Orientuje się ktoś czy warto wstawić 2 puchy z diesla vii do 2.4? Bo u mnie przepalają się od góry obie.
Oczywiście z ucięciem i wstawieniem oryginalnych końcówek
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:07, 20.12.2018
Orientuje się ktoś czy warto wstawić 2 puchy z diesla vii do 2.4? Bo u mnie przepalają się od góry obie.
Oczywiście z ucięciem i wstawieniem oryginalnych końcówek
Napisano 22:57, 23.12.2018
Napisano 13:11, 11.01.2019
Panowie,
a czy któryś z Was ma wiedzę czy ten układ wydechowy:
https://allegro.pl/t...7480026113.html
podejdzie bez większej rzeźby do Tourera CM1 (czyli z dwulitrową benzyną) ?
Z tego co wiem, to fabrycznie Tourer w dieslu także wychodził z wydechem zakończonym jednym tłumikiem (tak jak jest to w benzynie 2.0), więc teoretycznie w/w zestaw powinien pasować. No chyba że Accord VII w dieslu ma inną budowę podwozia - ale o to Hondy nie podejrzewam.
Użytkownik otf82 edytował ten post 13:12, 11.01.2019
Napisano 14:55, 11.01.2019
Ktoś to już wstawiał i z tego co pamiętam pasowało ale z jakości wykonania zadowolenia nie miał. W tym przypadku lepiej z kwasówki za ~1500.
Napisano 15:22, 11.01.2019
Wielkie dzięki.Ktoś to już wstawiał i z tego co pamiętam pasowało ale z jakości wykonania zadowolenia nie miał. W tym przypadku lepiej z kwasówki za ~1500.
Napisano 21:35, 14.01.2019
Witam, jestem już po wymianie tłumika z pb na on i powiem wam że różnica jest zauważalna w kulturze pracy... Auto ładnie brzmi i bardzo łatwo jest przerobić końcówkę on na naszą benzynowa, mój mechanik ja uciął i dospawal kawałek rury i ozdobna końcówkę (wygląda lepiej niż w oryginale bo ja trochę wysunol). Polecam każdemu ten manewr bo żadnych przeróbek nie ma haki pasują i nawet przy katalizatorze nie ma żadnych modyfikacji że średnica bo diesel ma tam zwężkę, a jakość materiału jest dużo większa bo wykonany jest z kwasowki więc rdza napewno przez wiele lat mu się nie udzieli.
paba87, nie masz wrażenia w środku siedząc, że na niskich obrotach troche polonez stary dźwiękowo? Jak jadę obok swojego samochodu i na postoju do dźwięk jest mega bardzo przyjemny, ale jak jadę w środku to mam dziwne odczucia. Inna sprawa jak jadę w tunelu, wtedy z wywalonym rezonatorem puszki filtra i tym wydechem jest jak stare VTi na CAI
Napisano 11:14, 23.02.2019
paba87, nie masz wrażenia w środku siedząc, że na niskich obrotach troche polonez stary dźwiękowo? Jak jadę obok swojego samochodu i na postoju do dźwięk jest mega bardzo przyjemny, ale jak jadę w środku to mam dziwne odczucia. Inna sprawa jak jadę w tunelu, wtedy z wywalonym rezonatorem puszki filtra i tym wydechem jest jak stare VTi na CAI
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych