Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jaka sonda lambda na podstawie VIN?

VI accord F20B6 sonda lambda denso lpg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sowa80

sowa80
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:FL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 20.10.2018

Pacjent:

Honda Accord 2.0 2000 rok. Silnik F20B6. 

 

Dane: 

VIN: SHHCG9540YUO32918

 

ECU: 37820 - PDC - E11 647804-0302 F51 - OLi

 

Problem:

Samochód nie trzyma wolnych obrotów. Przeczyszczone wszystko co można przeczyścić. Zawory wyregulowane. W momencie po dodaniu gazu obroty od razu po podniesieniu się, spadaja do około 300-400. Gdy dojdzie obciążenie w postaci klimatyzacji lub pompy wspomagania silnik gaśnie.

 

Wyskakuje błąd grzałka sondy lambda. Myślę ze w trybie awaryjnym gdy jest zapalony Check jest za bogata mieszanka i go zalewa. 

 

Poprzednio była w nim prawdopodobnie (nie mam pewności) sonda lambda DENSO DU 1 192400-1000  05U06

 

Nie wiem jaką sondę zamówić żeby mieć pewność że a sonda zostanie przyjęta przez ECU. Oryginalne używane są bardzo rzadko spotykane. Czy jest ktoś kto po VINIE jest w stanie sprawdzić jaka sonde należałoby zamontować?

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6643 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 53
Super

Napisano 19:30, 20.10.2018

Możesz sprawdzić nr OEM na japancars.ru albo uderzyć do Wolka i u niego kupić to będzie na pewno pasować.

Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 sowa80

sowa80
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:FL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 21.10.2018

ok, dziękuje 


  • 0

#4 sowa80

sowa80
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:FL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 25.10.2018

Jeszcze gdyby ktos mogł doradzić odnosnie moich przepuszczeń ze to sonda jest winna temu zjawisku spadania obrotów. 


  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6643 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 53
Super

Napisano 14:59, 25.10.2018

EGR i EGR plate czyszczone?
Przepustnica?

Ogólnie tematów opadania obrotów jest dużo razem z opisami. Czytałeś?


Wysłane z ALE-L21
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#6 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:18, 26.10.2018

Zanim kupisz nową sondę jeszcze sprawdź, czy grzałka w sondzie dostaje napięcie i czy jest masa. Tylko czy niesprawna grzałka nie daje innych objawów? Mułowaty do 3tyś powyżej spoko. Na padniętą sondę to mi nie wygląda.

Obawiam się że kupisz nową, a problem pozostanie. Dolot, ciśnienie na wtryskach?

Sorki, więcej nie pomogę, nawet tego silnika na oczy nie widziałem. Powodzenia


  • 1

#7 sowa80

sowa80
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:FL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 28.10.2018

Dziękuje serdecznie za odpowiedz, sprawdzę i zworce uwagę na te elementy.  EGR i przepustnica wyczyszczone :) 


Użytkownik sowa80 edytował ten post 11:15, 28.10.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, F20B6, sonda lambda, denso, lpg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq