XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dołączyłem do was - dajcie jakieś rady Coupe 3.0i V6
#1
Napisano 19:36, 25.05.2010
jestem nowym posiadaczem coupety (szyko sie ucze) i nie powiem nigdy dluzej nie jezdzilem z automatyczna skrzynia (jedynie sporadycznie). dlatego tez postanowilem tu napisac. ale o co chodzi? a wiec mam pytanko czy jest jakas roznica miedzy przelozeniami d4 i d3 (oczywiscie oprocz ilosci biegow) tzn czy jest jakas roznica w osiagach. no i ogolnie moze jakies rady jak uzytkowac te konkretna skrzynie.
ogolnie jesli macie namiary na jakies fajne stronki albo inne materialy z ktorych mozna sie dowiedziec czegos wiecej o tym aucie to prosze podajcie, bo chce wiedziec jak najwiecej zeby czerpac tyle samo przyjemnosci z jazdy. nie moge tez nigdzie znalezc instrukcji obslugi :(
ogolnie piszcie wszystko co warto wiedziec...
pozdrawiam
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#2
Napisano 19:51, 25.05.2010
http://www.accordklu...opic.php?t=2580
http://www.accordklu...pic.php?t=10436
A tu się witamy
http://www.accordklu...ewforum.php?f=4
#3
Napisano 21:27, 25.05.2010
aha... znalazlem na forum takie dane:
Dane techniczne silnika 3.0 V6
J30A1
Moc--200KM(147Kw) przy 5500obr/min
Moment obrotowy--265Nm przy 4700obr/min
Napęd na oś przednią
Skrzynia automatyczna 4 biegowa-oznaczenie B7XA
Opony 205/55/16
Waga 1467kg
Prędkość max 225 km/h
29.6 czas na kilometr ze startu zatrzymanego
16.4 czas na 400m
8.2 -- 0 do 100km/h
20.4 -- 0 do 160km/h
Droga hamowania 39metrów ze 100km/h
i teraz... czego jest ta waga?? na silnik chyba za duzo a na caly samochod troszke za malo. ja w papierach mam wagę pojazdu 1920kg
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#4
Napisano 21:42, 25.05.2010
czy jest roznica w osiagach (np. przyspieszanie) na d3 i d4
... z najnowszych badań. Do dynamicznej jazdy bardziej nadaje się D3. Masz 3 biegi od 0 do 186km/h.
D4 do normalnej jazdy. Ale jak pociśniesz na D4, to też ci qpeta tyłkiem zakręci ze szczęścia
Generalnie, to D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy.
Jeśli chodzi o przyspieszanie (od 0 oczywiście), moim zdaniem różnicy nie ma.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#5
Napisano 21:47, 25.05.2010
... z najnowszych badań. Do dynamicznej jazdy bardziej nadaje się D3. Masz 3 biegi od 0 do 186km/h.
D4 do normalnej jazdy. Ale jak pociśniesz na D4, to też ci qpeta tyłkiem zakręci ze szczęścia ;-)
Generalnie, to D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy.
Jeśli chodzi o przyspieszanie (od 0 oczywiście), moim zdaniem różnicy nie ma.
jesli D3 wyżej ciągnie na każdym biegu, zanim wrzuci na wyższy to chyba jest różnica??!!
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#6
Napisano 21:50, 25.05.2010
Masa samochodu to 1467kg te 1920 to pewnie dopuszczalna masa całkowita albo coś bo na bank tyle nie waży.
#7
Napisano 21:56, 25.05.2010
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#8
Napisano 22:19, 25.05.2010
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#9
Napisano 22:29, 25.05.2010
#10
Napisano 22:40, 25.05.2010
bzdura ,że ciągnie wyżej na D3 bo jak na D4 dasz w piz...e to i tak na kżdym biegu będzie ciągnąć do odcinki.
dlatego napisałem, że to dotyczy raczej wysokich obrotów
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#11
Napisano 22:42, 25.05.2010
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#12
Napisano 22:43, 25.05.2010
#13
Napisano 22:44, 25.05.2010
a czy jest mozliwe ze komputer przestawia odciecie na wyzsze obroty przy d3
czerwona kreska jest zawsze w tym samym miejscu nic się nie zmienia
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#14
Napisano 22:49, 25.05.2010
jescze tylko jedno i to z innej beczki:
co moze byc przyczyna ze nie spryskuje mi reflektorow? klikam magiczny przycisk w kabinie i slychac cos w rodzaju piknięcia (takie ciche, krotkie pyk) a reflektory suche mimo plynu w zbiorniku...
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#15
Napisano 22:52, 25.05.2010
Wymontowałem go i rozruszałem bo był lekko przyrdzewiały i zaczął działać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych