Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Prędkościomierz wariuje.

VII Licznik prędkościomierz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Borewicz85

Borewicz85
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Nałęczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:46, 11.10.2018

Witam od poniedziałku mam problem z wariujacą wskazówką predkosciomierza, skacze sobie jak chce do góry do dołu zamyka licznik nawet. Nie mam zielonego pojęcia co to może być, zaznaczam że podmieniałem już czujnik vss na 2 inne sprawne jeżdżące w innych autach oraz zegary na inne sprawne i niczego to nie zmienia, styki wyczyszczone i potraktowane kontaktem, wielotryb w skrzyni sprawdzony kamerą żadnego zęba nie brakuje, tempomat działa poprawnie mimo wariujacej wskazówki, żadne błędy nie wystepują auto jedzie normalnie nie szarpie, test zegarów z filmu krążącego na forum również zrobiony wskazówka się nie zacina przy teście ani nie podskakuje. Pomóżcie bo już nie wiem co można jeszcze sprawdzać. Z góry wielkie dzięki.
Zapomniałem jeszcze o fakcie że jak auto stoi i nagrzeje się na słońcu to przez kilka minut jest spokój z wariowaniem wskazówki ale szybko to powraca. Czy to może być komputer na tunelu ?

Użytkownik Borewicz85 edytował ten post 09:54, 11.10.2018

  • 0

#2 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 07.02.2019

Załączony plik  IMG_20190205_112355.jpg   231,96 KB   3 Ilość pobrańWitam! U mnie od poniedziałku opadła wskazówka poniżej zera. jak robię test wskaźników to wskazówka dochodzi do 230 i wraca z powrotem.  Przesyłam foto. Prędkość jest zaniżona o około 30 km i nie wiem jak przywrócić poprzedni stan. A wskazówka opadła po diagnozowaniu spinaczem lub po teście kontrolek i wskaźników. Nie wiem kiedy dokładnie bo zorientowałem się dzień po. Jeżeli ktoś ma pomysł to proszę o pomoc. 


  • 0

#3 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:19, 07.02.2019

1) - podobne objawy (miganie kontrolek) były powodem zamontowania świec NGK (zakłócenia)

2) - możesz rozebrać licznik i przekręcić wskazówkę na ośce o te 30km/h. Być może to załatwi sprawę.


  • 0

#4 Pharus

Pharus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 08.02.2019

1) - podobne objawy (miganie kontrolek) były powodem zamontowania świec NGK (zakłócenia)

2) - możesz rozebrać licznik i przekręcić wskazówkę na ośce o te 30km/h. Być może to załatwi sprawę.

Nie mam problemu z migającymi kontrolkami. 

Myślałem żeby rozebrać licznik i to przekręcić. Chyba że ma ktoś inny pomysł :) 


  • 0

#5 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2227 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:42, 08.02.2019

i mnie to spotkało w VII, wczoraj zmieniane miałem półosie napędowe. Zlewany był olej ze skrzyni i później zalewany ponownie- wiadomo przez czujnik. Po wyjechaniu z warsztatu do 40km/h pokazywał prędkość normalnie powyżej spadł na dół i budził się w okolicy 70. Po 5 km przestał działać całkiem do tego check wywaliło. Jakieś sugestie? Jutro dopiero pojadę do mechanika żeby obadał temat.


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#6 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Klubowicz
  • 658 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:01, 08.02.2019

Miałem kiedyś podobnie w Coupe. Sprawdzałem czujniki VSS, położenia wału, etc. Na komputerze pokazywało prawidłową prędkość.
Pomogło... wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wszystkich kostek, styków po drodze od kompa do zegarów. Problem nie powrócił.
Proponowałbym najpierw podpiąć się np. pod obd2 i sprawdzić, czy na kompie pokazuje prawidłowe wartości. Jeśli tak, to problem gdzieś w zegarach lub na łączach do nich.
Jeśli pokazuje nieprawidłowo, to pewnie walnięty czujnik prędkości. Taką mam koncepcję
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001  icon2.png


#7 mr_laska

mr_laska
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:dw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 05.03.2019

Mi również wariuje licznik prędkości. Jak ma dobry moment to pokazuje wszystko ok, ale po chwili potrafi spaść do zera lub wogole przekręcić się dookoła i wskazywać godzinę 6stą. Kiedy uderzę lekko w szybkę wszystko wraca do normy (albo na dłużej albo za chwilę znowu ta sama historia). Efekt taki, że od roku jeżdżę bardziej na słuch i obroty, bo nie chce mi się tłuc w to pudło co chwila.

Nie zauważyłem żadnych zależności, ani jeśli chodzi o temperaturę otoczenia, wilgotność, prędkość jazdy itp itd.

Chce oddać go do regeneracji i czyszczenia styków, ale pytanie czy da radę jeździć z wymontowanymi zegarami? Muszę czymś jeździć do pracy przez ten czas :D
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Licznik prędkościomierz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq