Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Bicie na piastach

VI Bicie Piasta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#31 popek1986

popek1986
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:CSW Laskowice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 21.03.2019

W październiku regenerowałem maglownice. Fakt. Gum nie wymieniałem, ale nie wyglądały na zużyte, więc wstawiłem te co były.

 

Może jeden nie, ale już dwa mogą dać się odczuć. Podczas hamowania jest o stokroć lepiej. Za dużo nim nie jeździłem, bo mi alternator padł i dopiero wczoraj wymieniłem regulator... Niedługo przejadę się po prostej drodze i sprawdzę jak to dokładnie czuć.


  • 0

#32 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 27.03.2019

U mnie teraz było bicie na kierownicy ,, zmienne '' czasem było większe czasem mniejsze wyczuwalne nawet od 60 km/h ,  przełożyłem koła tył/przód ( tak jak miałem założone rok temu ) i jak ręką odjął ... a tak btw. na przodzie miałem roczne Dayton Touring 2 założone pół roku temu , a na tyle 7 letnie Turanzy może ze 4 mm mięcha , fele ori 15x6 proste przynajmniej te 2 co miały ostatnio zakładane 2 nowe daytony , czy przy wyważaniu kół oni ustawiają gdzie dane koło ma być ? tak że LP/PT itp ? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Bicie, Piasta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq