Witam,
VTEC w Hondzie Accord 2.0 z 1999 roku przestał działać. Stało to się gdy zapaliła się kontrolką "check engine". Silnik przestał się wkręcać powyżej 2500 obrotów. Podpięto go pod kostkę bluetooth ELM 327 i wyskoczył błąd P1259. Po wczytaniu się w lekturę, sprawdzony został poziom oleju. Okazało się, że jest go poniżej minimum. Olej został uzupełniony, samochód zaczął się wkręcać na maksymalne obroty. Błąd nie został wykasowany, w celu zobaczenia, czy sam się skasuje. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów, kontrolka "check engine" samoczynnie zgasła. Od momentu wystąpienia błędu P1259 samochód już nie ma wyczuwalnego przyspieszenia jakie miało wcześniej. Podpięto go jeszcze raz pod kostkę ELM 327 i zapuszczono kasowanie błędów. Po tej operacji, dalej samochód nie jedzie jak jeździł.
Proszę o rady. Co zrobić, żeby jeździł jak dawniej?
Samochód u tego samego właściciela od 2012 roku.
Użytkownik MOTOCAR edytował ten post 11:44, 16.10.2018