Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pali siÄ™ bezpiecznik od obd2

VII obd2 ecu bezpieczniki cl9 k24a3

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 03.10.2018

Jest problem. Mianowicie: chcÄ™ skasować bÅ‚Ä™dy abs, vsa. RobiÄ™ wszystko zgodnie z tÄ… instrukcjÄ… http://www.accordklu...em/#entry663309 . Niestety za każdym razem jak wpinam spinacz w pin 4 oraz pin 9 pali siÄ™ bezpiecznik 15A pod maska. Samochód nie odpala, gaÅ›nie kontrolka Å‚adowania oraz miga kluczyk immo. Po wymianie bezpiecznika wszystko wraca do normy.
Pytanie: z czego wynika, że nie mogę zrobić samodiagnostyki oraz dlaczego pali mi bezpiecznik 15A pod maska? ??


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:46, 03.10.2018

Odłącz bezpiecznik od LPG na próbę.
 


  • 0

#3 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 03.10.2018

Aha zapomniałem dodac, że mam ukryty przycisk blokady zapłonu. Po jego włączeniu nie odpalisz samochodu. Nie wiem, może to ma jakiś zwiazek
  • 0

#4 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:41, 12.10.2018

Błędy B1168 i B1169. Błędy usunięte natomiast kontrolka ABS VSA i trujkąt nadal zapalone. Z czujnikami ok. Nie mam pomysłu co z tym dalej robić. Człowiek od diagnostyki komputerowej twierdzi że ABS i trakcja powinny działać jednak nie działają.
Temat bezpiecznika ogarnięty. Po dogłębnym przestudiowaniu samodiagnostyki bije się w pierś: podłączałem zwore do 5 i 16 pinu zamiast 4 i 9. Dlatego palił się bezpiecznik haha dobrze że tylko to. Raniutko lecę robię kalibrację VSA już teraz bez lustrzanego odbicia na obd2
  • 0

#5 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 12.10.2018

BÅ‚Ä…d ABS 17, zapewne czujnik do wymiany. Czekam na nowy
  • 0

#6 perszingus

perszingus
  • Nowy
  • 14 postów
  • SkÄ…d:Wisznice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 15.10.2018

Czujnik wymieniony, błąd skasowany, kalibracja VSA zrobiona. Żadna kontrolka się nie świeci. Można zamknąć temat:)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obd2, ecu, bezpieczniki, cl9, k24a3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq