Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Check Engine P00AF ? W czym problem ??

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MARIANO156

MARIANO156
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Dania
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:03, 17.10.2018

Witam dużo jeżdżę autostradami i od jakiegoś roku gdy jeżdżę powyzesz 160/170 przez dłuższa chwile wyskakuje mi błąd P00AF i Hania wchodzi w tryb awaryjny , po zgaszeniu i zapaleniu ponownie błąd pozostaje ale już jedzie normalnie , kasuje ten błąd i jeżdżę dalej ale juz mam tego dość nieraz chce sobie pogonić nieco szybciej ale nie mogę bo wiem ze zaraz znowu wyskoczy ten błąd !! Jadąc 150 km/h nic się nie dzieje dopiero powyżej 160. Wymieniłem czujnik podciśnienia turbiny ale to nic nie dało Hania ma przejechane 290 tys, wydaje mi się ze nic nie było jeszcze robione z turbina.
Została podkręcona na 200 hk ale błąd już wyskakiwał przed podkręceniem.
Macie jakieś pomysły w czym jest problem , będę wdzięczny za pomoc.
  • 0

#2 mac2150

mac2150
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:33, 17.10.2018

Witam miałem to samo pomogła wymiana zaworu 

 

 

DTC Troubleshooting: P00AF (304) 

 
--------------------------------------------------------------------------------
DTC P00AF:  P00AF
 Turbocharger Boost Control Incorrect Position 
NOTE: Before you troubleshoot, record all freeze data and review the general troubleshooting information. 
Turn the ignition switch to ON (II). 
Clear the DTC with the HDS. 
Do the TURBOCHARGER BOOST CONTROL SOLENOID VALVE ON/OFF in the INSPECTION MENU with the HDS. 
Is DTC P00AF indicated?  
YES  -  Intermittent failure, the system is OK at this time. Check for poor connections or loose terminals at the turbocharger boost control solenoid valve and the ECM.¶  
NO  -  Go to Step 4 .  
 
Turn the ignition switch to LOCK (0). 
Replace the turbocharger boost control solenoid valve. 
Reconnect all connectors. 
Turn the ignition switch to ON (II). 
Reset the ECM with the HDS. 
Do the TURBOCHARGER BOOST CONTROL SOLENOID VALVE ON/OFF in the INSPECTION MENU with the HDS. 
Check for Temporary DTCs or DTCs with the HDS. 
Is DTC P00AF indicated?  
YES  -  Check for poor connections or loose terminals at the turbocharger boost control solenoid valve and the ECM, then go to Step 1 .  
NO  -  Troubleshooting is complete. If any other Temporary DTCs or DTCs are indicated, go to the indicated DTC's troubleshooting.¶  
  
 
Rozwiązywanie problemów z DTC: P00AF (304)
 
-------------------------------------------------- ------------------------------
DTC P00AF:
 Kontrola podniesienia turbosprężarki nieprawidłowo
UWAGA: Przed rozwiązaniem problemu zapisz wszystkie dane zamrożenia i zapoznaj się z ogólnymi informacjami o rozwiązywaniu problemów.
Obrócić przełącznik zapłonu w pozycji ON (II).
Wyczyść kod DTC z HDS.
Włączyć / wyłączyć zawór spustowy SOLENOID REGULACJI PRZEDSTAWICIELOWEJ TURBOKUPOWEJ w MENU KONTROLI z HDS.
Czy wskazano DTC P00AF?
TAK - Przerwana awaria, system jest teraz w porządku. Sprawdź, czy nie ma złych połączeń lub luźnych końcówek w zaworze elektromagnetycznym sterującym zwiększania turbosprężarki i modułu ECM.¶
NIE - przejdź do kroku 4.
 
Przekręć przełącznik zapłonu w położenie LOCK (0).
Wymień zawór elektromagnetyczny.
Podłącz wszystkie złącza.
Obrócić przełącznik zapłonu w pozycji ON (II).
Zresetuj ECM za pomocą urządzenia HDS.
Włączyć / wyłączyć zawór spustowy SOLENOID REGULACJI PRZEDSTAWICIELOWEJ TURBOKUPOWEJ w MENU KONTROLI z HDS.
Sprawdź, czy tymczasowe kody DTC lub kody DTC z systemem HDS.
Czy wskazano DTC P00AF?
TAK - Sprawdzić, czy w zaworze elektromagnetycznym sterującym zwiększania turbosprężarki i modułu ECM nie ma złych połączeń lub luźnych zacisków, a następnie przejdź do kroku 1.
NIE - rozwiązywanie problemów jest zakończone. Jeśli istnieją inne tymczasowe DTC lub DTC, przejdź do wskazanej procedury rozwiązywania problemów z DTC.

Użytkownik mac2150 edytował ten post 20:30, 18.10.2018

  • 0

#3 MARIANO156

MARIANO156
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Dania
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:49, 18.10.2018

Witam czyli chodzi o zawór elektromagnetyczny gdzie go mogę kupić , możesz podać jakiś link?
Dokładny opis błędu to :
Turbocharger /Supercharger Boost Control „A” Module Performance
Miałem dokładnie taki sam ?
  • 0

#4 MARIANO156

MARIANO156
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Dania
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:04, 18.10.2018

I w moim przypadku w opisie błędu nie było oznaczenia (304)
  • 0

#5 mac2150

mac2150
  • Klubowicz
  • 11 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:31, 18.10.2018

Witam zawór zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym, używka z anglika 

nr. zaworu to 139700-0870 87


  • 0

#6 MARIANO156

MARIANO156
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Dania
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:37, 19.10.2018

Dzięki za odpowiedz mam nadzieje ze w moim przypadku tez pomoże.
Pozdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq