvRCbfc.png


  • 0

#21 maksimus88

maksimus88
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 10.12.2019

Miałem ten sam problem . Bez plastiku jest już ok . Dzięki za pomoc
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq