Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22A JDM remont

VI

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KamilOP

KamilOP
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 18.10.2018

Witam. Panowie czy ktos z was remontowal silnik H22A JDM ? Otoz zakupilem silnik , silnik stal pol roku , po swapie jezdzil dobrze lecz po prawie roku czasu zaczal pobierac olej. Na jakis częściach remontowac silnik ? Ruszac tylko glowice i pierscienie czy tez sprawdzic panewki? Jakie czesci z H serii pasuja do H22A? Po wymianie oleju 1L ubylo po 2500km silnik zalany Valvoline VR1 10w60.
  • 0

#2 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2321 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:22, 18.10.2018

podstawa to pomiar bloku. jesli rysa albo owal to nowe pierscienie i uszczelniona glowica nic nie pomoga.


  • 0

#3 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:34, 28.10.2018

Ja robiłem cały H22a do mojego Cc1

Wszystko zakładałem OEM
Panewki , pierścienie, uszczelniacze.
Części bez problemu do kupienia.

Jeśli będziesz zmieniał pierścienie to nie da rady tego zrobić bez odkrecenia miski , korbowodow ( będzie widać panewki )

Sama glowica nic nie zmieni za bardzo
  • 0

#4 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3072 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:27, 28.10.2018

Tematów o tym jest kilka na forum. Proszę użyć szukajki.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq