Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Układ wydechowy z diesla do benzyny VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:07, 20.12.2018

Orientuje się ktoś czy warto wstawić 2 puchy z diesla vii do 2.4? Bo u mnie przepalają się od góry obie.

Oczywiście z ucięciem i wstawieniem oryginalnych końcówek


  • 0

#17 paba87

paba87
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Milanówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM17
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 23.12.2018

Jeśli rozmiarowo wszystko pasuje to napewno tak bo jakościowo są dużo lepsze. Ewentualnie zastanów się też nad wstawieniem rur z ON bo są wykonane z lepszych materiałów.
  • 0

#18 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 11.01.2019

Panowie,

a czy któryś z Was ma wiedzę czy ten układ wydechowy:

https://allegro.pl/t...7480026113.html

 

podejdzie bez większej rzeźby do Tourera CM1 (czyli z dwulitrową benzyną) ?

 

Z tego co wiem, to fabrycznie Tourer w dieslu także wychodził z wydechem zakończonym jednym tłumikiem (tak jak jest to w benzynie 2.0), więc teoretycznie w/w zestaw powinien pasować. No chyba że Accord VII w dieslu ma inną budowę podwozia - ale o to Hondy nie podejrzewam.   


Użytkownik otf82 edytował ten post 13:12, 11.01.2019

  • 0

#19 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 299 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.0
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:55, 11.01.2019

Ktoś to już wstawiał i z tego co pamiętam pasowało ale z jakości wykonania zadowolenia nie miał. W tym przypadku lepiej z kwasówki za ~1500.


  • 0

#20 otf82

otf82
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 11.01.2019

Ktoś to już wstawiał i z tego co pamiętam pasowało ale z jakości wykonania zadowolenia nie miał. W tym przypadku lepiej z kwasówki za ~1500.

Wielkie dzięki.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 adrianomoreno

adrianomoreno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 14.01.2019

Witam, jestem już po wymianie tłumika z pb na on i powiem wam że różnica jest zauważalna w kulturze pracy... Auto ładnie brzmi i bardzo łatwo jest przerobić końcówkę on na naszą benzynowa, mój mechanik ja uciął i dospawal kawałek rury i ozdobna końcówkę (wygląda lepiej niż w oryginale bo ja trochę wysunol). Polecam każdemu ten manewr bo żadnych przeróbek nie ma haki pasują i nawet przy katalizatorze nie ma żadnych modyfikacji że średnica bo diesel ma tam zwężkę, a jakość materiału jest dużo większa bo wykonany jest z kwasowki więc rdza napewno przez wiele lat mu się nie udzieli.

paba87, nie masz wrażenia w środku siedząc, że na niskich obrotach troche polonez stary dźwiękowo? Jak jadę obok swojego samochodu i na postoju do dźwięk jest mega bardzo przyjemny, ale jak jadę w środku to mam dziwne odczucia. Inna sprawa jak jadę w tunelu, wtedy z wywalonym rezonatorem puszki filtra i tym wydechem jest jak stare VTi na CAI :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq