Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Stuki w silniku F20B6

VI accord f20b6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 14.10.2018

Witam , po kupnie auta zauważyłem że coś stuka w silniku przy pewnych obrotach , na ciepłym stukanie trochę ustępuje . 

Na drugi dzień po zakupie , sprawdziłem poziom oleju i był poniżej dolnej kropki  ( coś pomiędzy końcem bagnetu a pierwszą kropką )  nie sprawdziłem poziomu oleju przy kupnie , bo gościu od razu odpalił silnik i dopiero później otwarliśmy maskę ... 

Film z pracy silnika - 

PS : poprzedni właściciel twierdził , że niedawno ustawiał zawory .


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:55, 14.10.2018

Moja szklana kula twierdzi że nie brzmi ladnie

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:54, 14.10.2018

TSA ale skąd dokładnie - szukaj kogoś od regulacji zaworów i na początek zacznij od tego bo jeśli to nie zawory to mam nadzieję, że spisałeś umowę na całą kwotę bo możesz mieć skarbonkę.

Podpytaj gościa 93karol czy nie ma kogoś w okolicy sprawdzonego.

 

http://www.accordklu.../66837-93karol/


  • 0

#4 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 14.10.2018

Sandomierz 

Widziały gały co brały , auta nie będę oddawał bo już wsadziłem w niego trochę kasy a i na blachy czekam ... 

Cena nie była duża więc jakoś bardzo nie natracę na nim ( mam nadzieje )  ;/ 


Użytkownik Powered edytował ten post 20:05, 14.10.2018

  • 0

#5 Wadim

Wadim
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 14.10.2018

Brzmi trochę jak grające panewki... odpukać


Użytkownik Wadim edytował ten post 20:23, 14.10.2018

  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:36, 14.10.2018

Jest mała szansa, że któryś z zaworów miał nie dokręconą kontrę i się luzuje. Więc jak najszybciej do sprawdzenia a jak nie to to panewki i pomiar wału.

 

PS. to może wreszcie będzie opcja na spota w Sandomierzu jak będę bo jakoś nie bardzo wychodziło do tej pory :P


  • 0

#7 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:51, 14.10.2018

po filmie lekko przypomina panewki..

ale czesto sie okazuje ze wyrobione kasowniki Vteca potrafia tak grzechotac.

zaczał bym jeszcze raz od ustawienia zaworo i zweryfikowania Kasownikow.


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#8 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 14.10.2018

Jak zweryfikować te kasowniki i gdzie one się w ogóle znajdują :/
Jak zweryfikować te kasowniki i gdzie one się w ogóle znajdują :/
  • 0

#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 02:20, 15.10.2018

Jak zweryfikować te kasowniki i gdzie one się w ogóle znajdują :/
Jak zweryfikować te kasowniki i gdzie one się w ogóle znajdują :/

http://japancars.ru/...&nplblk=E__1201

Element nr 15

Użytkownik 93karol edytował ten post 18:51, 15.10.2018

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 fikssu2

fikssu2
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 15.10.2018

Panewka bardziej chrobocze.. najlepiej jakbyś wlazł pod samochód i ktoś by dodawał gazu i wtedy byś wiedział z której strony bardziej słychać jak spod miski to panewki jak od góry bardziej to zaworki.
Dodam od siebie, że u mnie panewki jak były do wymiany w polo to tak słychać było chrobotanie przez stukanie ale jedynie w pewnej fazie obrotów.


  • 0

#11 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:10, 15.10.2018

Mechanik mówi , że panewka więc dam mu auto na rewizję niech zobaczy co i jak , bo same panewki drogie nie są a i założenie raczej czasochłonne też nie jest . Gorzej jak wał będzie porysowany , bo wtedy to dopiero będzie drogo ;/ 


Użytkownik Powered edytował ten post 18:12, 15.10.2018

  • 0

#12 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:55, 15.10.2018

Przed taka akcja to bym przemyslal sprawe..
Bo jak zrobisz panewy a za czas jakis stwierdzisz ze oleju za duzo podbiera.. To pierscionki do wymiany. Znowu ta sama robota.. Zanim bym sie bral za robote dobrze bym sie zastanowil bo raptem na częściach to z 500zl wiecej a robocizna zaplacisz 2 razy. A tak za jednym podejsciem masz silnik zrobiony ma lata. Chlopaki za remonty placili od 1000-1800 w 1.8 czy 2.0.
Ja nie liczac swojej i kolegi pracy wyszlo na czesci z 1200zl plus tam jakies prace szlifierni i pomiary...
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#13 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 16.10.2018

A ile ja tym autem będę jeździć ? może pojeżdżę pól roku , 2 lata i kupie coś innego , poza tym auto kupiłem za 4,5 k więc nie jest to prima sort  i jak bym miał robić wszystko jak należy to bym wsadził ze X razy tyle , tylko czy jest sens to robić w 20 letnim accordzie ? 

Co prawda mam trochę planów co do auta , ale nie będę z niego robić lowridera :D 


  • 0

#14 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:38, 16.10.2018

Czasami oplaca sie bardziej slupek przerzucic bo taniej wychodzi ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#15 Powered

Powered
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:TSA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147?
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 17.10.2018

Zobaczymy na razie jeździ :D 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq