Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wodorowanie

all_gen Silnik Turbina dpf

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 BywaSs

BywaSs
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 11.10.2018

Witam. Mam pytanie czy ktoś z was był na wodorowaniu silnika? Pewnie w większosci tyczy sie to diesli. Jestem ciekaw czy warto. Czy napewno niczego nie uszkadza. Silnik mam zdrowy, dolot i egr wyczyszczony ale ta metoda ponoc czysci nagar od dolotu po wydech.
  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:08, 11.10.2018

Nie ma możliwości niczego uszkodzić.
Natomiast może ujawnić zużycie elementów ruchomych osprzętu silnika i układu chłodzenia.


By HUAWEI
  • 0

#3 BywaSs

BywaSs
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 12.10.2018

Hmm to może i dobrze jak ujawni. Naprawię to teraz a nie w trasie :D
  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:03, 21.10.2018

A ktoś robił w ogóle taki zabieg w N22?

W sumie dużo prościej od ściągania całego kolektora dolotowego itd.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:47, 22.10.2018

gdziś oglądałem filmik że wodorowanie nie czyści dolotu.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#6 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:27, 24.10.2018

Sam jestem ciekaw czy to coś daję i czy warto to zrobić, mam n22a1 z przebiegiem 310k w grudniu będę wymieniał turbo i wtryski więc tak sobie myślę czy aby może przed wymianą tych elementów nie zrobić tego całego wodorowania. Co myślicie?


  • 0

#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:37, 24.10.2018

Przy takiej ilości roboty zdjęcie kolektora dolotowego, wyczyszczenie przepustnicy itd to już pikuś :P

Sam u siebie czyściłem wszystko pod map sensorem, łącznie z całą przepustnicą, tymi rurkami itd i tyle sadzy że głowa mała.... egra mi się nie udało zdemontować, a wyczyścić a też warto.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#8 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:32, 24.10.2018

u mnie egr był czyszczony cały łącznie z rurami które idą do zaworu, dlatego zastanawiam się czy nie zapodać autku wodorowanie żeby ewentualnie wyczyścić całą resztę, nie mówię tu o dolocie bo to pewnie potem zrobiłbym sam. Robił ktoś z forum wodorowanie w n22a1?


  • 0

#9 stafanwa

stafanwa
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 28.10.2018

Też się zastanawiałem czy to coś wartę, robią to za około 200 Peelenów więc nie tak źle. Choć i tak czeka mnie zrzucanie kolektora raczej... 2004r i 340kkm nalatane więc tam pewnie syf jak cholera.


  • 0

#10 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:56, 29.11.2018

Jakieś trzy tygodnie temu zaczęła mi zaświecać się kontrolka check engine, po czasie gasła, potem znowu i ta przez tydzień w kółko. Pojechałem do mechanika, odczytaliśmy błąd jak poniżej.

 

47041353-322065785284366-377906386028829

 

Auto cały czas żwawe itd. ewentualne zmiany nie odczuwalne. Odkręcił mi rurę obok dolotu i wyczyścił takiego "grzybka" przy egr specjalnym sprayem. Błąd wykasowany, jeżdżę już z dwa tygodnie, nie występuje ponownie. Zastanawiam się nad wodorowaniem. W Rzeszowie maja jakiś system Carbon Clean Co. UK - za Accorda wołają 270 pln. Jak to jest u Was?


Użytkownik Ronin78 edytował ten post 09:57, 29.11.2018

  • 0

#11 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:21, 29.11.2018

Generalnie było już o p2004 xxxx razy  :diabelgrin:

http://www.accordklu...004#entry864614

 

Zawsze samemu można wyczyścić imrc/map/maf sensor czy egr,  A przy n22 to wręcz konieczność, ale to też już wałkowane w kółko było.

Sprawdź też sobie oporność świec żarowych, żeby potem zdziwienia nie było kolejnym błędem. :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#12 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:57, 29.11.2018

Czytałem, czytałem  :diabelgrin:  ja tu bardziej piszę pod kątem, że teoretycznie wodorowanie powinno właśnie takie "problemy" zlikwidować. Szkoda, że temat nie jest dogłębniej zbadany tu na forum, jak wyrobię z różnymi planami, które mam obecnie na głowie to zrobię to wodorowanie, a wtedy na pewno zdam relację.


  • 0

#13 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:34, 29.11.2018

Myślę że żadne wodorowanie nie pomoże, jak się samemu czegoś nie wyczyści. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#14 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:59, 29.11.2018

Czytałem, czytałem  :diabelgrin:  ja tu bardziej piszę pod kątem, że teoretycznie wodorowanie powinno właśnie takie "problemy" zlikwidować. Szkoda, że temat nie jest dogłębniej zbadany tu na forum, jak wyrobię z różnymi planami, które mam obecnie na głowie to zrobię to wodorowanie, a wtedy na pewno zdam relację.

Tu nie ma co teoretyzować bo najważniejsze są warunki brzegowe.
Przypatrzcie się dokładnie jak to wygląda na filmach, skąd ten wodór, jak jest podawany i trochę logiki podpartej ogólną wiedzą techniczną pozwoli wam na podjęcie odpowiedniej decyzji.


  • 0

#15 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:37, 29.11.2018

A co Wy na to:


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Silnik, Turbina, dpf

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq