Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Opinia Instalacji LPG

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 04.10.2018

Witam szanownych forumowiczów,

Związku z planowanym( już od 2lat :zoltek:) montażem LPG do mojego Accorda 2.4 kieruję pytanie do osób bardziej ogarniętych odemnie.

Fachowiec dał mi trzy opcje ze wskazaniem na tą pierwszą;

 

 

LPG Tech Duo, wtryskiwacze Tech Yeti , reduktor KME Gold GT, zbiornik 53L w kole, wlew pełny pod klapka PB cena  2900zl

Stag Qbox Basic , wtryskiwacze acw03, reduktor AC R01 250, zbiornik 53l w kole, wlew pełny pod klapka PB cena 2800zl

Stag Qbox Plus (polaczenie OBD), wtryskiwacze acw03, reduktor AC R01 250, zbiornik 53l w kole, wlew pełny pod klapka PB cena 3000zl

 

Generalnie prosiłbym o podpowiedź,czy polegać na jego doświadczeniach czy postawić na swój wybór, tzn. opcja trzecia.

 

Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji.


Użytkownik czop9541 edytował ten post 17:57, 04.10.2018

  • 0

#2 FF69

FF69
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:17, 04.10.2018

Pierwsza najlepsza, LPG Tech Duo to nowy sterownik więc będzie długo supportowany, tylko ja bym zamiast wtryskiwaczy Tech Yeti dał Barracudy 130. Cena dobra :)


  • 0

#3 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 04.10.2018

Siema

 

Takie pytanie jeszcze,STAG Qbox Plus ma połączenie OBD ,czyli jak rozumiem będzie korzystał z czujników w samochodzie typu przepływka,sondy lambda i na ich zasadzie dobierał parametry mieszanki gazowej,

A jak to jest w przypadku LPG Tech który chyba nie współpracuje z OBD?


  • 0

#4 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:30, 05.10.2018

Cześć, nie wypowiem się na temat podzespołów bo nie mam odpowiedniej wiedzy, natomiast w poniedziałek sam oddaje moja Acco 2.4 na montaż.

Wcześniej również zakładałem temat na forum i konfiguracja dobranej instalacji została dobrze oceniona przez innych użytkowników.

Zestaw jaki będzie montowany :

Sterownik STAG Q-Box (5 lat gwarancji)
Reduktor STAR ACR-01 250 PS
Wtryskiwacze Barracuda 130 Nl montowane pojedynczo
Filtr gazu Ultra 360
zbiornik 59 l w miejsce koła zapasowego
pełny wlew pod klapką obok wlewu benzyny
pokrowiec na koło zapasowe

przewody fazy ciekłej – Faro 8 mm
przewody fazy lotnej i wodne – PARKER
opaski samozaciskowe-sprężyste DIN

Koszt 3400zl.

Zapewne dopiero w środę odbiorę auto więc na pierwszą opinie trzeba będzie poczekać przynajmniej do kolejnego poniedziałku :)

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1000 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:34, 05.10.2018

3400? Za Staga?
Nie za dużo?

Gdzie zakładasz?
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#6 Milman

Milman
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:47, 05.10.2018

Silesia-Cars Katowice.

Może dało by się 2-3 stówy taniej ale zdecydowana większość osób właśnie ten warsztat polecala. Czekałem na termin 3 miesiące. Mam nadzieję że będzie warto.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 dandix

dandix
  • Klubowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 05.10.2018

Witam szanownych forumowiczów,

Związku z planowanym( już od 2lat :zoltek:) montażem LPG do mojego Accorda 2.4 kieruję pytanie do osób bardziej ogarniętych odemnie.

Fachowiec dał mi trzy opcje ze wskazaniem na tą pierwszą;

 

 

LPG Tech Duo, wtryskiwacze Tech Yeti , reduktor KME Gold GT, zbiornik 53L w kole, wlew pełny pod klapka PB cena  2900zl

Stag Qbox Basic , wtryskiwacze acw03, reduktor AC R01 250, zbiornik 53l w kole, wlew pełny pod klapka PB cena 2800zl

Stag Qbox Plus (polaczenie OBD), wtryskiwacze acw03, reduktor AC R01 250, zbiornik 53l w kole, wlew pełny pod klapka PB cena 3000zl

 

Generalnie prosiłbym o podpowiedź,czy polegać na jego doświadczeniach czy postawić na swój wybór, tzn. opcja trzecia.

 

Pozdrawiam i zachęcam do dyskusji.

Ja mam zestaw nr 2 zamontowany, tez w 2.4 ( jedynie wtryski inne, ja mam tech YETI Plus. Wszystko chodzi bardzo fajnie i polecam taki zestaw. Kosztowało mnie 2700 zł 

Według mojego mechanika specjalizujacego sie w Hondach nie warto iść w instalacje z połączeniem OBD. Tak czy tak trzeba podjechac raz na rok na filtry wiec przy okazji wyreguluja :)


Użytkownik dandix edytował ten post 13:13, 05.10.2018

  • 0

#8 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 454 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:48, 05.10.2018

Milman montuj LpgTech z tym że na barakach . Lub skompletować czyli KME Nevo na barakach !
Nic szczególnego nie mam do Yeti bo je poprawili ale po 1 strasznie się tłuką!
Pzd.

Milman montuj LpgTech z tym że na barakach . Lub skompletować czyli KME Nevo na barakach ! Montować Nevo Pro z Obd masz korekty w czasie rzeczywistym i kasowanie błędów z fejsa lpg, jak ci wadzi to wyłączysz.
Nic szczególnego nie mam do Yeti bo je poprawili ale po 1 strasznie się tłuką!
Pzd.


  • 0

#9 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 05.10.2018

Dzięki za powyższe odpowiedzi,czyli reasumując chciałbym jeszcze o opinie czy OBD faktycznie jest potrzebne czy nie do końca.


  • 0

#10 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:08, 05.10.2018

Jesli chcesz sie sam bawic w ustawianie to bierz np tech z obd.
Jesli nie bedziesz tam swoich lapek wsadzal to nie ma sensu doplacac do obd.
Dla ciebie jako zwyklego uzytkownika nie ma to najmniekszego znaczenia czy jest obd czy nie.
  • 0
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#11 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 05.10.2018

Jesli chcesz sie sam bawic w ustawianie to bierz np tech z obd.
Jesli nie bedziesz tam swoich lapek wsadzal to nie ma sensu doplacac do obd.
Dla ciebie jako zwyklego uzytkownika nie ma to najmniekszego znaczenia czy jest obd czy nie.

 

 

Czyli rozumiem że ten LPG tech też będzie robił sobie korekty składu mieszanki w zależności od warunków eksploatacji itp. a nie korzystał  stale z jednych ustawień,czyli tych z pierwszej regulacji?

Połącznie OBD niema nic do tego?Pytanie może i dla niektórych absurdalne,ale w LPG jestem nowicjuszem.


Użytkownik czop9541 edytował ten post 15:20, 05.10.2018

  • 0

#12 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:227KM 247Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:24, 05.10.2018

Od korekcji skladu mieszanki itp jest komp benzyny.
Komp lpg tylko powiela te informacje przez swoje algorytmy mapy korekcje np tenperarury czy co kto ustawi.
On nic nie koryguje. Silnikiem steruje komp benzyny tylko nie przez swoje wtryski tylko przez wtryski lpg poprzez komp lpg.
Obd w techu czy stagu jest przydatne tylko przy strojeniu aby widziec np. korekty silnika .
A pozniej podczas twojej eksploatacji to obd nie jest do niczego potrzebne i zadne korekcje komp lpg nie wprowadzi ma podstawie odczytu z obd.

Użytkownik slasz129 edytował ten post 15:27, 05.10.2018

  • 1
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0

#13 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 05.10.2018

Mądrego to i warto posłuchać ;-)

Dzięki  za wyjaśnienie tej kwestii.


Użytkownik czop9541 edytował ten post 15:30, 05.10.2018

  • 0

#14 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3691 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 18:35, 05.10.2018

Bierz opcję nr.1 W Civicu żony założony Tech Duo, Yeti, Zavoli (1.6 110KM). W zestawie jest centralka RGB (ustawianie kolorów diod), można dokupić srebrny pierścień do centralki. Koniecznie zamontuj filtr z odstojnikiem np LPGTech Perfect blue.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#15 czop9541

czop9541
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Limanowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 06.10.2018

Ok,dzięki.

Reszta komponentów z tego zestawu chyba też nie budzi żadnych obaw jeśli chodzi o ich działanie? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq